Ik ben opzoek naar dames die Menopur en Pregnyl hebben gebruikt om zwanger te worden. Ik heb vandaag mijn HSG uitslag gekregen en die was goed beide eileiders waren open en liep het vloeistof mooi door. Nu moet ik vanaf morgen Menopur prikken volgende week vrijdag een fm meting. Als die goed is wordt het de volgende dag Pregnyl prikken en dan die maandag daarop IUI4. Ik hoop dat er dames zijn die hun ervaringen met mij willen delen.
ik heb eerst ivf gedaan met glonal f en pregnyl, geen bijwerkingen voelde me goed, 9 eicellen 1 bevrucht. 2e poging was icsi met menopur en pregnyl, ook 9 eicellen 8 bevrucht, of het nou aan de icsi lag of aan de menopur er waren betere bevruchtingen.. had wel van de menopur iets meer last van de bijwerkingen... succes met de behandelingen
Dank je wel voor je reactie! Mag ik vragen welke bijwerkingen je had? Ik wens jou ook heel veel succes
ja met glonal f nix voelde kiplekker. met menopur toch wat vaker moe en hoofdpijn.. en ik vind de injecties van menopur erg irritant. glonal f was gewoon een prikpen... maar goed dat kan net bij iedereen verschillen, menopur schijnt toch betere kwaliteit te leveren. jij ook succes!!
Ik heb ook Menopur gebruikt. Eerst 75e maar daarvan kreeg ik overstimulatie. Ik had iets van 5 grote follikels. Die ronde moesten we overslaan. Toen begonnen met 37,5e en die hoeveelheid werkte goed. Ik had 2 mooie follikels. In mijn ziekenhuis wilden ze liever geen risico op een tweeling. Dus moest ik de volgende dag terug komen voor een punctie. Daar hebben ze uiteindelijk 2 follikels weggewerkt en 1 mooie laten zitten. Vervolgens pregnyl 5000 toegediend en die ronde ben ik zwanger geworden. Ik ben er dus heel positief over. Succes!
bedankt voor je reactie! Ik moet ook Menopur 75E prikken wist niet dat je bij die hoeveelheid overstimulatie kon krijgen. Heb jij ook eerst clomid gebruikt? Ik reageerde dqar te goed op, bij 50mg iedere keer 3 of 4 eitjes. De laatste keef zelfs 5 die iui ging niet door overstimulatie. Xxx
Hier ook menopur en pregnyl. In combinatie met utrogestan voor mij goede combi. Met menopur altijd zo rond dag 12 a 13 een eisprong... Had geen last van rare bijwerkingen. T mengen en spuiten is even wennen maar goed te doen! Ohja ik was de ronde ma de hsg zwanger!
Ik heb inderdaad ook eerst Clomid gebruikt. Ik ben ook begonnen met 50mg. Ik had er geen overstimulatie van. Had 1 follikel die wel doorgroeide tot 32mm!! Alleen mijn baarmoederslijmvlies groeide niet met Clomid waardoor een zwangerschap niet mogelijk was. Daarom meteen over op Menopur omdat dit het meest bevorderlijk schijnt te zijn voor het groeien van een goed baarmoederslijmvlies. Ben benieuwd hoe jij gaat reageren op 75e als je met Clomid al overstimulatie had. Houd er rekening mee dat dit nu weer kan gebeuren. Het is in het begin even zoeken naar de juiste hoeveelheid. Maar zoals je leest veel postivieve verhalen hier met Menopur
Menopur zorgde bij mij voor hele grilige groei; soms niet voldoende, soms teveel en 1x goed en 1 mooi ei. Het was itt puregon en clomid het enige dat werkte en het zorgde iig voor goed BMS (itt clomid en puregon). Helaas viel mijn haar vreselijk uit en was ik een wrak dus ben ik overgestapt op een hormoonpompje. Redelijk positief ben ik nog steeds over menopur Succes iig!