Ik lees op dit forum vele die al rond 7/8 dpo een tuurtest hebben, maar op internet lees je weer dat de gemiddelde innesteling op 9 dpo plaatsvindt. Hoe zat dit bij jullie?
Merkte wel dat action kwaliteit achter uit is gegaan in de loop van de jaren met met hoe snel die streepjes oplopen!
Bij de eerste op 7dpo bij de tweede en derde op 10 dpo. Alledrie met ovulatie inductie trouwens, dus vrij zeker van eisprong
Ik heb bij zwangerschappen nooit eerder getest dan 11dpo. Afgaande op de testen die ik toen dan had denk ik niet dat die eerder dan 9dpo positief zou zijn geweest.
Mijn vroegste positieve test was 10 dpo bij mijn laatste zwangerschap. Op 8 en 9 dpo nog negatief. Andere zwangerschappen niet eerder dan 14 dpo getest.
Dit was 10 dpo met sensitest en onderste telano rest. Waarschijnlijk als ik eerder had getest, stond er ook wel een streepje.
Ik had een tuurlijntje op 7dpo bij deze zwschap. Bij de MA op 9dpo een duidelijkere streep dus gok dat dat op 8dpo een tuurlijn was. Zie foto voor m’n tuurlijn op 7dpo.
7dpo negatief en dip in temperatuur. 9dpo positief, heel licht Tuur streepje. Had bewust een extra dagje ertussen gelaten.
Bij deze zwangerschap 9dpo licht positief getest. Bij mijn vorige zwangerschap rond 11 dpo licht positief getest. En bij mijn eerste zwangerschap was ik al ruim overtijd en teste ik meteen een knalstreep!
Bij deze zwangerschap had ik op 8dpo een tuurtest. Op 9dpo al een vrij duidelijke test. Bij de zwangerschap van de eerste had ik op 9dpo een tuurtest.