Hoihoi! Ben helemaal gek van de pfaff's.. Vind het hartstikke leuk om naar te kijken! Ik las dat ze pas in januari weer met nieuwe afleveringen beginnen (in belgie dan welteverstaan!) Jammer. Maar Lyndsey is nu ongeveer uitgerekend! Ben erg benieuwd wat de naam wordt! 8)
Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af, maar heb er nog niks van gehoord. Heerlijke serie! Liefs, misspuma
ze bevalt in september .. de bevalling wordt wel gefilmt en zal ook in de nieuwe afleveringen te zien zijn
hier ook een fan, hou oud is haar andere kindje nu dan? We waren beide hoogzwanger in december (maar het waren oude afleveringen )
Hier ook een fan! Ik denk er ook elke dag aan en check hun site ook elke dag. Ben benieuwd wanneer de kleine meid komt, vrijdag de 14e ?(mijn verjaardag ).
ja vorige keer heeft ze ook niet veel overgedragen, het zal me benieuwen hoe of ze nu ook zo zwaar is. Jammer dat we nog geen beelden hebben hé! Ik kijk ook steeds op vtm.be en dan naar nieuws. Ik ben benieuwd hoe ze gaat heten!
hier ook een grote fan van de familie! ik vind het zo'n leuke familie...ik heb toch een zwak voor belgen hoor! ik vind dat accent zoooo leuk...zou zo mn man inruilen voor een belg nee hoor
Misschien een vreemde vraag, maar mag ik aub de site van de Pfaffs? Kijk steeds naar ze op tv. Vind de soap tof! Liefs Marjo
voor wanneer was lindsey eigenlijk juist uitgeteld? weet iemand dat? Ik weet begin september... maar ja, ik was ook begin september
op de forum site van de paff's staat dat ze in sept uit gerekend is. ze hebben daar een poll open staan over de juiste datum. ik zit met spanning te wachten
heb gisteren pas die aflevering gezien waar ze verteld dat ze zwanger is loop achter volgens mij hihi hoe lang was ze daar trouwens zwanger toen ze het bekend maakte? want ze had al een flinke buik ...
duurde lang voordat ze er achter was zeg! ik vond de zussen niet zo enthousiast. Niemand trouwens, ja behalve Sam! hahaha.. Ze doen allemaal zo panisch over 2 kinderen, "nu alweer zwanger"? "2 is meer dan genoeg!" Jammer, ze zijn zelf ook met z'n drieen groot geworden, maar ze willen alle drie maar 2 kinderen hihi! Ik wil niemand aanvallen hoor, ik hou zelf gewoon van 3 of 4! hihi
Hoi Dames, Even op hun site gekeken en hun dochter is geboren. Hoera! 10 september 2007 Wij melden jullie met vreugde de geboorte van ons dochtertje Fay Fay werd geboren om 13:11 uur, ze weegt 3.275 gram en is 50.5 cm groot Bruce is natuurlijk heel trots als grote broer, al zie je hem wel even kijken wat er allemaal rondom hem aan het gebeuren is. Groetjes Karin