Binnen kort een iq test.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Niet doen Pnirmal. Ik weet niet wat er precies staat zou ik aan mijn vriend moeten vragen maar kan je wel zeggen ook al heb je een lager Iq vind je qua verstand toch echt veel slimmer dan menig mens die ik ken. Er zijn genoeg mensen die universiteit hebben gedaan waarvan ik mij vaak afvraag hoe dat nu mogelijk is :s

Positief blijven lieverd je bent een sterke slimme vrouw en je doet het echt goed!

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Vind het heel rot om te lezen dat je het er zo moeilijk mee hebt, maar mamabri heeft echt helemaal gelijk.

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Maar.. Het gaat toch niet om de getalletjes maar wie je bent als mens? Ik zeg ook altijd tegen mijn leerlingen, het maakt geen bal uit op welk niveau je zit als je maar je best doet en dat doe je volgens mij zeer zeker...

Je bent een mooi mens, of je nou een iq van 60 of 160 heb...

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ach meid toch. Trek je niks aan van de cijfers! Het gaat erom wie je bent en hoe je bent, en daar is niks mis mee!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Uitslag van dit onderzoek verandert helemaal geen bal aan wie jij al jaren bent :) Dus haal er vooral uit wat het jou aan handvatten geeft om dingen die tot nu toe niet zo lekker liepen, beter op te pakken en voor de rest leg je het lekker weer naast je neer.
    Cijfers over je IQ zeggen niets over wie je bent en al helemaal niet over of je een goed mens bent of niet. Een hart van goud is niet meetbaar ;)

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Gaat het?

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik ben het helemaal eens met alles wat er al gezegd is,

Ik kom je dus gewoon even een digitale knuffel geven.

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dank je wel dame.s voor de lieve opbeurende woorden. doet me even goed. Had het daar straks echt heel moeilijk en nog wel. Maar het begint te zakken. Dat het mij ging raken had ik niet echt verwacht niet op deze manier. En toch is het er een van afsluiten ik wilde deze test hij is gemaakt en nu mag/moet ik accepteren wat er van geworden is.

Ik heb trouwens geen borderline die diagnose is weg gehaald. 'Daar in de plaats wel een persoonlijkheidstoornis maar dan NAO. Maar of ik daar blijver van woord ach wat ik er van begrepen heb. Is dat deze diagnose inhoud dat ik van alles en nog wat een beetje heb en een depressie die al langer houdbaar is dan ik leef( daar heb ik mee leren leven) toch.

9. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meid toch...
    Hier was ik gisteren al een beetje bang voor: wat als de uitslag tegenvalt?
    Voel je je anders dan gisteren? Doen je naasten anders tegen je?
    Je bent al heel je leven wie je bent.
    Dus: kom op: vier het leven!;)

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dames in verband mijn prive heb ik gevraagd of dit topic helemaal weg gehaald kan woorden.

Hoop ook dat beheer dat doet. de vaste dames kennen mij wel wil je verder praten of wat of wat weten via pb. soms ben ik te eerlijk wat mijn situatie maar ik moet ook bedenken dat ik twee kinderen heb. Ze kiezen niet er voor om met alles in de openbaarheid te komen. Ook al betreft het alleen mijn iq bedankt voor de steun en soms is het fijn om hier wat kwijt te kunnen.

11. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Weet je waar je naar moet kijken....
    naar die 2 lieve kindertjes van je. Die heb je groot gebracht tot hoe ze nu zijn. Met alle liefde die je in je hebt.
    Daar heeft een bepaald iq toch niets mee te maken?
    Wees maar trots op jezelf hoe het nu met jou en de kinderen gaat, dat is veel belangrijker!

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik hoop ook voor je dat ze het weghalen. Maar wil je nog snel even een knuff sturen. Ik weet hoe confronterend zo'n diagnose is, maar jij bent gewoon jij, hoeveel tests en diagnoses ze ook doen. Daar verandert niets aan. Word maar gelukkig met jezelf en je kinderen, dat is niet iq-afhankelijk en uiteindelijk is dat waar iedereen wil zijn.

X

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Meid, je bent mooi zoals je bent. Die cijfers veranderen daar niks aan! Wees juist extra trots op jezelf!!

14. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik zie je als een begaand ZP lid die altijd onderbouwd advies geeft en meeleeft met anderen, een lieve en zorgzame moeder, en gewoon een leuke vrouw. De hoogte van je IQ verandert daar m.i. niets aan.

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik sluit me aan bij wat de andere meiden al gezegd hebben.
    Jebent een prachtmens!

Deel Deze Pagina