Penseel grappig jouw appartement komt me bekens voir qwa indeling. Mijn zus woonde ook in zo een appartement. Imensa heel mooi ( bank vooral ) ! Wel veel prulletjes idd. Verder zie ik mooie huizen voorbij komen. Huizen dieqwa inrichting op die van mij lijkt :-D De zwarte hoekbank is al veel voorbij gekomen haha
Mooie huizen komen er voorbij! ! Dit is ons woonkamer allemaal best klein en saai maar prima voor nu.. Als we gaan verhuizen dan willen we t anders doen, zoals bijv een kleur op de muur En lange gordijnen tot de grond enz..
Staan mooie huizen tussen hoor! Wij zijn nog bezig, willen nog graag een van de muren een kleurtje geven maar weten nog niet helemaal wat. Suggesties zijn welkom hoor.
Dankjewelll Haha voor mijn man was het accepteren ook eerst moeilijk maar had hem snel overgehaald hihihi.. En nu vind iedereen het gelukkig mooi. Maar belangrijke is dat wij het mooi vinden natuurlijk
Ik denk dat als je een andere vloer erin legt en de muren zo laat dat het dan al heel erg mooi word! En dan mooie groene accessoires in de zelfde kleur als je tapijt... Vind ik juist heel fris staan met witte muren