Binnenkort met de pil stoppen...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 19 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Jeetje, de vierde alweer :confused: :D Ben je alweer met de pil gestopt of bedoel je dat je na de volgende stopweek stopt?

Edit: zie nu dat je juist weer gaat beginnen met de pil... weet er alles van jammergenoeg ;)

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik was gestopt sinds 1 januari, maar door omstandigheden begin ik straks weer :( . Eind 2006 stop ik weer en dan hopen we snel in verwachting te raken van nummertje 4.

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Inderdaad erg vervelend, maar het is maar voor even.

4. Niet meer actief

idd alleen vervelend dat 'even' voor je gevoel altijd zo lang duurt! Heb ff laten pendelen... 1x een jongen in juni en twee meisjes in september, dat belooft wat :)

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik heb me laten pendelen voor 2007, 1x februari en 1x april. Laten we hopen dat het februari wordt.

6. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Heej,

Jammer bloempje dat je weer moet beginnen met de pil. Laten we hopen dat de pendelvoorspellinegn uitkomen voor je/jullie uitkomen....

Ik heb zelf ook 2 x laten pendelen:

Jongen in April !
    Tweeling in Juni 2 meiden !

Best grappig ben zelf ook de helft van een tweeling (niet erfelijke variant hoor!)
    We zien het wel!!!

Groetjes Tabitha

7. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,

Tamar, bij wie heb je laten pendelen? Ik ben ook wel benieuwd :)

groetjes

8. Niet meer actief

Heb me ook laten pendelen, er kwam het volgende uit:

Muppie: Juni, een jongen

Jodi: September 2 meisjes

Angel79: Augustus, 2 jongens

Spannend! Er komen overigens geen tweelingen in de familie voor.

9. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb me laten pendelen door Angel79 en shannen

Ben benieuwd of het uitkomt, ik moet er wel bij zeggen dat ik echt geen idee heb hoe het in zijn werk gaat. In pirncipe ben ik vrij nuchter en dacht ik zo van nou ja het zal wel... Maar het werdt al snel een groot onderwerp hier en toen werd ik toch wel heel nieuwsgierig!!!! : :eek: :eek:

Gr. :) :)

10. Niet meer actief

Hier ook zo, maar ach, kwaad kan het ook niet toch? ;) Vind het wel grappig dat er drie keer juist iets totaals verschillend gependeld is :)

11. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Nee natuurlijk kan het geen kwaad, vind het ook alleen maar grappig!!!

Dat het zo verschillend is, maakt het voor wel iet wat onwaarschijnlijker dat het ook uit zal komen.... ;) ;)

Gr. Tabitha

12. Niet meer actief

Ach ja... het geeft op de een of andere manier wel wat moed... gezien het bij ons al generaties lang soms wel jaren duurt voordat het lukt!

13. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Welkom bij de club!

Groetjes Najet

14. Niet meer actief

Dank je wel :D

15. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Dat kan ik me wel voorstellen hoor, ik was zelf ook erg verbaasd over de uitslag en dacht ook van "dat zal toch niet waar zijn"

Is er ooit uitgezocht waarom het lastig is om kinderen te krijgen in je familie?

Groetjes Tabitha

16. Niet meer actief

Ik weet de oorzaak idd, maar wat me vooral bezig houdt is dat je na een jaar 'proberen' pas naar de dokter mag om je te laten onderzoeken (al kun je daar best iets vanaf smokkelen :) )
    ik wil er niet te negatief aan beginnen natuurlijk, maar iets wat al generaties lang zo is zal waarschijnlijk wel niet ineens ophouden :cry:
    Ook zijn ze nu natuurlijk verder qua fertiliteitsbehandelingen en zal het ook wel niet een enorme stap zijn om naar de dokter toe te stappen. Toch zal het niet echt leuk zijn te merken dat het op de 'normale' manier niet lukt.

Groetjes Nann

17. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik kan het me idd wel voorstellen dat het moeilijk is allemaal.

Ik had alleen gehoopt dat er dan eerder "actie" ondernomen zou worden als het een bekend gegeven in de fam is. Maar zo werkt het blijkbaar niet!! Jammer....

Ik hoop dat natuurlijk wel voor je dat het toch snel lukt, ondanks alles.

Gr. Tabitha

Deel Deze Pagina