Uhhhh..... Na een jaar of 8. Kon helemaal niet zwanger worden volgens de doktoren. Groetjes, Mirelle.
mijn moeder was van mij vrij snel in verwachting daarna kwam mijn broertje 9 jaar later bij mijn ouders kwam het waarschijnlijk door mijn vader, mijn vader werkte in veel stof hierdoor werkt je zaad trager. mijn vader veranderde van baan en hupsa mijn moeke werd zwanger! Mijn broertje kwam op mijn verjaardag dat was wel erg leuk hij word nu al op zijn dertiende oom Arjen
Hier de eerste in ronde 1 meteen is helaas mk geworden... en toen hubbie weer terug was na een half jaartje in ronde 6
ronde 2 hier, nou eigenlijk ronde 1, want de eerste ronde hebben we het maar een keer zonder condoom gedaan
eerste zwangerschap 2de keer,jammer misded abortion tweede zwangerschap 2e keer derde zwangerschap 3e keer
Wij waren niet bezig met kinderen maar ik was wat rommelig met de pil en hadden niet safe gedingest haha Was meteen hartstikke zwanger! En we hadden t maar 1x gedaan! Puur omdat we anders bang waren zwanger te raken,maar we hebben er helemaaaaaaaaaaaal geen spijt van
Bij de eerste: anderhalve maand na halverwege de pilstrip te zijn gestopt. Dus feitelijk de eerst echte ronde. Bij de tweede de eerste ronde. Dit werd een miskraam. Daarna even een zooitje maar 18 juli gecurreteerd en 30 september de eerste dag van de laatste menstruatie. Hiertussen nog een positieve test gehad met een hele vroege uitdrijving. Dus feitelijk ben ik steeds de eerste ronde zwanger. Dit was ongeveer 4 keer het geval met 1 miskraam en 1 hele vroege miskraam.
Halllo allemaal, Ik wou jullie even heel erg bedanken dat jullie zo actief hebben gereageerd. Vind het gewoon ontzettend leuk om te lezen hoe lang of kort iedereen er over heeft gedaan. Wij zitten nu in ronde 6 pas en ik ga er zeker van uit dat het nog wel even kan duren, maar toch word het wel steeds spannender die NOD's Dames geniet lekker van jullie zwangerschap en diegene die al bevallen zijn een geweldige tijd met jullie beeb natuurlijk Veel liefs Veer