Binnen een jaar zwanger van 2e kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Margha, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Wat zijn de negatieve reacties over de geo? Ben wel benieuwd!

Opklappen is die echt wel plat!

Had er voor jouw berichtje eigenlijk niet zo bij nagedacht dat het ook de laatste met z'n drieën was! Heb eigenlijk vooral zoiets van het wordt alleen maar gezelliger :)

2. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ik dacht er ook niet bij na totdat het me gezegd werd hihi.. vond het super speciaal voor het eerst met een kleintje!

Ik hoorde dat de zitting er moeilijk af te halen was en dat hij niet zo mooi is als de joolz day. Maargoed dat laatste is gewoon smaak vind ik.
    Vind het wel jammer dat er een stuk minder accessoires voor zijn!

3. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Ja en als je zowel met je oudste als met je. Jongste ook af en toe alleen wil kunnen lopen moet je een extra ring bestellen voor boven. Anders moet je steeds echt ombouwen, dat is wel jammer.

4. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Hoe duur is zo een ring dan? Ik vind het juist handig dat je die ook met 1 kindje kan gebruiken

5. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
  6. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ze weten de prijzen wel he... pfoe...

7. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Ja echt he! Belachelijk! Maar we waren zo verliefd dat we toch overstag zijn gegaan! En bij de babydump wel 300 euro korting kunnen krijgen

8. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Oh dat is nog best een redelijke korting! Wij gaan morgen bij babypark kijken. Denk alleen niet dat je daar een korting zal krijgen haha

9. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Nee maar als tip, bij d prenatal kun je personal shopping doen. Je krijgt dan 15% korting. Dat hadden wij aangegeven en toen deden ze er nog iets vanaf. Die kun je misschien bij de babypark ook proberen.

En als ze zeggen dat die kinderwagen er niet aan mee doet ofzo, dat is niet waar. 😄

10. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    En? Nog geweest?

11. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    We zijn geweest maar hebben em toch bij babypark gekocht. Inderdaad korting gekregen, weet niet precies hoeveel maar toch haha..
    joolz geo is erg fijn! Had niet verwacht zo gek te zijn van een wagen :)
    alleen jij zei over een ring om met 1 kindje te lopen? Wat bedoelde je er mee?

12. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Bij babydump gekocht bedoel ik...

13. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Nou, stel dat je de ene keer met alleen je oudste wil lopen en de andere keer alleen je jongste. Of de ene keer oudste en jongste en andere keer alleen jongste. Dan gebruik je dus boven de ene keer de buggyzit en de andere keer de reiswieg. Deze zitten op dezelfde ring, en dan moet je dus de bekleding enzo afritsen en de andere erop doen.

Ik zie dat wel gebeuren, met name in me verlof. Dan ga ik ook wel met alleen die kleine wandelen en dan leg je die niet onderin. Dus dan zou je hem steeds om moeten bouwen.

Snap je?

14. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Cool dat je ook de geo hebt! Welke kleur heb je gekozen?

15. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    De nog iets grey :) en jullie?

Nee snap het niet helemaal haha.. bij ons zeiden ze dat dat niet kon. Vreemd?!

16. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Bij ons eerst ook. Maar ik had er hier op het forum over gelezen. Toen hebben ze joolz gebeld en toen bleek je die los te kunnen bestellen. Leek me wel handig. Dat ombouwen zag ik niet echt zitten...

17. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hee meiden, even niet hier gereageerd.
    baal enorm, heb enorm veel pijn aan mijn handen en polsen, volgens huisarts het carpaal tunnel syndroom.
    ik lees dat danielle en pollybaby voor de joolz geo zijn gegaan, gaaf zeg. bij ons word het een duowagen via mp. waarschijnlijk de abc zoom. Onze kindjes schelen straks als het goed is wat meer qua leeftijd en misschien dus de duowagen wat minder lang nodig en vind het dan zonde om een hele nieuwe te kopen.

18. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    He wat vervelend dat je zo een pijn hebt! Tunnelsyndroom lijkt me geen pretje!
    Ja snap wel dat je dan geen nieuwe koopt...
    hier gaat ie waarschijnlijk langer gebruikt worden en daarna als enkele wagen gebruikt worden. Dus kan nog wel even ermee vooruit!

Hier ook veel pijn. Weet niet hoe ik moet liggen of zitten. Lang leve de bekkenpijn! 9 januari eindelijk de eerste afspraak bij de fysio. Hoop dat ze goede tips hebben..

19. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Wat vervelend meiden!!

Margha, zou je überhaupt echt een duowagen nodig hebben?
    Kun je niet misschien eerst de jongste in een doek en later de oudste op een plankje?

20. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    O en happy new year!!! 😉

Deel Deze Pagina