late innesteling , of vroege menstuatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lobj, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lobj

lobj Actief lid

Jun 27, 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    heey,,

ik heb een vraagje

we zijn vandaag 21/10 en ik voel me de hele dag al niet oppperbest!
    echt het gevoel dat men regels er door gaan kome, maar neeh! ze komen er maar niet door!
    ben ook al de hele dag misselijk... en nogal pijnlijke borsten , maar heb ik altijd...

gisteren ook wat bloed berloren , maar echt bruinig... en ook bijna niets, is dit nu gwn een late innesltenig (want het is uitgereknd rond 17 oct ) of komen mijn duiveltjes er al aan?

Xx.

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Lieve mieden!

Claud gefeliciteerd meid!

Wie kan mij helpen! Ik kreeg net ergen steken onderin mijn buik. ik ging naar de wc en bij het afvegen zat bloed........:(

Nu vraag ik me af, zou ik ongesteld worden met een cyclus van 25 dagen of kan het een innestel bloeding zijn? heb geen idee en baal wel een beetje!

Lief wendy

3. lmfao

lmfao Actief lid

Aug 16, 2007
    348
    0
    0
    heb ik ook gehad 5 dagen te vroeg en roze bij afvegen bijna 4 dagen gehad toen niet meer.ik heb gisteren een test gedaan die was nega dus ik zie die van mij als een vroege menstruatie.kan natuurlijk nog wel zwangerschap zijn maar ik ga er niet meer van uit.hopelijk voor jou wel een zwangerschap ik duim voor je.

4. lmfao

lmfao Actief lid

Aug 16, 2007
    348
    0
    0
    oeps 2 keer :)

5. lobj

lobj Actief lid

Jun 27, 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Met mij was het niet egt roze maar echt bruin! en echt hééél weinig...

Ik hop ook dat ik zwnager ben , en jij de moed niet pogeven! het kan nogsteeds!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,207
    432
    83
    Female
    home sweet home
    lobj: spannend meid nog paar dagen geduld......duim voor goed nieuws!

7. lmfao

lmfao Actief lid

Aug 16, 2007
    348
    0
    0
    nee de moed geef ik zeker niet op na een paar maanden zal het toch wel een keer lukken natuurlijk.

8. lobj

lobj Actief lid

Jun 27, 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Tuurlijk!

by mij nog steeds geen duiveltjes! :D
    voor derest zeer weinig sympthomen...(probeer er zoo weingi mogelijk met bezig te zijn...) maar het voelt ook helemaal niet of m'n duivels er gaan doorkomen...

ik blijf hopen! :D

Xx.

Share This Page