hallo iedereen, eigenlijk zitten wij nu in "een pauze" van het proberen zwanger te worden, (omdat de stress mvan het niet willen lukken teveel werd) maar ik ben wel 4 dagen te laat met mijn nuvaring begonnen... ik heb normaal als mijn nuvaring hierdoor niet werkt zaterdag mijn eisprong gehad... en nu heb ik al 2 dagen enorme plofjes in mijn buik, mijn buik beweegt er bij sommige zelfs een beetje van... echt raar is er mss iemand die dat dit herkent als eerste symptoom, anders dan zet ik het nu dadelijk uit mijn hoofd groetjes, ikke
Lieve ikke, Ik had je andere berichtjes even dichtgezet omdat hij er drie keer stond . Ik kan niet zeggen dat ik dit herken als een symptoom. Ik zou me sowieso proberen niet te gek te maken op dit moment. Je moet nog lang wachten als ik zo je banner zie. Misschien heb je last van je darmen? Veel succes! Josien
jai k had het ook gezien, pc was een beetje traag, dus had een paar keer op ok geduwd... ja het zou idd kunnen, idd ik moet nog tot volgende week zaterdag zaterdag wachten, maar vorige maand heb ik zoveel symptomen gehad, zelfs temp die dat hoog bleef na verkorte maandstonden, zodat ik nu niet meer weet wat wel of geen symptomen zijn! groetjes, ikke