Ooooooh mijn hart smelt! Ik kom thuis van het werk, zie ik op de tafel een pakje staan met een briefje erbij: "Voor de liefste mama, Ik zit nu nog in jouw buikje maar hier is toch al een cadeautje voor moederdag. Papa heeft mpee helpen kiezen.. Dikke kus van je kapoen en tot over een paar maandjes! Ik hou van jou!" Ik heb een heerlijk flesje parfum gekregen Hoe lief is dat?!
aaaaaaahhhhh wat lief.... nou dat verwacht ik straks thuis niet te vinden hoor, maar goed hij heeft me wel gevraagd of ik wat voor moederdag wilde hebben en ik heb gezegd van dat hoeft niet! dus ik verwacht helemaal niks hij heeft bij ons trouwens meer kans om op vaderdag papa te zijn dan ik mama op moederdag...
ik had helemaal niets over moederdag gezegd, hij heeft het helemaal zelf bedacht, daarom is het zo'n schatje! papa worden op vaderdag is idd héél erg leuk, wie weet?! wie heeft er nog meer super lieve (toekomstige) papa's?
Die van mij heeft ook iets besteld voor moederdag ,maar ik mocht niet van hem op geschiedenis komen en op me email dus een echte verassing!
nou dat hoop ik eigenlijk niet want dat zou dan betekenen dat onze beeb 4 weken te vroeg geboren wordt...
echt lief mijn man doet dat ook echt niet, die vind dat allemaal onzin maar op vaderdag is hij mooi papa en zal ik het goede voorbeeld geven. haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ohhh das lief jah. Ik denk niet dat die van mij eraan zal denken maar ik had laatst wel kaartjes van de Lama's besteld en verteld dat die voor vaderdag zijn alvast. Maar misschien wie weet haha. Liefs nance158
Geen idee of ie wat doet. Ik reken er maar niet op. Er bestaat best kans dat de beeb er al is met vaderdag. Moet ik wel ff wat leuks verzinnen. hebben jullie al ideeen?
Mijn vriendje is ook een lieve papa! Hij propt me continu vol met gezonde dingen voor de zwangerschap en snaaidingen voor de zwangerschapssymptomen
SNIK, SNIK ben stikjaloers. De mijne heeft een piepklein ahrtje ergens goed verborgen en laat het maar nu en dan zien. Moederdag is daar zeker geen reden voor die goed genoeg is. Verjaardagcadeaus kies ik zelf uit (hij is er wel bij) en bloemen kreeg ik onze eerste date en onze eerste ruzie. Ondertussen 4 jaar geleden. Denk eens aan me zondag hé X Kitty
Ja hoor! Die van mij kwam gisteren thuis uit het werk met een parfummetje en douchegel Voor MOEDERDAG Oh wat een lieverd! Had ik echt niet verwacht