Binnenkort 30 jaar, maar vriendinnen zeggen nu al af...

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanuk, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    jammer! maar zou het ook door laten gaan hoor!
    als je het op een andere dag plant heb je miss altijd wel weer een paar die dan niet kunnen!

iig veel plezier alvast!

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik zou het ook door laten gaan. Vooral omdat je het al zolang van te voren hebt aangegeven.

Wij plannen een vakantie er dus wel omheen, vooral als het al zover van te voren is aangegeven. Dan vinden ze het belangrijk dat je erbij bent anders hadden ze het wel 2 weken daarvoor gevraagd. Ja dan had ik ook gezegd sorry ik ben op vakantie.

3. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    #23 dawnie, 9 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
    Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent to, maar om van mensen te verwachten dat ze hun vakantie om een verjaardag heen plannen, vind ik wat overdreven. Het gaat om een verjáárdag. Als het nu om n bruiloft gaat, vind ik het een ander verhaal...

Maar als je graag een feestje viert met al je vriendinnen, dan plan je het toch op een dag voor of na de vakantieperiode? Een gezellige vriendinnendag. En dan doe je op je verjaardag een klein feestje voor degenen die er wel zijn.

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Misschien kun je anders via www.datumprikker.nl een nieuwe datum prikken als je iedereen er graag bij wilt hebben? Dat doe ik met mijn vriendinnen heel vaak. Degene die een feestje geeft/ iets leuks wil doen geeft dan data aan die zij kan. De rest kan dan invullen of je kunt/ niet kunt of liever niet.
    En daar komt bij ons altijd wel een match uit!!

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wat vervelend! ik snap wel dat je je rot voelt.

ik zou het wel door gaan en met een kleiner clubje kan het ook gezellig zijn;)

6. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ja dat dacht ik ook. Typisch dat ze ineens allemaal vakantieplannen hebben.

7. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Dat geeft inderdaad een rotgevoel dan, ik herken het wel. Had het toevallig ook op mijn dertigste verjaardag, ik had er heel wat van gemaakt en toen kwamen er maar weinig.

Maar het was alsnog heel geslaagd! Dus ik zou het dan gewoon door laten gaan.

En anders is datumprikker inderdaad ook een goed suggestie, en dan buiten de vakantieperiode. Dan ga je op de dag zelf gewoon met je partner (of iemand anders) wat leuks doen.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vraag me ook af of er niet iets anders georganiseerd wordt. Het is wel heel toevallig dat ze bijna allemaal op vakantie zijn.....

Toen ik 30 werd moest ik een dag vrij houden van mijn man. Vrienden en familie waren allemaal aan het werk, op vakantie of hadden andere plannen op mijn verjaardag. Ik vond het wel prima zo....maar toen ik thuis kwam was iedereen er toch. Had wel zoiets in mijn hoofd omdat ik het wel heel vreemd vond dat er zo veel mensen die dag niet konden terwijl ze er altijd wel waren.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben 27 juli jarig en hier is altijd de helft van mijn vrienden/familie met vakantie, logisch want is vaak in de bouwvak ook nog..

Niet altijd prettig maarja het is niet anders.

Maar dit jaar ben ik zelf op vakantie :D

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kan me je gevoel wel voorstellen maar als jij je er rot bij voelt en ook op je eigen feestje er over gaat piekeren zou ik een andere datum doen puur voor je eigen gevoel dat je gewoon iedereen er bij wil hebben.
    maar heb jij zoiets van ik voel me in de steek gelaten...en verder maak ik het zonder hun net zo gezellig die dag dan zou ik het lekker door laten gaan!
    is het echt in de vakantie dan??

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mammavanuk, ik breek even in, heb alleen je eerste bericht gelezen en wil je even een hart onder de riem steken. Ik heb zelf veel vriendinnen verloren de laatste tijd en voelde even weer dat nare gevoel vandaar.

12. susy26

susy26 Niet meer actief

ik zou het door laten gaan met een kleiner clubje, wel toevallig dat ze dan ineens op vakantie gaan, terwijl ze weten wanneer jij het viert...of net wat ik hier heb gelezen, miss zijn ze wel iets van plan met een suprise party...

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik zou het gewoon door laten gaan. Ik wordt 5 augustus 30, dan zullen er ook een aantal mensen met vakantie zijn. het is niet anders!

Ik zelf ben dit jaar met vakantie als een vriendin haar dochtertje 1 wordt. Ik voel mij daar best lullig bij, maar ja het is niet anders. Ik kan echt geen rekening met iedereen houden!

Even goed veel plezier!

14. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ligt er een beetje aan wanneer je het wilt vieren. Als je het binnen de schoolvakanties plant, blijf je waarschijnlijk het probleem houden dat mensen weg zijn. WIj hebben bijvoorbeeld 3 weken vrij in de zomer en we hebben al veel moeite moeten doen on tegelijk vrij te zijn, dus ik zou mijn vakantieplannen ook niet aanpassen voor een verjaardag.
    Als je het wilt verzetten buiten de vakantieperiode heb je kans dat er meer kunnen komen.

Verder zou het er bij mij van af hangen hoe graag ik er bepaalde mensen bij zou willen hebben...

15. Sammetje

Sammetje Actief lid

11 mrt 2011
    203
    0
    0
    thuiszorg
    Friesland
    Ik heb niet alle reacties gelezen, dus misschien staat dit er al in.
    Maar ik denk dus dat je vriendinnen een surprise party voor je hebben georganiseerd en daarom doen alsof hun niet kunnen. Zou dit het kunnen zijn? Maar ja goed, als dit achteraf dus niet was is het dus zwaar kl*te. Want ik ben zelf ook heel veel vriendinnen kwijt geraakt en daar heb ik me heel rot door gevoeld. Veel liefs, Sammetje

16. mamavanuk

mamavanuk Lid

2 okt 2009
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Allereerst bedankt voor jullie reacties en medeleven !!!

Ik heb inderdaad er ook aangedacht of deze meiden iets aan het organiseren zijn. Maar of dit ook zo is vraag ik me af.
    Omdat deze meiden elkaar niet kennen.
    (Ik heb verschillende vriendinnen van hobby,school,werk, etc.)
    Zij spreken en zien elkaar dus niet.

Ik heb dit nog een beetje tactisch aan mijn man gevraagd, maar hij schijnt echt van niets te weten.

Ik vier het gewoon wanneer ik het gepland heb staan.
    En wat er al gezegd werd, met een klein clubje is het ook leuk en gezellig.

Aan mij zal het in elk geval niet liggen. :p

Deel Deze Pagina