Binnen een jaar zwanger van 2e kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Margha, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    Haha fijn dat je het toch iets kon verbergen ;)
    Tot wanneer willen jullie het geheim houden?

    Ik heb vandaag bericht gehad van de gyn, 30 oktober heb ik de eerste afspraak...
     
  2. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Totdat ik er echt niet meer onderuit kan maar hoop na 12 weken. 3e kindje in 3 jaar en ik weet nu al dat ze meer met grote ogen zullen staan als blij zullen zijn. Ze vonden 2 kindjes vlot op elkaar al zo druk. (schoonmoeder is altijd depressief en kan zelf weinig aan)
    Mijn moeder weet het al maar met andere broers is niet zo'n hecht contact dus daar wachten we ook gewoon mee tot 12 weken.
     
  3. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Lastig toch he! Mensen vinden altijd overal wat van. En opzich ook niet raar, maar soms is het toch lastig! Ben benieuwd hoe lang het iedereen lukt om stil te houden!

    Zullen we een lijstje maken? Vullen jullie aan?

    Zwangeren:
    PollyBaby86; 29-05-2015 uitgerekend, dochter 06-06-2014

    Afspraken:
    15-10 Eerste Echo!
     
  4. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Hoe doen jullie het trouwens met werken en opvang? En gaan jullie dat straks nog op dezelfde manier doen?
     
  5. LoveP

    LoveP Actief lid

    22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Ik wil me ook graag aanmelden voor dit clubje. Leuk, ervaringen delen!
    Weet sinds deze week dat ik, zoals ze nu konden zien op de echo, 9 weken zwanger ben. In juni dit jaar bevallen van ons eerste kindje, een lief meisje.
    Het was even een schok, maar we beginnen langzaam aan het idee te wennen. Kindje is heel erg welkom!
     
  6. liefebees

    liefebees VIP lid

    6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Leuk hoor zo'n klein leeftijdsverschil!
    Hier was de oudste 7 mnd toen ik weer zwanger werd, ze schelen dus 16 mnd. Af en toe pittig maar vooral erg leuk om ze zo samen te zien, zou het zo weer doen!
     
  7. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    Dit jaar was ik 22 juni uitgerekend, 16 juni ingeleid.
    Nu 11 juni uitgerekend en wordt denk ik wel weer ingeleid. Dus bij ons zal de kleine nog geen 1 zijn voordat de ander al komt :)

    LoveP mijn kindje komt ook uit juni, alleen ik ben nu 5,5 week zwanger..
     
  8. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Gezellig :) Nog meer! Schelen ook allemaal niet veel !
     
  9. LoveP

    LoveP Actief lid

    22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    @ daniielle: wat grappig! Ons tweede kindje zal waarschijnlijk in mei geboren worden. Krijg aanstaande woensdag de officiele termijnecho. Pff daar ben ik wel een beetje zenuwachtig voor hoor!
     
  10. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Gezellig nog iemand die mee wil kletsen. Vandaag was ik bij mijn moeder en vond het best moeilijk om niks te zeggen.

    Ben nu aan het rond snuffelen voor eventueel een duowagen. Hoe gaan jullie dat doen? Welke wagen hebben jullie op het oog? Mijn man denkt dat het niet nodig is en wil een loopplanken proberen.
     
  11. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Hier zat er 15 maanden tussen en heb nog iedere dag veel plezier van mijn duowagen!! (ABC ZOOM) Echt het beste ding wat je kan bedenken met 2 kleintjes! En inmiddels zijn ze 12 maanden en 27 maanden. Nog steeds iedere dag blij mee. (het is een flinke wandeling naar het dorp toe)
    Ook voor de nieuwe baby straks en de jongste zal het straks weer gebruikt gaan worden al zit er dan 20 maanden tussen.
     
  12. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    ♥ZWANGER♥

    Mei
    24 mei: Boris10
    29 mei: PollyBaby86 (dochter 06-'14)

    Juni



    AFSPRAKEN
    15-10: PollyBaby86 1e echo
    21-10: Boris10 3e echo

    ----------------------------------
     
  13. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    ZWANGER♥

    Mei
    24 mei: Boris10
    29 mei: PollyBaby86 (dochter 06-'14)

    Juni
    10 juni: Margha (dochter 11-2014)



    AFSPRAKEN
    15-10: PollyBaby86 1e echo
    21-10: Boris10 3e echo
    20-10: Margha 1e echo
     
  14. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Ooh de kleuren zijn weg, oeps. Zit op mijn telefoon,
    Abc zoom ziet er ook mooi uit. Denk dat het een wagen via marktplaats word. Wel jammer van mijn mooie joolz wagen maar wie weet gebruik ik die later wel weer.
    Is de abc zoom klein op te vouwen voor in de kofferbak? Vind de easywalker ook een leuke wagen maar die lijkt me vrij groot nog opgevouwen.
     
  15. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    Volgens mij heb ik ook de abc zoom gezien, maar weet ik niet zeker.
    Ik probeer me later op de lijst te zetten, is bijna niet te doen op de telefoon.. weet in ieder geval niet hoe haha.

    Vanavond een afspraak met moeders voor moeders!

    Lovep spannend de termijnecho! Mijn kindje zal waarschijnlijk ook in mei geboren worden haha, of begin juni. Uitgaande dat ik weer eerder ingeleid wordt dan :)
     
  16. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Ik denk over de bugaboo donkey, maar we gaan denk ik gewoon een keer naarde winkel en dan van alles testen. Wij willen sowieso een duowagen, aangezien me dochtertje nog geen 1 is als nummer 2 geboren wordt! Maar kan me voorstellen dat met wat. Meer leeftijdsverschil je twijfelt. Ik vind wel de enkele wagens een stuk mooier haha, maarja!

    Lastig om niks te zeggen tegen ouders hè! Hier precies hetzelfde! Maar vind het ook wel speciaal om het nu wat langer voor onszelf te houden! Dubbel allemaal!
     
  17. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Beetje stil hier... :(

    Gisteren echo gehad, en iets korter dan ik dacht. Maar goed, het was ook een gokje :) Voorlopig is 3-6 de datum! We hebben een mooi kloppend hartje gezien.

    En ... m'n vriend heeft zich versproken bij m'n ouders ! haha Maar goed, verder houden we het wel nog stil! Gelukkig vonden zij het alleen maar super leuk!
     
  18. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    Pollybaby86 oh wat fijn een goed kloppend hartje! 3-6, mooie datum. wat dacht je zelf dan?

    haha zonde van je vriend! maar wel leuk dat ze het leuk vonden!


    Ik heb 30 okt pas 1e echo, duurt nog even.
    Eergisteren was moeders voor moeders hier, had een knaltest. Had dezelfde vrouw als vorig jaar, die vond het helemaal leuk haha. Ze was blij dat ik weer meedeed, vooral na die test. Volgens haar heb ik namelijk erg veel hcg, zei ze vorig jaar ook al.
    Vandaar die enorme misselijkheid misschien?

    Ben nu veel misselijker als bij m'n zoontje. Raar dat dat zo kan verschillen!

    Hoe voelen jullie je allemaal verder?
     
  19. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Wat vervelend dat je zo misselijk bent? Ook echt met overgeven?
    Ik had het bij m'n dochter ook, maar nu juist niet! Apart hè!
    Misschien krijg jij nu dan wel een meisje en ik een jongetje! Haha

    Wat goed dat je weer mee doet met moeders voor moeders. Ik heb besloten het dit keer niet te doen. Vorige keer kon ik die bakken kwijt op wat nu de kinderkamer is, maar nu dus niet meer. En anders wordt het voor bezoek wel heel lastig geheim houden! Vorige keer wel de volle periode meegedaan!

    Nummer 2 kan op dezelfde dag geboren worden als nummer 1! Die is namelijk van 6 juni! Ben heel benieuwd!
     
  20. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Fijn dat de echo goed was pollybaby! Grappig dat je vriend zich versproken heeft :p Ach ja, ze houden hun mond wel toch? (je ouders)

    Qua verschillen in de zwangerschap: Hier 2 dezelfde zwangerschappen gehad: Een jongen en een meisje. Bij beide nooit misselijk geweest en alles was precies hetzelfde.
    Nu: Vreselijk misselijk al weken maarja, heb al een jongen en een meid dus tsja... Ik geloof niet meer in die bakerpraatjes!
     

Deel Deze Pagina