-mogen zorgen voor een pleegkindje -hopelijk nog een eigen kindje erbij -trouwen -met het hele gezin naar Marokko zijn geweest. (heb vliegangst) -dat ons huis helemaal afgeklust is
Ik wil vooral dat wij gezond blijven. Maar daarnaast hoop ik dat we een weekje in NY zijn geweest. Het grote doel is vooral meer reizen, een camper kopen en alles zien. Vooral Scandinavië. Lapland is een grote droom! Huisje is in orde, kids in orde en de banen ook.
Naar New York en als het even kan een mooie rondreis door (een deel van) de USA. Verder wil ik gewoon gezond, gelukkig, tevreden en vooral samen blijven zoals nu.
- Ben ik hopelijk mama van 2 kindjes - Getrouwd - Mijn tweede bedrijf opgestart - Een verre reis maken met mijn vriend (Malediven) - Heel veel liefde, geluk en gezondheid
Leuk om te lezen wat mensen voor een wensen hebben Soms ook een beetje verdrietig, hoop echt dat voor iedereen de wensen uit mogen komen! Bij mij komt het neer op drie dingen; - ons eigen huisje, eindelijk mijn kindje een eigen kamertje kunnen geven. - financieel niet meer zorgen hoeven maken en geld hoeven te lenen. Uit de schulden blijven, ik ben er nog steeds zó trots op dat het afgelost is dat ik NOOIT meer terug wil vallen in dat ellendige gat.. - een opleiding af kunnen ronden.
Drie weken geleden had ik een mooi lijstje kunnen schrijven. Ben weer even op mijn plaats gezet en zie nu hoe betrekkelijk het leven is. Voorlopig niet verder als een week vooruit denken. Sorry voor de depri woorden.
- Mama worden (wat me waarschijnlijk met de wil van God dus ook gaat lukken) - Bedevaart naar Mekka - Gezond blijven (ook voor me man en kleintje) -Me ouders en schoonouders helpen als ze bejaard zijn.
Ik wens: - dat wij nog steeds een fijne relatie hebben. - dat ons zoontje een vrolijke kleuter is. - dat wij nog steeds erg gezond zijn. - dat wij wat minder zorgen hebben dan we op dit moment hebben en misschien wel voor een tweede kindje kunnen gaan. En ik zou ook willen: - trouwen - verhuizen - een mooie reis willen maken met z'n drietjes. Maar dit is echt ondergeschikt aan de andere wensen.
Uiteraard het allerbelangrijkste: - samen gezond en wel zijn Andere wensen: - 2e kindje - schulden afgelost - een ander huis
Hoop ik dat mijn zoontje nog steeds gezond en gelukkig is. Dat ik eindelijk gescheiden ben en evt een nieuwe relatie
Ik zou dan wel graag een leuke man willen hebben, met hem trouwen zou leuk zijn, een huis kopen en misschien al wel een wondertje.. Ook zou ik nog graag een opleiding volgen tot GZ psycholoog of generalist, vervolg op mijn master orthopedagogiek..
wat ik wil bereiken, denk te bereiken, en ga bereiken, werkt niet samen. Ik wil graag werken, voor een goed inkomen zorgen zodat ik onafhankelijk voor mijn dochters kan zorgen. Ik wil dan graag op vakantie, en eens lekker kunnen shoppen gewoon nieuwe kleding etc..mijn huisje opknappen.. Wat ik denk te bereiken, is dat ik beter word..ik ben chronisch ziek helaas DENK ik dus beter te kunnen worden om positief te blijven maar ondertussen ga ik steeds verder achteruit, ondanks dat ik gezonder ben gaan leven..alles hangt hier vanaf voor mijn gevoel..of ik moet een rijke vent treffen Wat ik ga bereiken? geen flauw idee, leef momenteel met de dag, geniet van mijn kinderen, dat ik een dak boven mijn hoofd heb, een warme douche, en als overblijfjuf van de kinderen die ik daar heb..
Samen met mijn man genieten van ons dan bijna 5-jarige dochtertje en misschien wel een kindje erbij. Wat ruimer in het geld zitten (hm...met twee kindjes...ahum) en genieten van de muziek die ik nu maak bij de muziekvereniging.
Wat grappig.. Ik dacht er vandaag nog aan "wat wil ik bereikt hebben over 5 jaar". Nou .. - gezond en samen zijn met mijn liefde - hopelijk ons 1e kindje (misschien zelfs wel 2) - verhuisd zijn naar een grotere woning - dat het financieel op rolletjes loopt
- dat mijn zoontje weer handelbaar is voor ons - uit de schulden - andere auto - huis opgeknapt - op vakantie dit is de volgorde zoals ik het graag zou willen zien binnen nu en 5 jaar.