binnenkort gaat de klok achteruit....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dds, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

EINDELIJK?? Haha je kindje is 4mnd oud? Hier EINDELIJK na bijna 2 jaar begint hij af en toe door te slapen ;)

2. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    O dat is nog een idee!! Een logeer weekendje inplannen! :p

3. happymama

happymama Niet meer actief

ik denk dat je t beste gewoon alles op t zelfde tijdstip kan doen dus als je ze om 7 uur in bed legt dan ook gewoon doen t is eigenlijk wel een uur later maar denk dat ze er na een paar dagen aan gewent zal zijn

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik doe er nooit wat mee en dan gaat het vanzelf goed.
    Wel knap als je zo'n strak schema hebt dat het met een kwartier precies verschoven kan worden :)

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn kindjes gaan beide een half uurtje later naar bed en dan zien we het wel de volgende morgen. Ik verwacht geen enkel probleem want het zijn beide goeie slapers (vanochtend was het bijna half 9 en de baby sliep toen nog). En mocht het wat vroeg zijn... ach dan komt dat snel genoeg weer in ritme. Mijn zoontje (ruim 2) heeft nu een aantal klokwisselingen mee gemaakt en dat is altijd goed gegaan.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, ik vrees het ergste hier ook weer: elke keer dat die klok verzet wordt, is het drama, omdat de dame vasthoudt aan oude tijden :( Is hier nooit gemakkelijk gegaan dus en duurde elke keer wel een week of wat, voor het een beetje weer in een ritme kwam.
    Net nu ze door lijkt te gaan slapen, eindelijk.... :(
    (@Sassie: sluit me wel een beetje aan bij DK: je kindje is 4 maanden! Dat is best snel om al lekker door te slapen hoor! :))

7. ciaransmummy

ciaransmummy Actief lid

1 dec 2009
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij waren 3wk geleden in engeland en het was een HEL.. dat uur terug niet alleen voor hem maar ook voor mij alle schema's in de war.. elke dag ging hij pas om 1930 (hun tijd) naar bed en was al om 5.30 (hun tijd) wakker pfff met eten ook normaal krijgt hij hier tussen 1630-1730 eten dat zou dus 15-30-1630 moeten zijn daar maar hij wilde niet eten dus wij toch na 1600 maar toen werd meneer moe ...

dus ik hou mijn hart vast volgende week

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hier nooit een probleem geweest met de klok voor en achteruit. Wel vaak druk om gemaakt. Nu komt het me zelfs wel goed uit omdat ik hun slaapritme van 20:00 tot ruim 8 uur naar zeven uur wil verplaatsen. Op pszdagen zit ik echt te emmeren met een zoontje die niet goed wakker kan worden zo 'vroeg'. En mijn man werkt sinds kort overdag dus in alle opzichten komt het beter uit.

9. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL

Oow ja dus kunnen we natuurlijk ook nog ff regelen, is het probleem opgelost :p;)

10. p1982

p1982 Niet meer actief

haha afspraak stond al lang gepland en nu kwamen we er achter dat de klok terug gezet wordt

11. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ik ben er eigenlijk niet zo mee bezig.
    Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Stijn heeft wisselende tijden van wakker worden.
    6 uur of 7 uur of 8 uur.

Hij gaat meestal wel om dezelfde tijd naar bed.

12. Que

Que Niet meer actief

Nou ik zie het vanzelf wel wat er gaat gebeuren. Ga me er niet druk om maken.

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Wij doen hem dan elke dag stukje bij beetje iets later naar bed brengen. Hij gaat nu om half 8 dus idd steeds 15 min later.

14. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik breng Tygo gewoon een half uurtje later naar bed zaterdag. Ik zie het wel zondag.

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik denk dat we hem ietsjes later naar bed doen mits hij niet te moe is. Voor de rest zien we het wel, dan maar een keertje heel vroeg op hihi

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Klinkt wel erg he dat "EINDELIJK"? maar Tycho sliep al door toen ie 6 weken was en nu dus die laatste anderhalve maand ineens niet meer en we wisten totaal niet waarom dat was dus vandaar dat eindelijk hihihi.

Liefs

Deel Deze Pagina