Een gezinnetje, met een of twee kindjes Gelukkig en gezond zijn Een mooi huis hebben Financieel alles op orde
Sja goede vraag heb verschillende dingen Of binnen nu en 5 jaar; -een 4e kindje -een groter huis -een grotere auto en dan?? Of binnen nu en 5 jaar; -een baan of opleiding -een groter huis - me rijbewijs halen -na eurodisneyland parijs met het gezin en dan?? Heb dus 2 kanten, welke kant het gaat worden weet ik niet haha....
- Een vaste baan - Mijn man een leuke baan/opleiding in een nieuwe werksoort - Kinderen die goed gaan op school - Een leuk huis in een nieuwbouwwijk/wijk met leuke jonge gezinnen
Binnen nu en 5 jaar: - Hopelijks een tweede kindje - 12,5 jaar in dienst - de 30 gepaseerd - Een mooie koopwoning gekocht - Onze zoon naar de grote basisschool - Manlief ook 12,5 jaar in dienst - Misschien beginnen met een opleiding ( intern) - Gelukkig zijn - Gezond zijn - Misschien eindelijk eens de staatsloterij gewonnen - Paar tattoo's rijker
- een ander huis - gelukkig en gezond zijn - Naar Disneyland Parijs zijn geweest - En eigenlijk nog wel meer maar je moet altijd iets hebben om naar uit te kijken. Jippie ik hoop het ook voor je meid.