abo mobiel verlengen, ervaringen met gsmwijzer, gsmweb?

Discussie in 'De lounge' gestart door pinguin72, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik mag mijn abonnement gaan verlengen.
    Ik heb nu een abonnement bij T-Mobile. Op zich ben ik erg tevreden. Als ik via hun site mijn abo wil verlengen moet ik €154 bijbetalen voor de telefoon die ik graag wil.
    Via sites als gsmweb en gsm wijzer kom ik voor het zelfde pakket, zelfde abo kosten per maand uit op een bijbetaling van €86,= of €16,= in totaal.

Mijn vraag.. hebben jullie ervaring met een van deze partijen? Is het betrouwbaar?
    Blijf toch altijd een beetje huiverig wat dat soort dingen betreft maar het prijsverschil vind ik toch ook wel weer reden om me er even goed over te informeren.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Heb er geen ervaring mee.

Ik koop altijd los m'n telefoons (iPhones) is namelijk veeeeeeel goedkoper dan een abbonnement. Heb je daar wel eens naar gekeken?

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Even bellen met tmobile, doorgeven dat je mag verlengen maar dat je bij een andere aanbieder een bepaalde aanbieding gezien hebt en dat je daar interesse in hebt maar dat je voor je overstapt eerst even wilt kijken of tmobile je tegemoet kan komen. Ze vragen je dan de gegevens van de andere aanbieder, checken of die aanbieding er inderdaad is en bieden je dan nagenoeg hetzelfde aan.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ja, ik!!! Ik heb al vaker via gsmweb en typhone mijn abonnement met en ook zonder toestel verlengd. Ging snel en zonder problemen.

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik heb ook goede ervaring met gsmweb.

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik heb het destijds verlengt via studentmobiel.nl (ook zo'n website). Ging als een trein en allemaal netjes geregeld. De aanbiedingen waren daar net wat scherper.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Thanx dames!
    Nog meer ook ervaring met Typhone? Zij lijken de beste aanbieding te hebben.

8. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ik zou telefoon los kopen en goedkoop Sim only abonnement kopen. Je betaald anders gewoon je telefoon af!

Ik betaal 22 euro per maand voor 6 gb en onbeperkt bellen en sms'en. (Jaar abo) Kijk maar eens wat je anders betaald voor een iPhone 6S.

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    GSMweb nu twee keer verlengd ook voor t-mobile (heb gebeld met het verhaal dat het goedkoper kon en ze kwamen niet me een tegenbod terwijl ik al tig jaren klant ben ... al sinds Ben tijdperk!) dus toen maar via GSMweb gedaan. Prima bevallen.

10. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.595
    1.051
    113
    Hier
    even bellen met je huidige aanbieder. ik wou toen overstappen omdat ik een goede aanbieding van een andere provider kreeg. ze keken het na en ik kreeg het zelfde geboden en kon bij me vertrouwde provider blijven. scheelde ongeveer 15 euro per maand

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ben uiteindelijk toch voor GSMWEB gegaan. Prima service.
    Heb nu hetzelfde abo bij dezelfde aanbieder, alleen mijn telefoon is €130 goedkoper . ;)

Deel Deze Pagina