Bruinige afscheiding na 1e vrijen na curettage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RoAn1981, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Het onderwerp zegt het al: op 28 november vorig jaar heb ik een curettage ondergaan, en ongeveer 1,5 week geleden werd ik weer voor het eerst ongesteld. Nu hebben we eergisteravond voor het eerst weer gevreeen, en sinds gister heb ik een soort van hele lichte bruine afscheiding. Moet ik me zorgen maken?

2. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van maar ik denk het haast niet hoor, bruinige afscheiding wil zeggen oud bloed dus dat is denk ik redelijk normaal.

Succes

3. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Kan het met de innesteling te maken hebben, of zeg ik nou iets heel doms?

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hmm.. innesteling is meestal roze.. of bloed.. geen oud bloed.. ik zou me geen zorgen maken.. misschien zat er nog ergens een stolsel.. als je zekerheid wil, zou ik ff bellen met je ha of gyn.. succes meis.. en wat een klote nieuws... curetagge!

5. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ja, als het morgen nog zo is, neem ik even contact op met de gyn. Het is hopelijk niets, misschien nog een restje van de curettage ofzo. Is het misschien 'losgepord' tijdens het vrijen.
    Ik merk dat ik het vertrouwen in mijn lijf een beetje kwijt ben, heel vervelend.

6. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Ik heb dit ook voor gehad... Volgens huisarts is dat nog een restantje oud bloed...
    Dus geen zorgen maken...

Ben daarna naar gyn op controle geweest (2 maand na curretage) en alles zag er goed uit.

Groetjes

7. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik heb op 18 januari jl. al een nacontrole gehad, met een echo en die zag er goed uit. De menstruatie liet toen nog wel op zich wachten, waardoor ik me druk begon te maken, maar uiteindelijk kwam die toch, op 2 februari. Veel later dan mij was voorspeld (er werd gezegd 4 tot 6 weken na de ingreep) maargoed, ik was allang blij.
    De menstruatie duurde tot ongeveer 8 februari. Er kwam toen overigens mooi helderrood bloed uit, dus ik dacht: alles weer in orde. Dat dit nu gebeurt, daar schrik ik dan toch een beetje van. Ik heb ook een wat vreemd gevoel in mijn buik. Kan het niets te maken hebben met een evt. zwangerschap, of is het te snel na het vrijen om daar iets over te zeggen?

8. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik ga net naar het toilet en nou is het echt gewoon helderrood bloed, best veel ook..Ik moet nog de hele dag werken dus ik kan vandaag de dokter of gyn niet meer bellen. Ik zit er best wel mee in mijn maag, ik denk altijd al heel snel het ergste. Wie heeft hier nog meer ervaring mee?

Deel Deze Pagina