Ik zwem ook elke week met mijn dochter al vanaf dat ze 3 maanden is en ze vind het helemaal geweldig. en over die vaste vrije dag dat hangt van de cao af, bij ons is het in ieder geval wel zo dus zwem altijd op woensdag.
Nou... ik weet nu meer... Er is zowiezo een wachtlijst En eigenlijk moet je op een vaste dag omdat ze anders de ene week 10 kindjes hebben en de andere week 20 byvoorbeeld Dusss.... we gaan wel een keer naar een proefles en ik kan dan samen met de administratie overleggen voor een oplossing. Bij ons mag je 1 voorkeur aangeven op mn werk. En dat is de woensdag als vast HELE werkdag. Dit ivm aan mn uren komen icm regelen dagopvang... dit was dus mijn voorkeur en meer mag niet, anders willen andere collega's dat natuurlijk ook. Anders ga ik gewoon 1 x per week/2 weken "vrij" zwemmen want het kinderbadje is schijnbaar altijd op dezelfde temperatuur. Kunnen we iig wel lekker spetteren en spatten
een w8lijst?? ik heb formulier via de site ingevuld en daar kon je aangeven wanneer je het in wilde laten gaan
nee hoor geen wachtlijst... in ons groepje is zelfs nog plek voor 6 kindjes!! overige dagen weet ik niet, maar toen ik 2 weken geleden begon kon ik nog kiezen!
Wat!? dat meen je niet! Er werd me verteld dat er een wachtlijst is... Maar ik wil toch pas over 2 maanden beginnen omdat ons mannetje nog zo klein is...
Hoe groot is je mannetje als ik vragen mag. Zie in je handtekening staan dat hij 44cm was toen hij geboren werd. Zo groot was ons mannetje ook!! Maar die was wel zwaarder als die van jou hoor. Hij woog 2780 gram met de geboorte!
Wat doen ze dan, bij babyzwemmen? Mijn buuf is geweest en die zei dat het best suf was. Alleen een beetje spetteren en liedjes zingen. Ik dacht dat ze op z'n minst de babietjes ondersteund op hun buikjes zouden laten 'zwemmen', maar dat schijnt niet eens te zijn... ???
Wij zingen liedjes, tijden die liedjes doe je allerlei bewegingen die bij het liedje horen. Maar we gaan ook onder water, draaien onder water, stukje 'zwemmen' onder water, drijven op de buik en rug (ondersteund natuurlijk) en ga zo maar door. Maar ik denk dat je het vooral moet zien dat het om het water vrij maken gaat! Ik vind het erg leuk in ieder geval!!
Ja, wat jij beschrijft is ook wat ik in gedachten had. Maar wat ik van de buurvrouw hoorde, was het dus alleen een beetje heen en weer bewegen en liedjes zingen... Dat zoek ik niet.
Ons ventje was 1710 gram dus dat scheeld wel een kilo'tje. Maandag weer wegen... ben benieuwd! Ik gok op zo'n 3300 gram
heey justinsmama, ff een vraagje,heeft het zwembad contact met jou opgenomen? of hebje zelf contact opgenomen? ik heb wel dat formulier ingevuld en kreeg bevestiging dat ze telefonisch contact zouden opnemen
Ik heb geen formulier ingevuld op de site, ik heb gewoon meteen zelf gebeld. Ik ben niet zo van het wachten
Ik ga na de eerste prikjes van het bureau ook babyzwemmen dan is hij 8 weken. Ben erg benieuwd. Zwembroekje en zwemluiers liggen al klaar !
Ik wou eerst ook met 8 weken beginnen, maar hier mocht het pas vanaf de 3 maanden. Ik ben dan ook met precies 3 maanden begonnen, maar merk wel dat hij eigenlijk nog iets te klein is. Justin is ook de jongste van de groep, de rest is 6 maanden e ouder. Maar hij heeft het bv erg snel koud, krijgt dan ook een bibber lipje, en veel dingen kan ik met hem nog niet doen... zoals zelf spatten en zitten op de rand enzo... Maar geeft niet wij vinden het alleen mar goed als hij watervrij word!!
bij ons mag het vanaf 6 weken en er zijn er veel van rond de 6 weekjes (vriendin van me heeft de kleine iets eerder gekregen en is ook al aant gaan vandaag)
hier met 13 weken gaan zwemmen maar merk toch echt wel dat hij voor de meeste dingen nog veeels te klein is.. hij bibbert ook best wel snel en kreeg na 15 min een beetje blauwe knuisjes... dus ben gestopt.. vind 6 weken wel erg vroeg hoor het is wel verwarmt maar niet 36 graden ofzo..
haha dat komt me bekend voor dat bibberen... dat begint hier ook na een half uurtje. 3 kwartier houd ik dan ook meestal niet vol met hem! Zet hem na een half uurtje meestal in een lekker warme tummytub! Ook ik vind 6 weken extreem vroeg, en raad dat ZEKER niet aan!!
morgen ff langs het zwembad en gewoon ff informeren maare justinsmama, bij jou in de groep is er toch zowiezo plek??? ben benieuwd hoelang kayro het vol gaat houden hij is dan 10maanden maar doe het ook voor mezelf,wil er ook ff lekker tussenuit ow jij zit in een andere groep zie ik jij zwemt van 09.30 tot 10.15