temp blijft hoog ook na ongi!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marleentje26, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Een vraagje weet iemand wat dit kan betekenen. Ik heb al een hoge temp vanaf de laatste week september. Nu ben ik 8 oktober ongi geworden dit duurde 4 dagen. In die dagen bleef mijn temo hoog. En nu is mijn temp nog steeds hoog. Hij blijft zo tussen 36.7 en 36.9 terwijl hij voorheen rond ongi en daarna 36.3 of 36.4 was. Ik snap er echt helemaal niets van. Ik heb 7 oktober nog getest en die was negatief. (mijn ongi was ook 2 dagen later als de vorige cyclus)

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken iemand ervaring mee?

Liefs Marleen

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Off-topic; heb je dit per ongeluk 3 keer als onderwerp gepost? ;)

3. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi, ja ik denk het maar ben me er niet van bewust haha. Ik heb de andere 2 een slotje op laten zetten.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hm je kan een test wagen dan weet je zeker hoe of wat
    ken iemand die dat ook had hier van het forum en die teste wel zwanger

5. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hoi Marleentje26,

Wat raar he? Ben je nog maar pas gestopt met de pil? Ik had namelijk in mijn eerste cyclus ook dat pas 2 dagen na mijn ongi mijn temp daalde. Maar bij jou is dit dus al langer?

Temp je nog steeds exact op hetzelfde tijdstip? Zelf heb ik namelijk als er maar een kwartier verschil in zit, dat mijn temp verschilt (kwartier eerder is temp lager, kwartier later is mijn temp hoger)

Derde optie is dat je lijf nu na het ontpillen (weet niet hoelang je gestopt bent) maar nu pas een duidelijke basale temp krijgt. Mijn basale temp ligt op 36,8.

Vierde optie, soms test men pas na 2 weken positief, alleen ben je natuurlijk wel ongi geweest, was deze anders dan normaal?

Nou succes ermee, hoop dat je snel meer weet..anders misschien langs HA?

Groet Snoozie

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Dit is nu mijn derde ronde. Maar ik heb dit nog nooit gehad mijn temp was altijd laag en na eisprong iets hoger en daalde daarna weer.

Mijn laatste ongi was 4 dagen daarvan was maar 2 dagen helder rood bloed en het was niet echt heel veel.

Heel vreemd heb ook wel last van een opgeblazen buik dat gevoel heb ik tenminste en ben heel heel moe.

Mijn basale temp is eigenlijk ook altijd zo rond de 36.4 en ik zet zelfs mijn wekker zodat ik dagelijks om dezelfde tijd temp.

Liefs Marleen

7. Life in Pink

Raar hoor Marleen, ik zou dan toch wel even naar de HA gaan, je hebt namelijk ook echt concrete dingen om je punt te onderbouwen. En een bloedtest geeft vaak wel uitsluitsel wanneer een urine test dit niet doet.

Wat ook nog zou kunnen is dat je bijvoorbeeld een beetje verhoging hebt omdat je niet helemaal lekker bent of ergens een ontsteking hebt. *ik denk maar wat mee hoor*.

Maar ik hoop natuurlijk dat je toch zwanger bent. Mijn moeder heeft bij de zwangerschap van mijn broertje ook de eerste 3 maanden bloedverlies/ongi gehad. (ze kwam er pas na 3 maanden achter dat ze zwanger was) dus het kan wel.

Veel succes, laat je nog even weten hoe of wat, ben nu ook wel heel benieuwd!

Gr Snoozie

8. Life in Pink

oeps, had hem 2 keer geplaatst, dus deze maar even bewerkt

Deel Deze Pagina