Ik mag mijn abonnement gaan verlengen. Ik heb nu een abonnement bij T-Mobile. Op zich ben ik erg tevreden. Als ik via hun site mijn abo wil verlengen moet ik 154 bijbetalen voor de telefoon die ik graag wil. Via sites als gsmweb en gsm wijzer kom ik voor het zelfde pakket, zelfde abo kosten per maand uit op een bijbetaling van 86,= of 16,= in totaal. Mijn vraag.. hebben jullie ervaring met een van deze partijen? Is het betrouwbaar? Blijf toch altijd een beetje huiverig wat dat soort dingen betreft maar het prijsverschil vind ik toch ook wel weer reden om me er even goed over te informeren.
Heb er geen ervaring mee. Ik koop altijd los m'n telefoons (iPhones) is namelijk veeeeeeel goedkoper dan een abbonnement. Heb je daar wel eens naar gekeken?
Even bellen met tmobile, doorgeven dat je mag verlengen maar dat je bij een andere aanbieder een bepaalde aanbieding gezien hebt en dat je daar interesse in hebt maar dat je voor je overstapt eerst even wilt kijken of tmobile je tegemoet kan komen. Ze vragen je dan de gegevens van de andere aanbieder, checken of die aanbieding er inderdaad is en bieden je dan nagenoeg hetzelfde aan.
Ja, ik!!! Ik heb al vaker via gsmweb en typhone mijn abonnement met en ook zonder toestel verlengd. Ging snel en zonder problemen.
Ik heb het destijds verlengt via studentmobiel.nl (ook zo'n website). Ging als een trein en allemaal netjes geregeld. De aanbiedingen waren daar net wat scherper.
Ik zou telefoon los kopen en goedkoop Sim only abonnement kopen. Je betaald anders gewoon je telefoon af! Ik betaal 22 euro per maand voor 6 gb en onbeperkt bellen en sms'en. (Jaar abo) Kijk maar eens wat je anders betaald voor een iPhone 6S.
GSMweb nu twee keer verlengd ook voor t-mobile (heb gebeld met het verhaal dat het goedkoper kon en ze kwamen niet me een tegenbod terwijl ik al tig jaren klant ben ... al sinds Ben tijdperk!) dus toen maar via GSMweb gedaan. Prima bevallen.
even bellen met je huidige aanbieder. ik wou toen overstappen omdat ik een goede aanbieding van een andere provider kreeg. ze keken het na en ik kreeg het zelfde geboden en kon bij me vertrouwde provider blijven. scheelde ongeveer 15 euro per maand
Ben uiteindelijk toch voor GSMWEB gegaan. Prima service. Heb nu hetzelfde abo bij dezelfde aanbieder, alleen mijn telefoon is 130 goedkoper .