Ik ben ook knetternieuwsgierig. Maar de verrassing lijkt me ook heel leuk! Hoop wel op een jongen, maar een meisje is even welkom😊 Het nadeel is wel dat er zo weinig neutrale kleertjes zijn! Dus dat wordt nog even zoeken😊
Bij de eerste was het een verrassing, was wel heel speciaal hoor.. maar ben ook zo nieuwsgierig! Wij hebben eerste pakje gekocht voor een jongen en een pakje voor een meisje. Zodat we niks neutraals hadden. Toen hij geboren was lekker wezen shoppen!
Pollybaby, nee, daarbij wisten we het. Maar we wilden het toeb wel geheim houden voor de buitenwereld, maar dat is wel heel lastig!
LoveP dat lijkt me inderdaad ook heel lastig! Pfoe vandaag echt een drama dag. Vanochtend vroeg uit bed omdat ik moest werken. Ik zou vandaag alleen zijn want mijn baas is ziek. Netjes luuk in de maxicosi warm ingepakt en vastgemaakt, onderweg naar de auto om hem erin te zetten. Zak ik ineens door mijn benen heen, had ineens geen kracht meer. Viel daardoor best hard op de grond, en luuk ook. Ik heb zitten huilen als een klein kind van de schrik, gelukkig was er met luuk niks aan de hand. Mijn knie is wel helemaal dik, pijnlijk en blauw. Ziek gemeld voor het werk want ik kon bijna niet staan. Vanmiddag naar de huisarts geweest, er zat gelukkig geen vocht in het gewricht, moest vandaag nog maar goed koelen en hopelijk over een week is het minder/weg Verder kreeg ik te horen dat ik luuk voortaan beneden moet laten slapen zodat ik geen trap meer loop. Niet veel meer mag tillen, ook de maxicosi liever niet... en dat ik nog een zware 6 maanden krijg. Nu maar even kijken hoe ik dat allemaal moet gaan doen..... Hoe gaat het met jullie?
Ach meis, je zal wel vreselijk geschrokken zijn! Gelukkig dat er met de kleine man niks is, maar jij moet ook nog wel een beetje heel blijven om voor je gezinnetje te kunnen zorgen! Lastig zeg, dat je ineens zo beperkr bent. Denk aan jezelf he!
Ja het is wel even lastig maar goed.. we gaan ons best doen! Hebben jullie ook dat jullie onzekerder zijn als bij de eerste? Hier echt drama. Ben zo bang dat er echt iets niet goed zit... heel vervelend
Ik vind het aan de ene kant vrij spannend. Vooral omdat we aanstaande dinsdag onze 20 weken echo hebben. De zenuwen gieren door mijn lijf. Bij ons dochtertje waren de darmen witter als normaal, wat een afwijking zou kunnen betekenen. Gelukkig helemaal niets aan de hand!! Zo bang dat er weer iets zou zijn. Aan de andere kant moeten we er ook weer op vertrouwen.. Gaan jullie nog wat leuks doen volgende week? Wij hebben heerlijk een week vakantie nu😊
Succes loveP! Wij gaan woensdag lekker een dagje naar een woonboulevard, nieuwe meubels uitzoeken. We hebben een huis gekocht en gaan eind volgend jaat verhuizen. Huis moet nog gebouwd worden Donderdag lekker bij mijn familie eten en spelletjes doen! En jij?
Nou, de 20 weken echo was goed gelukkig😊 Was toch wel vrij zenuwachtig hoor! Nu lekker verder genieten van mijn weekje vakantie. Vanmiddag gezwommen met man en dochter😊 Fijne dagen allemaal!
Super dat alles goed was! Toch altijd mooi om te horen! Lekker een leuk dagje gehad dus nog fijne vakantie! Fijne feestdagen!
Fijn dat alles goed was! Hier ook familie met de kerst! Worden jullie soms ook zo moe van de 'o dat is snel' opmerking? 😩
Vandaag trouwens de joolz geo gekocht! Nog een paar weken wachten totdat die geleverd wordt, maar ben der super blij mee!!
@pollybaby: wat gaaf! Welke kleur heb je gekocht? Nou, heb de opmerking nog niet veel gehad, maar kom ook uit een omgeving met vrij veel grote gezinnen. Mensen reageren veel met 'oh, bij mij zit er ook niet veel tussen qua leeftijd'. Hoe was jullie eerste kerstdag? Hier een heerlijk kerstmenu gekookt(al zeg ik het zelf😜 De eters vonden het gelukkig ook lekker😊
Wij hebben gekozen voor antraciet met cognac stangen! Jullie al een andere wagen gekocht? Fijn dat het eten in de smaak viel! 😄 vandaag mag je aanschuiven? Wij gister bij mijn familie en vandaag bij de familie van m'n vriend! Heerlijk niet koken, maar vindt straks thuis ook wel lekker!!
Gaaf!! Wij kunnen de wagen van iemand overnemen😊 En verder houd ik de wagen die ik nu heb ook nog bij de hand. Dat is een mutsy igo. Ook een heerlijke wagen. Kan ik eventueel de oudste in de wagen meenemen en de jongste in de draagdoek. Ja, vandaag een buffet met de familie. Dus heerlijk aan kunnen schuiven. Eten van thuis is vaak het lekkerst. Wij gaan het weekend maar een beetje op de gezonde hollandse kost. Anders gaan die zwangerschapskilo's er wel heel hard aan☺️
Ik twijfel nog enorm over welke wagen ik moet nemen. Zit ook te twijfelen over de joolz geo. De bugaboo donkey is al afgevallen, naast elkaar lijkt me toch niet zo heel handig. Zie alleen heel gemixte reacties over die joolz geo, binnenkort maar even naar de winkel om te kijken of hij praktisch is voor mij. Of hij goed in te klappen is enzo! Hier een heerlijke kerst gehad, 2x bij mensen aangeschoven... Wel een heel raar idee vond ik het, eerste kerst met z'n 3en en ook de laatste kerst met z'n 3en.....