Klopt jullie gevoel altijd?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinderr, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi meiden,

Tot nu toe had ik er geen vertrouwen in dat ik zwanger was. Ik at zelfs een broodje filet, omdat ik er geen vertrouwen in had. Tot nu toe was mijn gevoel kloppend. Heb altijd negatief getest tot nu toe..
    Deze ronde is mijn gevoel anders, ik durf het niet zo goed hardop te denken en/of uit te spreken, maar heb hier een positief gevoel over. ;) ik zou dus deze ronde ook geen broodje filet eten, heel gek dit. of het ook echt zo is moet natuurlijk nog blijken! :p;)

Ik ben benieuwd of er meer van jullie zulke gedachten hebben, en of die dan klopte/uitkwamen. :)

2. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn gevoel laat me zeer regelmatig in de steek, dus ik durf er niet meer op te vertrouwen.
    Hoop dat jij het wel bij het rechte eind hebt. Zie dat je over ongeveer een weekje mag testen. Spannend!!!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    De meeste keren dat ik dacht dat het niet gelukt was, was ik toch zwanger.
    De meeste keren dat ik dacht dat het wel gelukt was, was ik niet zwanger.

Kortom, mijn gevoel liet me duidelijk vaak in de steek.

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hahaha, oke. Ach en het blijft natuurlijk ook een gevoel.. ;)

5. isha27

isha27 Lid

19 okt 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik vertrouw mn gevoel niet meer, ik heb een aantal x gehad dat ik me anders voelde en dacht dat het raak was, steeds weer teleurgesteld.

6. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Achteraf moest ik mn gevoel wel volgen maar durfde het niet omdat ik niet teleurgesteld wilde zijn. Mijn gevoel klopte wel, eigenlijk altijd..

Hopelijk voor jou ook!

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Jolien..gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ai, hoeveel testen is al niet verspild heb omdat ik adcht zwanger te zijn... Hoop voor jou dat deze keer je gevoel klopt!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier hetzelfde.

Bij deze zwangerschap schrok ik zelfs van het feit dat er twee streepjes op de test verschenen. Kon het echt niet geloven, omdat ik dacht dat het wel weer mislukt zou zijn.

Mijn gevoel is dus ook andersom, zeg maar.

Niet het gevoel zwanger te zijn = wel zwanger.
    Wel het gevoel zwanger te zijn = niet zwanger.

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    De ervaringen hier zijn niet al te best voor mij dan... ;) nog een weekje in spanning wachten en dan weten we het!

11. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vlinderr: we lopen bijna gelijk op. Ik zit nu op dag 20. Die laatste week is altijd zo'n verschrikking. Met angst en beven naar het toilet, bij ieder krampje een hartverzakking krijgen....pfffff.

En dat IVF-traject begint inmiddels steeds meer in m'n nek te hijgen. Na deze IUI nog 1 poging en dan is het voor ons toch echt byebye IUI, hello IVF :(

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.888
    113
    Noord-Holland
    Tot nu toe klopt m'n gevoel steeds en doe ik alleen een test om te bevestigen, ook als ik negatief denk (want je weet het niet haha). Maar goed, de keren dat ik voelde dat het nu goed was, klopte dat ook. Laten we hopen dat het bij jou nu ook zo is!

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Dag 20, gerekend dat je op dag 14 je eisprong had?? (dus dan volgende week dinsdag je nod?)

Spannend, he?! Ik hoop voor je dat het gelukt is! Kan me voorstellen dat je niet op IVF zit te wachten, lijkt me ook vreselijk! Zijn jullie al lang bezig?

En heb je al wat symptomen? Bij mij lijkt alles verdwenen, alles wat ik enigszins voelde, lijkt nu verdwenen. Voel me wel heel opgeblazen en kan de hele kast wel leeg eten (lijkt heel tegenstijdig, maar goed. ;)). Ook zijn borsten gespannener, lijken wat groter, maar dat komt waarschijnlijk door de utrogestan.

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, laten we het hopen!!! moet wel zeggen dat mijn zekerheid over deze ronde wel iets afgenomen is. Ik voel verder niks, terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap op deze tijd wel allemaal symptomen had....;)

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier dacht ik altijd van alles te merken te weten en te voelen...en ik zat er negen van de tien keer naast...

16. Maahi

Maahi Lid

6 nov 2012
    24
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voordat ik in de medische malle molen zat klopte mijn gevoel altijd. Nadat ik onder de hormonen zat ging ik wel een beetje twijfelen. Maar je lichaam kan je goed voor de gek houden! Toen ik eenmaal wist dat ik niet zwanger was (test), waren de klachten ook meteen weg...

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij zijn zwanger geworden na de eerste icsi, dus heel veel ervaring heb ik (gelukkig) niet. Maar ik was er vast van overtuigd dat ik niet zwanger was, ik moest toch wel zeker iets merken??
    Niet dus, helemaal niets noppes nada gemerkt, het is dat de test liet zien dat ik zwanger was anders had ik het nooit gelooft!
    Dus gevoel.....tja bij mij niet in elk geval....

18. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    leuk onderwerp! mijn gevoel klopt ook bijna nooit als het gaat om zwangerschappen. Maar als ik echt zwanger was, 'voelde' ik wel of het goed zat of niet. bij mijn dochter zat het gevoel goed, maar dat kwam misschien ook wel omdat ik zo kots-en-kotsmisselijk was. en met de miskramen niet.
    Ik had het laatste jaar wel vaak het gevoel dat mijn hormonen niet helemaal optimaal werken, en dat klopte dan ook wel weer.

Deel Deze Pagina