EINDELIJK?? Haha je kindje is 4mnd oud? Hier EINDELIJK na bijna 2 jaar begint hij af en toe door te slapen
ik denk dat je t beste gewoon alles op t zelfde tijdstip kan doen dus als je ze om 7 uur in bed legt dan ook gewoon doen t is eigenlijk wel een uur later maar denk dat ze er na een paar dagen aan gewent zal zijn
Ik doe er nooit wat mee en dan gaat het vanzelf goed. Wel knap als je zo'n strak schema hebt dat het met een kwartier precies verschoven kan worden
Mijn kindjes gaan beide een half uurtje later naar bed en dan zien we het wel de volgende morgen. Ik verwacht geen enkel probleem want het zijn beide goeie slapers (vanochtend was het bijna half 9 en de baby sliep toen nog). En mocht het wat vroeg zijn... ach dan komt dat snel genoeg weer in ritme. Mijn zoontje (ruim 2) heeft nu een aantal klokwisselingen mee gemaakt en dat is altijd goed gegaan.
Hmm, ik vrees het ergste hier ook weer: elke keer dat die klok verzet wordt, is het drama, omdat de dame vasthoudt aan oude tijden Is hier nooit gemakkelijk gegaan dus en duurde elke keer wel een week of wat, voor het een beetje weer in een ritme kwam. Net nu ze door lijkt te gaan slapen, eindelijk.... (@Sassie: sluit me wel een beetje aan bij DK: je kindje is 4 maanden! Dat is best snel om al lekker door te slapen hoor! )
wij waren 3wk geleden in engeland en het was een HEL.. dat uur terug niet alleen voor hem maar ook voor mij alle schema's in de war.. elke dag ging hij pas om 1930 (hun tijd) naar bed en was al om 5.30 (hun tijd) wakker pfff met eten ook normaal krijgt hij hier tussen 1630-1730 eten dat zou dus 15-30-1630 moeten zijn daar maar hij wilde niet eten dus wij toch na 1600 maar toen werd meneer moe ... dus ik hou mijn hart vast volgende week
Hier nooit een probleem geweest met de klok voor en achteruit. Wel vaak druk om gemaakt. Nu komt het me zelfs wel goed uit omdat ik hun slaapritme van 20:00 tot ruim 8 uur naar zeven uur wil verplaatsen. Op pszdagen zit ik echt te emmeren met een zoontje die niet goed wakker kan worden zo 'vroeg'. En mijn man werkt sinds kort overdag dus in alle opzichten komt het beter uit.
ik ben er eigenlijk niet zo mee bezig. Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Stijn heeft wisselende tijden van wakker worden. 6 uur of 7 uur of 8 uur. Hij gaat meestal wel om dezelfde tijd naar bed.
Wij doen hem dan elke dag stukje bij beetje iets later naar bed brengen. Hij gaat nu om half 8 dus idd steeds 15 min later.
Ik denk dat we hem ietsjes later naar bed doen mits hij niet te moe is. Voor de rest zien we het wel, dan maar een keertje heel vroeg op hihi
Klinkt wel erg he dat "EINDELIJK"? maar Tycho sliep al door toen ie 6 weken was en nu dus die laatste anderhalve maand ineens niet meer en we wisten totaal niet waarom dat was dus vandaar dat eindelijk hihihi. Liefs