Binnenkant clearbleu (indicator)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door beebiegirl, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Precies, die CB Digitals zijn gemaakt om het je makkelijker te maken, juist zodat je geen vage streepjes meer hoeft te zoeken.

2. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had hem ook opgebroken en had 1 hele donkere streep en 2 lichte maar wel goed te zien! niet zwanger.....:(

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Het spijt me maar ik ben het helemaal met je eens, ik bedoel het niet kattig maar waarom een test uit elkaar halen terwijl hij duidelijk zegt dat je niet zwanger bent. Tuurlijk wil je niets liever dan zwanger zijn en ik hoop ook dat je dit gauw zult zijn maar ga a.u.b geen testen uitelkaar halen je wordt er alleen maar heel onzeker van en niet zwanger is niet zwanger ik hoop dat je gauw op je schermpje zwanger krijgt

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

aach meid,
    de meeste meiden slopen testjes dus schaam je maar niet! zelfs ik haalde me CB uit mekaar terwijl er duidelijk zwanger stond. was weleens benieuwd.. en toen we nog bezig waren voor een kindje toen ook met de kruidvat testen ik uit elkaar halen en het felste licht zoeken en dan zag ik weer wat hoor.. maar dan bleek het niets te zien hahaha. beetje stomme acties maar ja zijn er wel meerdere die zich aan dat soort acties houden :p
    Toch hoop ik voor je dat je zwanger bent en het anders de volgende keer gaat lukken voor je :)
    Liefss fay!!

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nooit de digitale test open maken, het is niet voor niks een digitale test meid,, betekend geen lijntjes lezen,, doe dat dan ook niet:p
    LOL

6. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    oja joh

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ja:p
    Als je mij bedoeld

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb m toen ook uit elkaar gesloopt.. puur uit nieuwsgierigheid.. maar ik vind t wel raar dat er in de bijsluiter in de UK dan een uitleg staat over de streepjes.. dat nodigt ook uit tot slopen en streepjes kijken.. snap de verwarring dan wel.. hier in NL staat dat er niet in.. en duidelijk dat je niet naar de streepjes moet kijken.. maar goed..

ik snap je dus best...

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ik woon ook in de UK en mijn bijsluiter zij ook duidelijk niet naar de streepjes te kijken, maar kan me best voorstellen dat je nieuwgierig word haha

Deel Deze Pagina