binnenkat naar buiten geglipt, nog niet terug

Discussie in 'De lounge' gestart door Sakinah, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    oh shit nu regent het ook nog eens keihard
    ik ga ff een potje zitten janken hoor

snik :(

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ah snap heel goed dat je bezorgt bent... is ie gechipt?

Gister vertel ik je nog stoer dat ie heus wel terugkomt etc.. kom ik thuis is mn eigen kat (die eigenlijk altijd binnen is of in de tuin) niet binnen en ook niet in de tuin.
    Dat was half 5.. savonds half 10 was ze er nog niet...
    Pffff nou ik gelijk achter internet om te kijken wat ik kon doen.. Ik vroeg me af of ze zelf bellen als ze m gevonden hebben en de chip uit zouden lezen..
    Maar toen ineeens stond ze weer voor de deur!!
    Pfff.. En dat was maar een paar uur en jij wacht al zolang... Sterkte!

3. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Hij is wel gechipt ja. Maar het is zo;n dikkerd dat ik niet verwacht dat mensen hem snel meenemen.. maar je weet maar nooit natuurlijk. Gelukkig is die van jou terug gekomen..
    ik zit hier ondertussen nog steeds misselijk te wezen op mijn werk.

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik heb nog een positief verhaal, mijn moeder had de laatste tijd een kat in de tuin, kwam eten bij haar, na rond vragen heeft ze hem naar het asiel gebracht, hij bleek gechipt te zijn, en was al een jaar vermist.
    gelukkig weer terug bij de eigenaar.

je kan posters in de buurt hangen met de foto van je kat dat zou kunnen helpen..sterkte

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Sterkte Sakinah! Ben ook stapelgek op onze poezels...moet er niet aan denken!

6. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Die van ons ook...op 1 januari 2010. Altijd een binnenkat en toen dus ontsnapt en ze waren nog vuurwerk aan het afsteken.
    Nooit meer wat van gehoord, na alle zoekacties, Amivedi, dierenasiels en nog meer zoekacties de hoop opgegeven.
    Het blijft een pijnlijke plek!

Sterkte! Ik hoop dat ie snel weer terug is...

Gr. Marielle

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Wat erg! Pffff, wat een leegte ineens en die onzekerheid is vreselijk. Wel goed dat hij gechipt is.
    Misschien doe je dat ook wel al, maar 's avonds als het donker is in de buurt ook rondkijken en roepen. Als hij bang is, zal hij eerder 's avonds/'s nachts tevoorschijn komen. Hoop houden hoor. Veel sterkte!

8. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    nog steeds niet terug :(
    heb vanochtend om een uur of 6 een briefje in de bus gekregen van de krantenbezorgster. moest hem eerst ontcijferen maar ze zegt hem gezien te hebben bij het park..
    gelijk gaan kijken iets later maar ik heb hem helaas niet gezien
    maar moet ook zeggen dat het er heel dicht op elkaar zat allemaal.. die planten bedoel ik.
    Als het hem was trouwens.. want er zijn natuurlijk nog meer wit zwarte katers.
    sorry trouwens voor mijn zoveelste bericht hierover.. moet gewoon even mij ei kwijt denk ik.
    Oude baasje is inmiddels ook op de hoogte.. (was erg overstuur)
    maar ze gaan ook in die buurt opletten.
    is het trouwens nog gelukt evenstar?

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    :(

Insh'Allah komt hij nog terug meid...... en anders heeft hij het hopelijk ergens anders goed

knuff

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heftig zeg.........:(

Heb het ook een keer meegemaakt en ik weet dus hoe het is.

Je kan posters ophangen in jouw buurt en zijn oude buurt met je telefoonnummer dat mensen af kunnen scheuren.

Loof een beloning uit, dat helpt mensen over de schreef om te bellen.

En laat je achterdeur op een kier, zodat hij naar binnen kan als jij aan het werk bent.

11. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    en is de kat toen terug gekomen?
    ik ga zometeen nog wat afiches in de andere buurt ophangen en misschien bij de flats binnen op de deur en de bij de brievenbussen hangen. Ik hoop gewoon dat hij een van deze dagen (het liefst vandaag!) vrolijk naar binnen komt huppelen alsof er niets aan de hand is. Al ben ik daar niet meer van overtuigd :(

12. zogelukkig

Nee.....:(

Na 11 jaar is hij gevonden. Hij was via een dak in een spouwmuur gevallen. Heel bizar verhaal, maar hij was nog helemaal intact met vacht en al. De dierenambulance was op een melding afgekomen dat er een kat zat te mauwen en toen hebben ze de mijne ook gevonden. Ik heb altijd geloofd dat hij nog leefde omdat hij nooit gevonden was. Maar ik was wel heel blij dat ik afscheid van hem heb kunnen nemen.

Wat er ook gebeurd kan zijn is dat hij in een schuurtje vastzit op zoek naar voedsel? Ga veel roepen in de buurt, de mensen zijn nu ook op vakantie.

En ga ook naar de oude buurt. Als jij hem nog maar 8 weken hebt, is de kans echt aanwezig dat hij terug aan het lopen is.

Ik hoop heel erg dat je hem weer gauw terug hebt!

13. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Hier ook eens gehad. De kat is 2 weken weg geweest. We hadden overal posters opgehangen en aangemeld bij de dierenambulance. Hij stond ineens zelf 's ochtends vroeg voor de achterdeur te mauwen dat hij naar binnen wilde. Hij is denk ik ook erg geschrokken, want hij durft nu echt de deur niet meer uit al staat deze per ongeluk open. Zijn zooltjes waren ook helemaal versleten, dus waarschijnlijk heeft hij een eind gelopen. Mocht hij nog niet terug zijn, sterkte!

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wat verschrikkelijk zeg!!
    ik heb zelf 3 binnenkatten omdat onze omgeving ook niet veilig is
    denk dat ik kapot zou gaan als 1 van mijn katten weg zou zijn

Heel veel sterkte toegewenst!!
    en hopelijk komt hij snel terug!!

15. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    wat een naar verhaal over die kat in een spouwmuur:(
    hoe wist je dat hij gevonden was dan?

ik zou ook de buurt ingaan en roepen!!

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Och meis, wat een naar bericht :(. Ik heb zelf ook een binnenkater en ben ook altijd als de dood dat hij ontsnapt... Ik hoop echt van harte dat je je lieve beestje heel snel weer vindt!!
    Wij hadden vroeger (bij mn ouders thuis) wel een buitenkast die een keer een paar dagen van huis was (ook heel ongewoon voor zijn doen, want normaal zat ie snachts altijd binnen). Die is na een paar dagen weer thuis gekomen, maar ja dat is natuurlijk toch anders.
    Heel veel geluk met zoeken!!!!

17. zogelukkig

Toen ze die levende kat bevrijdden zagen ze de mijne liggen. Die was dus helemaal gemummificeerd, zat nog helemaal in zijn vacht. Hij was niet gechipt maar had een bandje met kokertje. Dat hebben ze opengedraaid en daar zat mijn nummer nog leesbaar in.
    Mijn man nam op (ik lag in het zh) en zei dat hij geen kat mistte (we hadden er op dat moment nog 2). Later begon het me te dagen dat het misschien wel die kat was.

18. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    goh wat raar lijkt me dat na 11 jaar....
    naar idee dat ie daar doodgegaan is! :(

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    nog steeds niet terug??

20. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hoop dat je je kat snel terug vind!
    Hier is me net ook een binnenkat weg geglipt naar buiten :(
    En ik kan haar nergens zien of vinden, ik ga zo nog eens een ronde lopen samen met onze hond wie weet kan zij de kat vinden....(hoop het, maar ben bang van niet).
    Doosje is al zo'n bangerik dus ben bang dat ze ergens ver weg gedoken is. :(:(:(

Deel Deze Pagina