Voel ik nu m'n eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sitalita, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Dag dames!

zit nu hoogstwaarschijnlijk in m'n vruchtbare periode. Als ik uitga van een cyclus van 29 dagen, zou ik donderdag m'n eisprong moeten hebben als ik een luteale fase van 14 dagen heb.
    M'n afscheiding was vanochtend lichter (doorzichtig tot wit) en wat rekbaarder. Afgelopen dagen was het echt wit van kleur. Voel nu wat steken links onder. Kan dit m'n eisprong zijn wat ik voel?

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    denk het wel

3. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    denk het ook....

Succes!

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Dus toch wel... ;) Nou, dan weten we wat te doen vandaag. Ben benieuwd of we over 2 weken positief kunnen testen dan!

5. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Ik voel mijn eisprong altijd heel heftig, een zeurend, zwaar gevoel in mijn onderbuik (dat een beetje lijkt op ongesteld worden bij mij) Dit duurt een paar uur en trekt dan langzaam weg.
    Ik heb alleen nooit geweten (gewoonweg niet in verdiept) dat dit mijn eisprong was! 2 maanden geleden bij een paragnost geweest (voorspelling van mijn zoontje had ze precies goed!) en het eerste wat ze tegen me zei was 'Voel jij je eisprong zo goed?' Nu weet ik dus wat het is! Ze voorspelde dat ik in 2012 zal bevallen van een meisje en dat ze eerder geboren zal worden als gepland... ben benieuwd!
    Maargoed ik denk dat iedereen haar eisprong op een andere manier kan voelen... pas na een paar keer zul je weten of het echt zo is! succes!

Deel Deze Pagina