Is gewoon een Billy-combinatie... kopen? In ons nieuwe huis gaan de boeken allemaal (2.500) naar het souterrain, in andere kasten. Dochter wil ook een trap trouwens, net als in de film van Belle
Nee hoor, niet kopen. Wij hebben zelf ook boekenkasten in de kamer. Alleen zit daar niet zoveel in, hoofdzakelijk kinderboeken omdat we de meeste boeken in Europa hebben gelaten.
let maar niet op de rommel op de voor foto! toen was alles al leeggehaald qua kasten enzo.. wij zijn van dit: Bekijk bijlage 478303 naar dit gegaan: Bekijk bijlage 478304
Early dew is echt een populair kleurtje he? Ik zag gister bij de praxis dat zelfs de kleurstalen op waren (en de bussel verf ook) Wij hebben voor de keuken een kleurtje gekozen die er op lijkt, maar iets groener is. Zit een beetje tussen olijfgroen en grijsgroen in. Zat ook te zwijmelen bij Camouflage green van Flexa, maar vond die uiteindelijk toch de donker voor de keuken.
Haha ja klopt! Maaf vind hem zelf bij anderen mooier! Bij mij neigt het nu meer na groen dan groen/grijzig.
Oh...ik dacht dat het ook een wat blauwe ondertoon had. Jammer dat hij anders uitgevallen is. Wel nog steeds een mooi kleurtje?
Leuk om te zien! Ik wil liever geen foto's plaatsen ivm herkenbaarheid eventueel. Ik vind het heel jammer dat ik de foto's van VEROX gemist heb. Mag het nog een keertje..........? Ik merk wel dat veel van de geplaatste foto's niet mijn smaak zijn. Mama32: die foto van jou vind ik wel erg mooi! De witte stoelen die langskwamen ook. Ik zou het met een grote, drukke houten tafel combineren...! Immense, jouw foto met het donkergroen op de slaapkamer vind ik heel mooi! Wij willen de slaapkamer ook aanpakken en dit is het eerste waarvan ik zeg: ja! Verder hebben wij veel oud en nieuw gecombineerd. Ik hou van mp en rommelmarkten. We hebben oude kasten, soms gepimpt, soms niet. Een hippe bank, een oude fauteuil. We willen een strak tv kastje. En we gaan ws ook Flexo early dew op een lange muur doen....! Verder hebben we grijs, houtkleuren, zwart, wit.
Ons huis is vorige maand verkocht. Dus ik heb even gegoogeld. De foto's met de lime groene schuifdeuren plus oranje kasten zijn van ons. We moesten alles opruimen voor de foto's. Zelfs de box moest eruit.