Hallo allemaal, Ik heb de afgelopen maanden al een paar keer 'stiekem' meegelezen op deze website. En nu mijn vriend en ik besloten hebben om voor een eerste kindje te gaan vond ik het hoog tijd om me hier aan te melden. Het voelt heel erg bijzonder om er nu echt mee bezig te zijn, en ik heb nu al het gevoel dat ik met een groot geheim rond loop Ik heb me voorgenomen om er niet te druk mee bezig te zijn en niet te veel te verwachten, aangezien we allemaal weten dat het niet allemaal zo vanzelfsprekend is. Toch betrap ik mijzelf nu al op enige zenuwen, aangezien mijn menstruatie aanstaande maandag zou moeten beginnen... Ook gaat er nu een hele nieuwe wereld voor me open. Ik ga ineens heel anders tegen alledaagse dingen aankijken. Al met al nu al een bijzondere tijd Groetjes Iris
Herkenning! Nu we hebben besloten om in Oktober te beginnen met de 1e ronde merk ik dat ik nu al de zenuwen ervoor heb en ik eigenlijk niet kan wachten totdat het zover is
Ik heb op 7 juli de laatste pil geslikt en had (gelukkig) al na precies 4 weken mijn eerste menstruatie. Sindsdien zijn we druk aan de klus! Aanstaande maandag zou ik weer ongesteld moeten worden, dus we zullen zien
hey.. ik heb nieuw topic geplaatst bij 'zwanger worden clubs' onder de titel nieuwe members nieuw praatgroepje. join if you like!