Hoi hoi! Ff een vraagje: heb veel last van maagzuur. Weet iemand of ik Rennies mag hebben of eigen merk maagzuurtabletten? Alvast bednakt voor jullie antwoord! Groetjes Leonie
ik heb gehoord dat renie niet goet zou zijn dat gavicson beter is anders moet je voor de zekerheid is aan de apotheeker vragen. groetjes evi
Gaviscon of maalox zijn het beste zegt mijn gynae. Maalox helpt me het beste, van gaviscon ga ik over mijn nek...
mijn VK heeft me Rennie vloeibaar aangeraden, vannacht voor de eerste keer gebruikt met maar matig resultaat
Hallo, Ik heb ook ongelofelijk last van maagzuur, vooral 's avonds, maar volgens mijn verloskundige mag ik gewoon rennies nemen. Deze helpen wel, maar ik voel me er toch niet prettig bij. Wat bij mij ook goed helpt is een droog stukje brood of een handje vol noten nemen. Sterkte in ieder geval, ik weet hoe vervelend het kan zijn!
Ik heb er sinds een paar dagen ook meer last van dan eerst ( ik heb het ook wel als ik niet zwanger ben) Ik eet gewoon rennie. Dat mag ook gewoon. Het helpt bij mij nog wel.