Binnen een jaar zwanger van 2e kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Margha, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ochja wat erg helemaal vergeten haha.

Gelukkig nieuwjaar!

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Gelukkig nieuw jaar allemaal.
    dat we allemaal maar een mooi gezond kindje mogen krijgen.

Danielle. bekkenpijn lijkt me ook vreselijk zeg, ben je nog aan het werk?
    Ik heb morgen en zondagavond dienst maar heb er nu een hard hoofd in. Vind het altijd zo vreselijk om me ziek te melden.

Pollybaby, Mijn man twijfelde ook steeds. Onze meid zal dan bijna 1 jaar en 7 maanden zijn. lastig zeg.
    we hebben trouwens al wel een mai tai, alleen weinig gebruikt omdat onze meid een spreidbroek moest.

3. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ik werk nog wel ja.. moet maandag weer beginnen, 3 dagen in de week. Wil me eigenlijk niet ziek melden want het is me laatste maand! Nog even doorbijten dus!

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Danielle Laatste maand?

5. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ja vanaf 1 februari heb ik geen werk meer..

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ach jeej dat is even balen.

7. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Mwa valt mee! Ons bedrijf wordt overgenomen door een ander bedrijf. Had gewoon mee kunnen gaan. Maar we kunnen het best redden van 1 loon, zal wel wat moeilijker worden natuurlijk maar toch! Toen hebben we maar besloten dt ik voorlopig thuis blijf en voor de kleine zorg. Ook aangezien ik een zware zwangerschap voor de boeg heb

8. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Spannend hoe je het gaat bevallen om fulltime moeder te zijn! Tenminste lijkt mij?!

Hoe doet de rest het eigenlijk in de combinatie van werk en opvang?

Ik werk 4 dagen en mijn vriend ook. 1 dag passen mijn ouders op en 2 dagen gaat onze dochter naar een kleinschalig kinderdagverblijf (max 12 kindjes). Onze kleine man gaat straks waarschijnlijk gewoon mee in dit ritme.

9. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Hallo medeforum mama's,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe, bijzondere! jaar.
    Wat knap van je, pollybaby. Dat je vier dagen werkt. Pff, ik werk 24 uur en dat vind ik al veel.
    Hoop straks minder te gaan werken.

Heerlijk, het normale leventje weer begonnen. Manlief is weer lekker aan het werk.
    Hij had gisteren nog een dag vrij en ik ook. Heb me heerlijk uitgeleefd in de Primark. Wat een leuke kleertjes hebben ze daar zeg😍

10. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Wat is het rustig hier😊

11. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ja zonde he?!

12. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Nou, wel jammer☺️
    Hoe is het met jullie buikjes en kindjes?

13. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Stil inderdaad! Zal ff beginnen met wat posten haha

Hier alles goed! Groei best wel hard! Kleine man kan ik al een paar weken goed voelen en sinds een week m'n vriend ook! Heel gezellig weer!

Hoe is het bij jullie?

14. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Hier groeit het ook redelijk hard. Alleen wat mij zorgen maakt is dat ik het niet echt voel. Soms denk ik het heel licht een beetje te voelen maar zeker weten doe ik het niet. De eerste voelde ik met 17 weken al en toen lag de placenta aan de voorkant, maakt me dus erg onzeker dat ik deze nog niet voel!

Verder heb ik echt heel veel pijn, kom met veel moeite overeind, draaien in bed doet enorm zeer en lopen gaat ook niet meer gemakkelijk.
    ben nu aan het aftellen voor de 20 weken echo die ik de 23e heb!

Gisteren heb ik de joolz geo binnen gekregen, kan niet wachten om deze te gaan gebruiken....

Oja en we hebben te horen gekregen dat ze begin april beginnen met ons huis te bouwen! Zooo fijn nieuws :)

15. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Wat vervelend dat je zo onzeker bent en veel pijn hebt. Hoop dat de echo je straks helpt om er misschien wat meer van te genieten...

Wij hebben de geo ook binnen, nogsteeds helemaal verliefd haha

Wat leuk dat ze gaan beginnen met jullie huis te bouwen. Wij hebben een appartement wat al sinds 1,5 jaar te koop staat. Er is nog nooit iemand komen kijken, maar.... Morgen komt er iemand! Best wel spannend! Ben erg benieuwd!!! Dit weekend volle bak aan het poetsen geweest haha

16. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Oh wat fijn dat er kijkers komen! Hopelijk verkopen jullie het snel.. welke kleur hadden jullie ook alweer?

Ik hoop ook dat ik na de echo wat meer kan ontspannen wat dat betreft. Helaas zal de pijn niet minder worden maargoed, aanstaande donderdag al lekker op de helft!

17. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Hoop ik ook! Die jongen was heel positief, maar afwachten of het echt wat wordt!

Wij hebben antraciet, maar het is meer donkerbruin als je het ziet. Jullie?

18. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Spannend! Hopelijk wordt het wat!

Wij hebben de ....grey (weet het woordje ervoor niet haha), maar is meer groen. Wel eg mooi...

19. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Hallo :D Hoe is het hier???

20. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Al een hele poos niet geweest hier. Ook zo'n drukke tijd achter de rug☺️
    Hoe is het met jullie? En met de baby'tjes?
    Hier alles goed. Vandaag een lekkere opruimdag☺️ De was hangt zelfs buiten! En het droogt ook nog eens supersnel!
    Maandag gaat mijn man de kamer van ons dochtertje verven. Nu al zin om me daarin uit te leven! 😊

Goed weekend allemaal!

Deel Deze Pagina