Eerste zwangerschap (MA): 2 maanden Tweede zwangerschap (zl, 3 jr): 3 maanden Derde zwangerschap (nu): 2 maanden Erg dankbaar daarvoor!
Ik was in september gestopt met de pil en in november ben ik zwanger geraakt. maar gemiddeld staat er wel een jaar voor hoor.
Hier een mazzelkont. Ondanks allerlei hormonale afwijkingen eerste zwangerschap eerste ronde en deze keer de tweede ronde (1 keer ongesteld geweest na bevalling). Dit is niet normaal hoor dus ga er niet vanuit
Beide keren binnen 1 maand. Bij de eerste kende ik mijn cyclus precies en wist wanneer mijn eisprong was en bij de tweede had ik toevallig een controle echo van de eierstokken en kon de arts mij vertellen dat de eispong eraan kwam
De eerste was binnen een maand. De tweede binnen 5 maanden. Erg gelukkig met het feit dat het 2x zo snel gelukt is.
1e ronde raak, werd een miskraam. Daarna na 6 maanden weer. Dus uiteindelijk heeft t 9 - 10 maanden geduurd.
Bij de eerste zwangerschap was ik in de 1e ronde gelijk zwanger (helaas miskraam geworden) daarna in de 2e ronde zwanger en dat gaat goed tot nu toe .
Bij de eerste in mei gestopt met de pil en even condooms gebruikt, maar wel vast begonnen met ontpillen. Had geluk en binnen een maand een keurige cyclus zoals ik hem ook voor het slikken van de pil had. In juli besloten er echt voor te gaan en in oktober een positieve test. Ook heel dankbaar dat het zo vlot mocht lopen. We willen nu binnenkort voor een 2e gaan, zit nu ook weer aan de pil dus benieuwd hoe dat gaat lopen.