hoi jeetje zeg, ik ben morgen 7 weken zwanger, en begin al echt een buik te krijgen, dit is mijn tweede zwangerschap,ik wil het eigenlijk nog even geheim houden,maar dat gaat bijna niet meer, trouwens gisteren een echo gehad met een mooi kloppend hartje! zijn er meer meiden hier die al echt zo snel een buik kregen? en hebben jullie het toen ook eerder verteld? liefs!
Dat zijn je darmen.. Je baarmoeder duwt je darmen omhoog en de hormonen zorgen er ook voor dat je darmen van slag kunnen raken, opblazen, obstipatie of juist diarree.. Je baarmoeder zit ver onder je schaambotje voorlopig nog. Na week 12 krijg je een zw buikje.
hoi taartje heel herkenbaar...ik ben vandaag 7 weken en ik had vrij direct al een enorme buik. Het is wel allemaal opgezette darmen maar ik kan bijna niks meer aan en het is praktisch niet te verbergen. het liefst wil ik ook nog wachten met vertellen aan bepaalde mensen tot de twaalf weken. veel familie weet het al wel en onze beste vrienden. wel gefeliciteerd met je echo en het kloppende hartje.
ik had ook al vrij snel een buikje !!! Namelijk ook omdat dit mijn 2e zwangerschap is... Dan zie je het naart schijnt veeel sneller
Ik had het met mijn tweede ook. Ik probeerde het met kleding wat te verbloemen. Op 1 na,had niemand het door. Degene die het wel doorhad vroeg aan mijn vriend: "is T weer zwanger?" Mijn vriend Nee. Hij 'sorry dat ik het dan zeg maar dan is ze wel gegroeid de laatste tijd zeg" hahaha hij moest heel erg lachen toen we later vertelden dat ik toch zwanger was.
Hier was ik 4.6 weken zwanger van de tweede! Ik trouwens na mijn eerste weer helemaal plat, dus heb het niet lang kunnen verbergen! Heel normaal bij de tweede!
Mijn 'buikje' viel me vanmorgen ook op. Vooral nu met dit mooie weer. Dan heb je toch al snel een wat strakker shirtje aan. Eerst lukte het nog wel een beetje om te verbergen met een jasje of een vestje. Kreeg van de week wel van iemand de vraag of ik was afgevallen, haha... joh je moest eens weten.
ik heb ook een buikje, maar ik weeg te weinig, (schildklier)men lichaam is ook precies een beetje vet aan het aankweken, eindelijk ik ben er blij mee, lig ik niet meer met men knoken in bikini op het strand
Ik ben vandaag 9 weken en het viel me gisteren op dat als ik mn buik in houd, ik nog steeds een buikje heb! Ik had altijd wel een vetrolletje, maar als ik mijn buik inhield viel die niet op.. En nu blijf je hem zien. Ik denk dat mn darmenbuikje nu begint
Ik was net heel wat kilo's afgevallen.. dus nu denken mensen dat mijn dieet niet meer zo goed werkt Overdag kan ik het nog redelijk verbergen.. maar na het eten lijkt het wel of alle remmen los gaan.. dan heb ik echt een flinke buik Ik voel trouwens al een harde rand boven mn schaambot De gyn zei vorige week ook al dat mn baarmoeder al vrij hoog zat..
Hier niet zo'n vroeg buikje, dus daar kan ik niet over meepraten, wel hadden we besloten om het pas bij 12 weken te vertellen, maar toen we bij 8 weken het hartje zagen kloppen en te horen kegen dat alles er goed uit leek te zien, hebben we het toch al verteld aan iedereen... Dus als het op begint te vallen bij je is het niet zo erg, jullie hebben het hartje ook al gezien. Zelf vertellen is natuurlijk wel leuker...
Zuurstok , dat heb ik dus ook ! Was 25 kilo afgevallen . Nu denkt iedereen "zie je ze hield het niet vol" ggrr . Gelukkig begint het nu wel duidelijk te worden hoor . Maar wat irritant was bijna in staat op een buikband te bestellen met : i'm not fat , i'm pregnant " haha
Hier ook al een flinke darmenbuik! Draag normaal altijd vrij strakke kleding, maar voor nu dus maar wat wijdere kleding haha. Bij mn eerste zwangerschap werd mn buik met 8 weken weer plat en daarna pas met 12 weken weer groeien, toen echt een zwangerschapsbuikje.