Ik vind teveel stijlen leuk, waardoor het gauw rommelig oogt helaas. Ik heb veel tweedehands spulletjes. Eigenlijk past de stijl van het huis niet bij mijn stijl van inrichten.. Ik houd van retro en veel patroontjes en kleuren, had beter een jaren '60 huis kunnen kopen in plaats van een uit 17-nog wat
Op de fotos lijkt het heel donker en grauw maar zo zijn de kleuren. Ik combineer landelijk met zilverkleurig en iets strak wit. Wel veel prullen, daar hou ik van. Edit: jeetje ik maak echt beroerde foto's volgens mij, ik vind mijn huis echt mooi maar op de foto's zie ik er niks moois in. Stom :x
Ja dat is dan een klein nadeel hahah. Dat hebben wij boven met de ramen. Daar hebben wij toen ook een kapitaal voor neer moeten leggen Bij de buren zie over overlappende rolgordijnen, ziet er niet uit. Leuk ook al zoveel deco! brengt gezelligheid in huis! Mooie kleur op de muur. match mooi met het hout. Bij ons zit dat in de spekkast die op de foto staat, ernaast staat nog een poppenhuisje en aan de andere kant een tekentafeltje. Ik vind bakken vol speelgoed niet nodig. Dat geeft alleen maar onrust en rommel. Dus alles is bij ons netjes opgeborgen in de kast.
Wat een gave hoek rechts van de foto. wat is het precies. Lijkt me iets met ramen of zie ik het verkeerd?
Overal boven is het dak te zien, al is het in het echt niet zo mooi als de foto's. Veel last gehad van lekkage, vocht, schimmel, stank. Maar ja.. oud huis. Dit zijn overigens foto's van de makelaar. Wij hebben gewoon een bed en zo
Echt prachtig! Mooi hoor. Oud huis? Ik heb zoals ik het noem een pipo de clown huis, veel te modern. Edit zie nu je volgende post. Echt heel mooi. Geweldig dak!
Ja erg oud, weet niet precies hoe oud maar hiernaast is van 1609, dat van ons is wel ietsje jonger. Pipo de clown huis? Wat bedoel je daar mee?
Ze zijn laatst gelukkig geschilderd, dit keer hebben ze voor een wat subtielere kleur gekozen. Ze waren rood, blauw, geel en dan echt vel blauw. Nu zijn ze grijs met donkerblauw, helaas is het middenpaneel, deel tussen onder en bovenverdieping nog steeds geel en van kunstof. Ze lijken op schrootjes. Het is een huurwoning, kan er dus weinig mee.