Binnen een jaar zwanger van 2e kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Margha, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    ♥ZWANGER♥

    Mei
    24 mei: Boris10
    29 mei: PollyBaby86 (dochter 06-'14)

    Juni
    10 juni: Margha (dochter 11-'14)
    11 juni: Daniielle



    AFSPRAKEN
    15-10: PollyBaby86 1e echo
    20-10: Margha 1e echo
    21-10: Boris10 3e echo

    ----------------------------------
     
  2. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    ♥ZWANGER♥

    Mei
    24 mei: Boris10

    Juni
    3 juni: PollyBaby86 (dochter 06-'14)
    10 juni: Margha (dochter 11-'14)
    11 juni: Daniielle



    AFSPRAKEN
    20-10: Margha 1e echo
    21-10: Boris10 3e echo

    ---------------------------------
     
  3. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Wat vervelend dat je zo misselijk bent! En onhandig ook, lijkt me met 2 kids!

    M'n ouders houden inderdaad hun mond wel :) dus dat scheelt!
     
  4. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    PollyBaby. Wat fijn zeg dat de echo goed was. Haha grappig dat je vriend zich versproken heeft.

    Boris. Echt vervelend dat je zo misselijk bent. Helemaal nu met je 2 kids.. Had ik bij mijn dochter ook bijna de hele zwangerschap last van.

    Danielle. Wat goed zeg dat je weer mee doet met moeders voor moeders.
     
  5. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Nou ik hoop echt dat het met 12 weken minder gaat worden! Idd erg vervelend hoor...
    Maarja, we moeten door!

    Net met de angelsound het hartje even gehoord! Heerlijk :)
     
  6. Lotus560

    Lotus560 Lid

    28 sep 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    Sorry meiden beetje druk met werk.
    Hier was de 20 weken echo ook in orde.
    En ik blijf straks hetzelfde werken. Full time. 4x 9 uur.
    Ze gaan dan met ze tweetjes 2 dagen naar kdv.
    We hebben de combi wagen besteld. Wij nemen de zoom. De kids achter elkaar. En ze kunnen ook naar elkaar kijken. Mooi prijs voor een degelijke wagen vinden wij.

    Vinden jullie het leuk dat we een besloten fb pagina aanmaken voor deze club. Moeder die kort opmekaar een 2,3 enz kindje krijgen of hebben.? Ik ben meer op fb en vind het wat handiger voor foto's.
     
  7. Lotus560

    Lotus560 Lid

    28 sep 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    image.jpg

    Dit is heb. En dan kan er ook een maxi cosi.
     
  8. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    Fijn dat de 20 weken echo goed was! Knap hoor dat je fulltime blijft werken. Dat zou ik niet redden.

    Vandaag is een spannende dag voor ons, ik heb vanmiddag een onderzoek bij de klinisch geneticus om te horen of ik ooit nog kinderen mag (beetje laat aangezien ik al zwanger ben)

    Facebook vind ik ook makkelijk, alleen zien mensen wel dat je daar lid van bent toch? Tenminste ik dacht dat ze de inhoud niet konden zien maar wel de titel waar je lid van bent. Ik ben vandaag 6+1 en vrijwel niemand weet het nog.
     
  9. Lotus560

    Lotus560 Lid

    28 sep 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    Ik kan een geheime besloten groep maken op Facebook. Dan kan je de groep ook niet vinden en kan je alleen binnenkomen via uitnodiging van een mede lid.

    Oke spannend zonder. Mag ik vragen waarom? Heb je de uitslag al?
    En euh ja je bent al zwanger..hoop dat een goed uitslag hebt hierin...duim voor je!
     
  10. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    De ABC zoom is een hele goede keuze! Wij hebben er vreselijk veel plezier van!

    Hier geen FB trouwens ;)
     
  11. Lotus560

    Lotus560 Lid

    28 sep 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    Ja er zijn idd nog mensen die niets op fb doen.
    Dan blijven we hier kletsen gezellig.
    Leuk om telezen Boris dat de zoom een goede aankoop is! Vind het zo en mooi ding en fijne prijs. Ook makkelijk in gebruik?
     
  12. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    Wij gaan denk ik ook voor de abc zoom, als deze in de auto past...

    De uitslag vandaag was goed! We zijn zo enorm opgelucht...
    ik heb een aandoening, hms/eds en daar zijn verschillende types in.
    2 dagen voor de bevalling van ons zoontje kregen we te horen dat ze niet wisten welk type ik had en dat er bij 1 type 30% kans is op overlijden voor mij.
    Ze hadden ook geen tijd om dat uit te zoeken. Nu wilden ze dat ik onderzoek zou laten doen voor welk type ik heb. En gelukkig heb ik dat type niet, hadden we ook niet verwacht maar toch bleef het spannend. Want er is altijd die wat als.

    Gisteravond ook te horen gekregen dat mn nichtje hand-mond en voetziekte heeft, ik heb haar nog geknuffeld en een kusje gehad, de dag erna werd ze ziek. Nu heb ik de huisarts gebeld en die zei in 1e trimester kan dit een miskraam veroorzaken, nu toch wel zenuwachtig...
     
  13. LoveP

    LoveP Actief lid

    22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allen,

    Al even niet geweest hier, dus net eerst bijgelezen.
    De zoom lijkt mij ook een mooie wagen. Wij zijn er nog niet over uit, maar we hebben nog een hele tijd😊

    Afgelopen woensdag de officiele termijnecho gehad. Ben morgen 11 weken zwanger. Kleine uk was al aan het bewegen. Zo bijzonder om te zien!

    Ik vind een facebookpagina ook prima, maar als je geen facebook hebt is het niet zo handig!
     
  14. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    Wat fijn LoveP, wat schiet dat al op bij jou...

    Volgende week vrijdag heb ik de eerste echo, zo spannend! heb gedroomd dat ik miskraam kreeg, pff moet er niet aan denken... :(

    Zoom lijkt mij inderdaad ook mooi, maar de bugaboo donkey vind ik ook wel interessant, alleen belachelijk duur.. Dus maar eens goed over nadenken.
     
  15. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    De zoom is super makkelijk in gebruik! Binnen 2 tellen in en uit te klappen. Stoeltjes kunnen alle kanten op (naar elkaar toe, beide naar je toe of beide van je af) en hij is super wendbaar! Ik kan er met gemak in iedere winkel mee lopen. En ijzersterk!
     
  16. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Ik vind kindjes naast elkaar wel leuker, maar zoals eerder gezegd de prijs van de bugaboo... Echt belachelijk!

    Hoe gaat het met jullie?

    Daniiele, fijn dat de uitslag goed was!
     
  17. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    Hier gaat het redelijk, heel erg misselijk en krijg dus bijna niks binnen. Ook veel last van nachtmerries haha, bij men eerste zoontje nooit gehad maarja...

    hoe gaat het met jou?

    ik vind kindjes naast elkaar ook leuker, op een of andere manier vind ik dat ik dan ook meer overzicht heb...
     
  18. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Hey meiden gisteren de echo gehad. Kindje zit op de goede plek en hartje klopte al. Echt fijn.

    Ons oog valt nu op de easywalker duo, wij vinden naast mekaar ook leuker maar nog niet getest in de winkel dus kan nog veranderen haha.

    Hier trouwens ook geen facebook..

    Met hoeveel weken gaan jullie het vertellen aan de ouders. Of hebben het verteld?
    Hier nog niks verteld.
     
  19. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Ooh jeej bah zeg misselijk en nachtmerrie,s. Hier bij vlagen misselijk.
     
  20. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Mijn moeder weet het al. Ze kwam per ongeluk door mijn schuld een foto tegen van een positieve test haha!
    Verder nog niemand. Met 12/13 weken denk ik ofzo.

    Gefeliciteerd met de goede echo!

    Hier vanmiddag een echo gehad. Kindje bewoog al flink! Hartje even gehoord en twee dagen vooruit gezet.
    Met 13 weken mogen we terug voor een soort 20 weken echo. Is nieuw in ons Zh. Gaan ze alles helemaal nakijken. Ben ik wel erg blij mee!
     

Deel Deze Pagina