Hallo, onze klein wordt in augustus 2 jaar en nu begint het dus eindelijk te kriebelen hier voor een 2e kindje! We zijn bezig met ovulatietesten. Gisteren de 2 testen (zie foto) gedaan en vanmiddag om 12.00 u de andere foto die een stuk donkerder is. Is deze nu positief? Gisteren seks gehad, wat raden jullie aan? Veel liefs
Nog niet helemaal, maar ik had gelezen dat je ei springt 24-36 uur na het BEGIN van de piek...Begrijp alleen nou niet of dat dus is al je lijntje net donkerder begint te worden... Mijn streepje is nu ongeveer hetzelfde als de jouwe (zie topic: nu al??) en zit dus met allemaal vragen
Het teststreepje kan nog wat donkerder. Ik zou desnoods vanaf nu 2x daags testen. Het kan niet meer lang duren. Voor de zekerheid vanavond het gezelllig maken in bed (of elders) .
Vanavond nog een test gedaan die al duidelijker lichter wordt. Zeurende steken nu onder. Dus ik denk dat ik net op tijd heb getest gisteren en vandaag. Nu hopen dat het gelukt is. Wat vinden jullie?
De pijn gaat altijd vooraf aan de eisprong las ik. Misschien heb je de piek net gemist, maar je ei zal denk ik vandaag wel springen...uiterlijk morgen
Ik ben met mijn 1e zwangerschap in 1 x zwanger geraakt met zo'n test. Ik heb een korte piek. Met die test waar hij al licht was al seks gehad. Gisteren een donkere test(donker voor mij doen) ook seks. Vandaag echt weinig streep zelfs bijna helemaal weg. Wanneer zou ik nu kunnen testen?
Ik denk ook dat je ei nu gesprongen is. Je kunt stiekem al over 12 dagen testen....of netjes wachten tot je NOD.