Hier gaat ook super leuk!! Erg zorgzaam voor hun zusje soms iets te! Want mevrouw hoeft maar te schreeuwen en er staan 2 kerels voor de met speen of doek! Super lief dus
dank je wel! ik ben er ook wel blij mee t is inderdaad zo schattig als ze kusjes op de buik geven, 1 tip, maak er een foto van!! heb ik niet gedaan, en baal er nog steeds van..
die heb ik al hahahahaha.... Ja trots zijn we op onze kindjes he?!.... @stef aah lijkt me ook zo leuk om te zien 2 beschermers!!
Hier echte zusterliefde, Eva is echt dol op haar zusje! Nog nooit jaloers geweest ook. Soms iets te hardhandig, vooral aaien en dan is ze helemaal beduusd dat Lisa begint te huilen . Eva vindt het geweldig om naast haar te liggen, pakt dan haar handje vaak vast en dan liggen ze hand in hand naast elkaar te liggen. Als Eva van een dagje kdv thuis komt en ik zit met Lisa op de bank, komt ze keihard naar me toegerend (denk ik dan ) en roept: Lisaaaaaaaaaaaaa! . Ze zegt regelmatig 'ik hou van jou' tegen Lisa en geeft haar dan een kus. Het is zó leuk! Ik heb vandaag nog wat leuke foto's genomen/filmpje gemaakt, zal ze morgen even plaatsen. Lisa heeft de eerste 2,5 maand de borst gehad (nu nog steeds wel borstvoeding), Eva heeft 14 maanden de borst gehad, maar ze vond het allemaal prima, hoorde er gewoon bij. Die kleintjes zijn zo makkelijk. Volgens Eva krijgen baby's drinken uit de borst, fles of slangetje in de neus en het is voor haar allemaal even normaal
aaah fijn snoopy dat ze er zo goed mee omgaat....ik verwacht hier ook geen problemen ze is ook nog jong...dan kan het ook natuurlijk maar ze interesseerd zich er niet zo voor he? Bv ook goed gegaan de tweede keer?
Bv ging bij Lisa ook weer super! Lisa was echt een natuurtalentje, hapte meteen goed aan, productie kwam net als bij Eva ook weer goed op gang. Door de reflux waren de voedingen helaas vaak wel onrustig (gelukkig heb ik erg genoten van vooral de eerste week, toen liep het allemaal nog wat soepeler) en vanaf 2,5 maand heeft ze dus een sonde. Heel zonde, maar het is nu eenmaal zo. Hier een filmpje met echte zusterliefde YouTube - Zusterliefde En Jut en Jul
aaaah lief hoor... Mooi hoe je jongste naar haar kijkt he,... waarom heeft je meisje een zonde als ik vragen mag?
En nog een filmpje YouTube - Zusterliefde De sonde heeft ze omdat ze met 2,5 maand ziek is geweest (gewoon een virusje), ze wilde toen niet drinken en kreeg toen een sonde. Toen ze na een paar dagen beter was (ze heeft 4 dagen helemaal niet gedronken) wist ze niet meer hoe het moest en nu drinkt ze dus niet meer. Wellicht heeft de reflux er ook wat mee te maken.