Hee meiden, Een aantal zullen misschien dit topic herkennen aangezien we bij 'het zwanger worden' onderdeel ook een topic hadden, namelijk: "wij gaan voor onze eerste". Lijkt me leuk om met de zwangeren dames die ook hun 1e kindje krijgen te kletsen! Hoe voel je je, wat moet er geregeld worden, wat voor kinderkamer ga je kiezen...noem maar op! Iedereen is welkom! Liefs, Linda
Heey wat leuk! Zat er zelf ook al aan te denken om deze te starten haha. Hier begin ik de eerste vlagen misselijkheid en vermoeidheid wel te voelen, ook heb ik al een aantal dagen soort van borrelend gevoel in me buik.
Ha Saskia, Gezellig! Hmm voel je de misselijkheid komen ja? ik nog niet echt misselijk, maar had gisteren wel een gevoel alsof mn eten niet wou zakken. Daarnaast heb ik idd ook af en toe een rommelende buik en steekjes...
Als ik me inspan, ren oid, dan voel ik even een vlaag van misselijkheid.. Verder gelukkig geen last van
heey dames als jullie het leuk vinden kom ik ook mee kletsen het is neit echt ons eerste kindje nou ja voor mij wel alleen voor me ventje niet die heeft al 3 dochtertjes de oudste is 6 en de tweeling wordt ik juli 5 alleen soms is het wel heel erg vervelend dat hij al kindjes heeft zo als ik beleef alles heel anders dan wat hij doet hij heeft alles al mee gemaakt de echo`s kleertjes kopen en noem maar op maar ja daar komen we ook wel weer uit groetjes syboena
Je bent welkom hier hoor Syboena, misschien zelfs wel leuk omdat je hier kan delen dat het jouw eerste keer is
Mag ik dan ook meedoen. Voor mij de eerste , maar voor mijn vriend niet. Wij hebben hier ook een hele lieve meid van 9 jaar rondlopen. Die helemaal superblij is met mijn zwangerschap.
@ saskia ja dat denk ik wel dat ik het erg leuk zou vinden om toch de dingetjes te delen wat je ventje nu neit snapt dat ik daar zo mee bezig ben maar ja mannen snappen toch neti zo veel jij ook nog gefeli met je zwangerschap @ Gandor welkom en gefeli met je zwangerschap wel erg leuk dat jullie andere meisje er heel erg blij mee is hier zijn de 3 dametjes ook erg blij dat ze een broertje krijgen alleen ik weet nog neti dat ze een broertje krijgen maar ze vertellen al aan alle mensen die het willen horen dat ze een broertje krijgen en ik amar steeds uit leggen dat wij nog neti weten wat het is ze willen echt geen zusje maar ik denk als het er een maal is dat ze dan wel bij draaien (hoop ik)
hee! Wat leuk, meteen nieuwelingen! Gezellig! Welkom Gandor en Syboena! Leuk dat jullie mee komen kletsen, ook al hebben jullie al kindjes van 'n ander Dit is voor jullie toch de eerste keer dat je het zelf helemaal meemaakt enzo Ik ga het berichtje even kort houden want ik ga mn bedje opzoeken Slaap lekker!
Hee Saskia, Was benieuwd wanneer je de huisarts gaat bellen, of heb je al gebeld? Hier vanmorgen ook een digitale test positief.... Foto-momentje
He Linda en saskia, Wat tof dat jullie nu ook zwanger zijn! Gefeliciteerd! Wat 'n heerlijk nieuws. Met mij gaat alles ook goed hoor . Ik ben de afgelopen 3 weken behoorlijk misselijk geweest. Heb een paar keer moeten overgeven. Mijn neus maakt ook wel overuren aan nare geurtjes , maar verder gaat het helemaal goed. Ik ben al bijna 2 kilo aangekomen. En mijn buik begint al te veranderen. Donderdag heb ik de eerste echo, wel super spannend. Groetjes!
hee Tirz, Leuk om van je te horen! Wat gaaf, je eerste echo! Hier voelt het allemaal nog zo on-echt.. Elke keer als ik naar de wc ga kijk ik nog op mn toiletpapiertje of het niet roze is.. zo onwerkelijk dat ik gewoon de komende tijd niet ongi ga worden... Verder nog niet echt klachten, behalve af en toe steekjes in mijn buik. Vandaag mn eigen maar eens gewogen en ik ben een kilo aangekomen.. nu al..?! hahah nou schommelt dat bij mij nog wel vaker, maar ben benieuwd of ik die kilo er nu ook nog af gaat..of dat het alleen maar meer wordt haha. Ik kreeg gisteren nog te horen dat ik zo mooi was afgevallen (van 74 naar 66). Ik wou bijna zeggen: euhh ja maar dat is niet meer van lange duur!
Goh, dat 'broekloeren'(zoals ze het wel eens noemen) dat ik ken wel. Heb ik soms nog steeds last van. En ik denk dat ik na de echo pas echt opgelucht zal zijn. En dan kan ik het ook van de daken schreeuwen. Sja, die kilo's zijn dan hopelijk ook maar tijdelijk Haha. Hoewel het mij niks kan schelen, kan niet wachten op die rond ton!
hahah zo te horen heb je het nog niet verteld? Of wel tegen je ouders of zo? Wij vertellen het een dezer dagen al aan onze ouders..vind ik wel fijn als zij op de hoogte zijn en Mocht het mis gaan.. is het ook wel fijn dat hun dat ook weten.. Ik heb wat foto's gekeken van je huisje; mooi hoor! ahah heeft best wel iets weg zoals het bij ons is. wij hebben ook een houten vloer en ook een boog waardoor je naar de keuken gaat. Hee, jij bent ook nog vrij jong zie ik. hoe denk je dat je omgeving zal reageren?
Nu officieel gefeliciteerd Linda! Ik heb de huisarts gebeld maar had een of ander dom trutje aan de lijn, blijkbaar moest ik maar eens bellen als ik op 3 maanden zat maar kon ook wel met 8 weken een afspraak krijgen.. Totaal niets over wat voor afspraak dat zou zijn ofzo.. Even erachteraan gegaan en ik ga nu vrijdag op afspraak bij de huisarts Tirz, spannend zeg je eerste echo! Ik kijk inderdaad ook nog elke keer naar me toiletpapiertjes of er echt niets te zien is haha Verder gaan we morgen ergens kijken naar een mooi kinderkamertje, alleen als het dus echt iets is.. Dan hebben we de aanhanger en auto van me schoonvader nodig.. Denk niet dat we er dan onderuit komen zonder het te vertellen
Hallo allemaal, Voor ons is het ook de eerste, heel spannend allemaal, niet wetend wat ons te wachten staat. Hoe zullen die eerste weken, maanden gaan, hoe moet het allemaal verder? Hebben we alles wel geregeld, is alles in orde? En niet te vergeten, de bevalling!
hahah wij komen net van de prenetal vandaan.. 3 spenen gekocht: voor mn schoonouders en mn vader... Dus zodra we hen zien.. gaan we het maar eens vertellen met een cadeautje! Ben benieuwd... Goh, waren wel veeeel leuke dingen daar hoor! hahaha al die kleine lieve kleertjes, sokjes, mutjes... maar ik heb dr nog vanaf kunnen blijven Kinderkamertje gaan we denk ik na de 12 weken eens bekijken Hmm ik zal maandag ook eens de huisarts bellen.. ben benieuwd. Bel wel naar zn telefonisch spreekuur haha. @ mariya: hee welkom ja dat lijkt me ook erg lastig; hebben we alles geregeld..? Nu hebben wij nog niets geregeld hihi, maar goed.. komt vast wel goed
zo zo jullie kletsen wat af @ saskia ik las net je stukje over de huisarts daar hoef je in preciepe geen afspraak te maken alleen ff door geven ik ben zwanger en klaar en dan kun je zelf op internet een verloskundige uit zoeken in de buurt en die bel je op en zeg je ik ben zwanger en dan regelen hun het verder @ Mariya welkom en gefeli met je zwangerschap nou ik heb dat niet ben neit bang dat ik niet alles heb geregelt ben meer bang voor de bevalling ze zeggen wel meot je op je laten afkomen maar dat is best moeilijk en ben best wel bang hoe de andere dametjes gaan reageren als er ineens een baby bij is want die pikken ook veel van je tijd en energie in @ linda ja prenatal heeft leuke dingetjes heb daar ook al goed lopen nuezen
Welkom hier Mariya! Wij hebben wel al wat spullen bij elkaar, maar verder nog niets geregelt.. Eerst maar een paar weekjes wachten