Binnen een jaar zwanger van 2e kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Margha, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Hoe voelen jullie je?
    Hier toch belabberd hoor :(
    Zo intens moe dat ik eigenlijk niets aan kan.
    De psyche doet zelfs mee :( :(

    Hopelijk gaat het snel beter want ik geniet totaal niet van de zwangerschap...
     
  2. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Nu wel weer redelijk! Had griep. En al met al ben ik wel flink moe, lig elke dag rond 9 uur in bed, en met vlagen ook wel flink misselijk. Maar opzich vind ik het nu allemaal nog wel te doen!

    Dit weekend weer zo'n zwangerschapsdagboek gekocht, deze kleine verdient het natuurlijk ook om later te hebben! :) nu die van oei ik groei, had vorige keer die van Pauline den oud.
    Deze is wel uitgebreid... Maar wel leuk :)
     
  3. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Ik heb van ieder kind een word bestandje waar ik alles in bijhoudt. Daarnaast maak ik online een fotoalbum waar dan de tekst uit het wordbestandje wordt toegevoegd zodat foto's en tekst samenkomen in 1 album.
    Van ieder kind heb ik dan een album zwangerschap en daarna van ieder jaar 1 album. Dus zodra ze jarig zijn bestel ik direct het album van het afgelopen jaar. Zo blijf ik up to date met alle foto's van de kids.

    Vandaag eindelijk een iets betere dag qua moeheid, en voelde me psychisch ook beter.
    Maar wel helemaal zat nu. Vanaf vanmorgen 7 uur aan de gang en nu pas eindelijk mamatijd :( (dus op naar bed :p )
     
  4. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    Hoe is die van oei ik groei? Ik vond die vam pauline maar matig, had ik de vorige keer. Zat nu ook te kijken voor oei ik groei..

    Hier gaat het wel redelijk, mijn bekkeninstabiliteit is al weer vol terug, wordt er gek van! Daarnaast erg moe en met vlagen nog misselijk. Donderdag de eerste afspraak maar ben zoooo bang dat het niet goed zit. Ben blij als ik duidelijkheid heb.
     
  5. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Vervelend dat je alweer last hebt van je belkeninstabiliteit! En hoop voor je dat donderdag alles goed is! Maar wel vertrouwen hebben he!

    Die van oei ik groei vind ik leuker dan van Pauline. Alleen zo uitgebreid... Weet niet of ik echt elke week zo veel te vertellen heb haha
     
  6. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Zojuist voor de intake bij de verloskundige geweest en ze ging met een apparaat uit het jaar kruik een echo maken haha. Maar... Het zag er allemaal goed uit! Mooi kloppend hartje 😄 dus wij zijn weer happy!
    12 november termijnecho!
     
  7. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    Super pollybaby! Echt fijn dat alles goed was, ohh 12 november duurt niet lang meer!

    Ik heb er helaas geen vertrouwen in, ben zooo bang. Echt heel vreemd want dat had k bij mijn zoontje helemaal niet!
    Maar goed ik weet wel waardoor het komt. Ik heb morning after pil ingenomen en toch zwanger geworden, heb het idee dat dat helemaal niet kan. Stom he :)
     
  8. ing49824

    ing49824 Fanatiek lid

    28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Meiden, mag ik met jullie meekletsen. Heb net positief getest! Zijn zwanger van ons tweede kindje (derde zwangerschap, eerste een VMk).
    Onze dochter is vandaag 9 maanden!
     
  9. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Daniiele, heb je donderdag dan ook een echo?

    En ing, tuurlijk! Gefeliciteerd!!
     
  10. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    dat verwacht ik eigenlijk wel.. Heb 2 afspraken bij de gyn. Ben dan 8 weken, dus verwacht eigenlijk wel een echo...

    ing gefeliciteerd!
     
  11. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Gefeliciteerd! Leuk dat je mee komt kletsen!
     
  12. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Even de lijst weer iets omhoog gehaald ;)


    ♥ZWANGER♥

    Mei
    22 mei: Boris10

    Juni
    3 juni: PollyBaby86 (dochter 06-'14)
    10 juni: Margha (dochter 11-'14)
    11 juni: Daniielle



    AFSPRAKEN
    28 okt: Boris10 termijnecho (20 uur)

    ---------------------------------
     
  13. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Wat naar dat je je zo voelt :(
    Morgen echo? Hoop dat je dan weer helemaal gerustgesteld wordt!
     
  14. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Gefeliciteerd!!!!

    Ik moest gisteravond laat een lijstje bijwerken en moest de eerstvolgende echo invullen. Dacht even opzoeken... Bleek dat die dag om 11.30 uur te zijn geweest:$
    Met schaamrood op de kaken vanmorgen de vk gebeld en mag nu vanaaf komen om 20 uur haha
     
  15. ing49824

    ing49824 Fanatiek lid

    28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dank jullie wel meiden!

    Gefeliciteerd aan iedereen en fijn goeie echo's!

    Daniielle hoop dat het goed zit voor je!
     
  16. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    haha boris kan gebeuren toch, gelukkig kan je vanavond terecht!

    Heb morgen geen echo maar donderdag, tenminste dat hoop ik hihi... Hopelijk kan ik dan donderdag goed nieuws brengen hier :)
     
  17. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Hoop dat ze meteen even voor je kijken daniiele!

    Wat grappig Boris! Ben benieuwd naar vanavond!
     
  18. ing49824

    ing49824 Fanatiek lid

    28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Succes Boris, en kan gebeuren inderdaad. Zal wel bij de hormonen horen ;)
     
  19. ing49824

    ing49824 Fanatiek lid

    28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Boris hoe was de controle/echo?

    Hier vrijdag al aan mn ouders vertellen denk ik, ben zo beroerd en zo. Heb dan verjaardag van mn vader en het zal opvallen als ik niet drink en/of bepaalde dingen niet ga eten en dan niet misselijkheid... Buik is ook al aardig opgezet! Hebben jullie het al vertelt aan jullie ouders? Of aan anderen, en hoe waren de reacties? Zie best een beetje op tegen de reactie van mn ouders om eerlijk te zijn!
     
  20. PollyBaby86

    PollyBaby86 Bekend lid

    15 jul 2013
    510
    37
    28
    Wij hebben het aan m'n ouders al verteld, per ongeluk! Haha m'n vriend had zich versproken.
    Rest van de familie gaan we het dit weekend vertellen en daarna zoetjes aan de vrienden!
    Ik ben ook best bang voor de reacties, ben na 3 mnd al zwanger geraakt. Kindjes schelen straks een jaar. Is natuurlijk ook snel, maat wij zijn er blij mee! 😄
    Het is denk ik ook hoe je het brengt, als je duidelijk maakt dat je er super blij mee bent en zelf niet echt over het snelle begint. Zijn anderen vast ook voor jou blij, denk ik!
    We zullen het zien!
     

Deel Deze Pagina