binnenkat naar buiten geglipt, nog niet terug

Discussie in 'De lounge' gestart door Sakinah, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier is onze buitenkat zelfs 3 dagen weggeweest
    Wij waren op vakantie en de buren zorgde trouw voor onze huisdieren zijn schatten van mensen
    Maar onze kat hou je niet binnen
    DUs smorgens deden hun de schuifdeur op een kier en de rolluik naar benden ver genoeg om onze kat erin te laten.
    Maar de eerste kker was hij 1 nacht weg gebleven en de 2de keer niet meer terug gekomen
    Pas na 3 nachten kwam meneer aankakken
    Wij denken dat hij bleef wachten tot wij er weer waren want nu komt hij elke nacht weer braaf thuis,

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Jeetje wat vervelend zeg! Hier ook vlak na de verhuizing onze kater een tijdje kwijt geweest. Beest was zo gestresst van de verhuizing. Is toen 3,5 week kwijt geweest. Via Amivedi hebben we hem weer teruggekregen!! :D Vind het echt een goede site!!

3. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Doosje is gelukkig weer terug :D:D:D, ze had honger en stond ineens voor de deur, ze dook meteen op de brokken, zelfs de honden hielden haar niet tegen hahaha :D

TS: hoop dat jouw kat ook snel weer terug komt!!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Sasjuh wat fijn zeg.

5. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Onze kat is eens 3 maanden weg geweest.
    We waren net verhuisd, glipte hij eruit.
    Tja.. dan kan je roepen tot je een ons weegt.
    Na 3 maanden kregen we een telefoontje van de dierenarts dat ie daar was gebracht.
    Thanks to the chip ( konden ze ons achterhalen ) !!!
    Ik hoop voor je dat ie terug komt.
    Zal voor je duimen!
    Licht mensen in je buurt ook in.
    Gewoon door de straat hard lopen roepen en iedereen aanspreken die je ziet ( ff foto mee van je kat en iedereen jou telefoonnummer geven om je evt. te bereiken ).
    Ook zou je evt. dierenartsen in je omgeving af kunnen gaan met een foto en je gegevens, mocht ie binnengebracht worden..
    Ik wens je heel veel succes.

6. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kat is net na 3 weken en 2 dagen weer thuis gekomen. Ik ben zo blij en gelukkig. Hij is wel heel erg mager, echt broodmager. Hij ligt nu lekker te slapen en gaat er helemaal boven op komen met veel liefde en goede zorg.

7. tulip

tulip Niet meer actief

hier bij de buren gebeurd, de kat is in een garage vast komen te zitten, de bewoner had niet in de gaten dat hij erin zat.

ts, ik hoop dat je beestje snel terecht is.

8. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Hallo dames,
    hier weer even een update van mij.
    Helaas en tot groot verdriet van ons en vorig baasje is hij nog niet terug. Inderdaad je kan zoeken en roepen tot je een ons weegt maar een kat is zo snel en goed in verstoppen het heeft haast geen zin.
    Er wordt gezegd door buurtkinderen dat ze hem hebben gezien en hem hebben proberen te lokken. Hij is echter weer ontsnapt omdat hij hun had gekrabt..Verder zag een buurjongen hem gisteren ook. Hij was er 100% zeker van. maarja er lopen een aantal katten bij ons in de buurt die op hem lijken en zelf 1tje die echt als 2 druppels op hem lijkt. dus wij worden ook telkens in de maling genomen.
    Ik lees hier verhalen van katten die na 3 weken of zelfs langer toch nog terug gevonden zijn. Daar hoop ik dan maar op. Iedereen in de buurt is ingelicht.. ik krijgt mensen aan de deur die gewoon komen vragen of hij al terug is en dat ze het zo erg vinden voor ons. de achterburen hebben gisteren kittens gekregen en ze willen er graag een aan ons geven als troost dat hij weg is.
    ik weet niet eens of ik dat wel wil doet me te veel denken aan hem. T kan hem toch niet vervangen.
    Tis nu een week geleden en ik heb opzich nog wel hoop.. maar geen goede hoop meer hoor ben er echt verdrietig om.
    Hoop gewoon dat hij genoeg vetjes heeft om te overleven en dat hi niet zonder water in een schuur opgesloten zit

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

He getver Sakinah, ik had zo gehoopt dat hij weer terug zou zijn!
    Ik duim voor je dat hij snel thuis is!

Heel veel sterkte!

10. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    duurt nu inderdaad wel erg lang. Moet ook wel zeggen dat ik mezelf er telkens meer van bewust wordt dat hij niet meer terug gaat komen.. :( maar bedankt voor jullie lieve berichtjes

11. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    nog steeds niet terug ;)

12. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

onze kat is in de zomer van 2009 een maand weggeweest. We hadden hem eigenlijk al opgegeven maar opeens kwam hij weer binnenlopen. Graatmager en wankel op zijn poten. Waarschijnlijk heeft hij ergens in opgesloten gezeten.

Hopelijk krijgt jullie verhaal ook een goed einde

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jeeje, nog niet terug?!
    Nou dan zal ie ook wel niet meer terug komen...wat jammer!!!

14. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    hehe, bedankt voor je gerusstellende berichtje panter ;):)

15. marilouise

marilouise Niet meer actief

wij hebben ooit een binnekat gehad die was ontsnapt en is 7 weken weggeweest, op een middag was sie er opeens weer we hebben hem wel met behulp van de dierenarts op moeten lappen hij was heel erg verzwakt en zijn niesziekte die hij al had (chronisch) maar wel met medicatie onder controle te houden die was helaas weer de kop op gestoken door gebrek aan medicatie hij heeft hierna nog 4 jaar geleefd en is uiteindelijk 21 jaar geworden

Deel Deze Pagina