Aan het genieten samen met mijn zoontje van ons nieuwe leventje, misschien een wat groter huis, een leuke baan, wie weet een nieuwe liefde en dat we gezond zijn. Jippie ik hoop dat jij je dochter ziet opgroeien en dat jullie dan volop genieten van het leven!
Verhuizen naar een huis Diploma gehaald maar dat zie ik nog niet gebeuren omdat ik nog niet eens ben begonnen.
- een nog steeds gelukkig huwelijk met mijn lieve man - een broertje of zusje voor Kevin - dat Kevin het naar zijn zin heeft op de basisschool - dat mijn man een baan heeft waar hij het wel naar zijn zin heeft - dat ik in mijn baan ben uitgegroeid naar een meer leidinggegevende functie, of extra taken en verantwoordelijkheden heb in mijn huidige functie - dat het huis helemaal af in (hal, badkamer, toilet en tuin aangepast naar onze eigen wensen)
Hopelijk is er tegen die tijd een 2e kindje.. Misschien wel een 3e? Dat is eigenlijk het enige waar wij mee bezig zijn nu, verder heb ik nog niet zoveel plannen..
Hoop ik: Nog steeds gelukkig te zijn met elkaar Meer energie te hebben Een ander huisje te hebben Te kunnen doen daar waar mijn passie ligt
Ik hoop: -dat we als gezin nog steeds gelukkig zijn en dat iedereen gezond is. -dat de oudste zijn plekje gevonden heeft en zichzelf kan redden (hij is licht autistisch). -dat ik eindelijk geen pijn meer heb (nog steeds erge last van bekken)
Mijn zoon zijn pubertijd door komt. Mijn dochter gezellig op de basisschool zit. Mijn ex uit zijn financiële shit is. En ik hoop dat ik deze vijf jaar zonder te veel problemen met me zelf door gaat komen en vooral al mijn geestelijke problemen te elimineren. Ik weet vraag een hoop maar vind het heel belangrijk dat mijn kinderen een stabiele moeder hebben en houden. Mijn gezondheid goed blijft gaan me suiker blijft zoals die nu is ik niet dikker word maar zo als nu langzaam aan af val. Ben 10 kilo kwijt van af maart dit jaar met alleen beter eten alleen al dit hoop ik dus voor te zetten. Meer wensen heb ik niet.
Ik hoop dat we over 5 jaar 2 of misschien zelfs 3 gezonde kindjes hebben mogen verwelkomen. Dat we ons huis dusdanig verbouwd/aangebouwd hebben zodat de kindjes en wij genoeg ruimte hebben. Ik wil gewoon gelukkig zijn met mijn gezin!
Nieuwe baan 2e kindje een groter huis kopen Genoeg kilo's afvallen voor maatje 38 een mooie rondreis maken naar amerika ( meer een wens en met 2 kinderen dan is dat niet handig )
Een betere gezondheid te hebben, dus dat er eindelijk medicatie is die gaat werken. E verder rust en stabiliteit
Huis verkocht en kant en klaar in nieuw huis zitten; 2 kinderen; ...? Heb de laatste jaren zoveel gedaan (opleidingen, opstarten praktijk gedragstherapie honden, 4 jaar durende grote verbouwing, relatiecrisis en hier doorheen komen) dat ik gewoon rust aan m'n kop wil!
Hoop ik een gezonde dochter te hebben. Klaar te zijn met mijn opleiding en een leuke baan te vinden. Verhuizen naar een groter huis. Nog steeds heel erg gelukkig te zijn met mijn man. Misschien een wens voor een tweede.
ivf lukken anders me adotiekindje studie afronden (iig dit jaar misschien vervolgens afhankelijk van ivf) een goede baan trouwen
Rust, in plaats van alle tegenslag die we de afgelopen 4 jaren hebben gehad, en dus: gezondheid voor ons en onze twee meiden een nieuwe baan voor mijzelf of een eigen praktijk hulpverlening/therapie een ander huis in een betere wijk, (zitten nu in een achterstandswijk die steeds verder verloedert )