De vraag zegt het al: ik heb tegenwoordig asteeds meer in de week dat ik mijn ei verwacht, dat ik heel véél, waterig dun slijmverlies heb. (Even too much informationEcht dat het grote, natte plekken geeft, zeg maar. Maar het is NIET doorzichtig. Soms zit er in het middel een wit vlekje, de rest is wel "vlekloos" vochtig. Op mijn vingers ziet het deels doorzichtig, maar deels ook uit of er nét een drupje melk n het water zit. Normaalgesproken, als ik natte plekken in mijn ondergoed vind, noteer ik het als "watery". Maar wat moet ik hier nu mee? Zou jij dit bij "watery" zetten, of meer bij "creamy"? Nu ben ik dus ook bijna 41. Wellicht heeft dat ook iets te maken met een veranderend slijm patroon? Ik heb ook zelden eig eggwhite, bijvoorbeeld.
Ik chart het wel als watery en dat terwijl het bij mij altijd wit is. Gaat bij mij ook altijd naadloos over in eggwhite zonder dat het eerst doorzichtig wordt.
Bij mij is het ook nooit compleet doorzichtig. Ik noteer het we als waterig. Het kan wel zijn dat als je ouder word je vaginale afscheiding veranderd/ minder vruchtbaar slijm hebt.
Een vraagje Hellen, hoe heb je deze afscheiding nu genoteerd? ik heb ook witte dunne afscheiding, zo dun als water en wit... ook ik twijfel wat ik op mijn kaartje moet invullen het lijkt net melk Had je vorige maand ook die afscheiding voor je ei?
De laatste 2 dagen als watery. Maar vandaag had ik echt alsof iemand een emmer had leeggegooid, dus dat was zéker watery. Doorzichtiger, maar nog steeds niet volledig helder.
Na 3 dagen waterig, maar net melk... is het vandaag overgegaan in waterig en doorzichtig dus de melk kwam voor het vruchtbare Spannend weer dus, ook voor jou... succes deze ronde, hopelijk is het raak voor je