Nou, het gaat echt snel!! Voor je het weet zijn jullie ook zo ver. De verloskundige zei dat het bij een tweede vaak voorkomt dat je baarmoeder zo hard groeit. Maar het trekt later wel bij.. Mijn buik is nog niet extreem dik. Even off topic: had dochterlief op een kleed gelegd en liep zelf naar de keuken voor haar fles. Kom ik terug, is ze van haar rug naar haar buik gedraaid voor het eerst😍 Zo trots! Alleen jammer dat ik het zelf niet gezien heb!
Wat goed! Hoe oud is je dochter nu? Ook van juni toch? Wel heeeel toevallig, mijn zoontje is vandaag ook van rug naar buik gedraaid haha.. Hij deed het al wel in zn slaap maar nu ook bewust als hij wakker is. Nu draait hij van rug naar buik & van buik naar rug! Ik ben ook ontzettend trots!
Wat grappig! Mijn dochter rolde al een paar weken naar der buik, maar sinds vandaag ook terug! Goeie timing die kindjes allemaal tegelijk haha
Het lijkt wel of het in de lucht hangt😝 Kan haar nu echt niet meer alleen laten in de box/op het kleed. Ze probeert ook kruipbewegingen te maken. En als het niet lukt wordt ze echt driftig! Mijn dochter is inderdaad van juni. Volgende week is ze 5 maanden. Het gaat zo snel! Vind dat kleine heerlijk, maar nu ze groter wordt wordt het steeds leuker!
Ja LoveP dat vind ik ook.. Dat kleine is heerlijk maar nu wordt het zo leuk. Steeds meer contact en als ie dan lacht dan smelt ik helemaal hihi.. Mijn zoontje is aankomende zondag 5 maanden
Jeetje dames! Onze kleine heeft ons flink laten schrikken! Gisteravond zaten we bij m'n ouders te eten en ineens voelde het echt alsof ik in m'n broek plaste. Dus ik naar de wc, allemaal bloedverlies. Gelijk de verloskundige gebeld, en ik kon een uurtje later terecht. Zij heeft een echo gemaakt en dat zag er allemaal goed uit. Het lijkt een gesprongen adertje te zijn, het bloedverlies is ook al bijna over gelukkig. Ben me echt kapot geschrokken!! Had geen krampen ofzo, maar toch. toen we erheen reden had ik er echt even geen vertrouwen in hoor! Morgen hebben we de termijnecho, dus dat komt wel goed uit! Kunnen we meteen even kijken hoe het er dan uitziet. Pff wat een dag/nacht!
Pollybaby he bah dat is schrikken! Gelukkig was alles toch goed.. zulke dingen zijn zo zenuwslopend lijkt me...
nou behoorlijk! we moesten een uur wachten voor we terecht konden, maar het voelde echt als een dag! Ben denk ik morgen pas echt gerust gesteld.
Gelukkig was alles goed! Uitgerekende datum 2 dagen eerder dan eerst, dus nu 1 juni! Kindje zag er goed gegroeid uit! Weer genoten! En nu hebben we er ook weer vertrouwen in! 😄
Pfff PollyBaby86, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig dat alles goed bleek te zijn met jullie kleine ukkie.
Pollybaby. wat fijn zeg dat alles goed is, echt schikken zeg. Hier. druk geweest, maandag de termijn echo gehad en ik ben 8 juni uitgerekend. alles zag er goed uit. afgelopen woensdag was onze kleine meid jarig, 1 jaar alweer. wat gaat de tijd toch snel. Ze is al lekker verwend en zondag verwachten we het huis vol visite.
Nog gefeliciteerd met je kleine meid! En fijn dat de termijnecho ook goed was. Ik ben gisteren naar de gyn geweest, ik ben 11 juni uitgerekend (precies wat ik zelf dacht haha).. wat ik wel vreemd vind is dat ik nu pas 23 januari weer een afspraak heb. Ik hoef pas met de 20 weken echo terug te komen...
Gefeliciteerd met je kleine meid Margha! Fijn ook de goede termijnecho's! En wat raar idd dat je zo lang niet terug hoeft te komen! Toch wel fijn om in de tussentijd nog het hartje te horen en ff je vragen te kunnen stellen als je die hebt!
Ja ik zei ook al.. bij verloskundige is het om de 4 weken. Loop je bij de gyn om extra in de gaten te houden is het 10 weken.. maar de tussentijdse afspraak is overbodig zei ze. Gelukkig heb ik angelsound thuis en kan ik thuis ook het hartje horen! Gisteren heb ik ook het hartje gehoord... blijft zo bijzonder!