Hele felle steek ter hoogte van mijn navel?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rebelleflower, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebelleflower

    Rebelleflower Fanatiek lid

    26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Ik ben nu 10 weken zwanger.
    Vannacht werd ik wakker en draaide me even om op mijn rechterzijde en kreeg toen een hele felle steek in m'n buik aan de rechterkant ter hoogte van mijn navel!! Het deed zo zeer dat ik er rechtop van schoot!! Heb dit serieus nog nooit eerder gevoeld en het is daarna ook niet meer gekomen.
    Het voelde echt heel naar en maak me echt zorgen nu!

    Zijn er meer meiden die dit wel eens gehad hebben?!
     
  2. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij 10 weken zit je kindje nog veilig onder je schaambot en zou er dus niets ter hoogte van je navel zijn, wellicht heb je banden pijn dat kan door het groeien op deze termijn wel kunnen gebeuren.
     
  3. martim

    martim Actief lid

    16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Waarschijnlijk banden idd. Ik heb ook een paar keer een steek gehad bij/boven mijn navel. Dit waren banden.. Maar deze steek blijft zeuren (als verse blauwe plek). Meestal na een dag weer over...
     
  4. Rebelleflower

    Rebelleflower Fanatiek lid

    26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Bedankt meiden voor de geruststelling! Dacht dat bandenpijn alleen in de liezen was. Daar heb ik wel regelmatig last van.
    Vandaag de hele dag wel een opgeblazen buik gevoel. Zal idd er allemaal wel mee te maken hebben.
     
  5. Ellenore

    Ellenore Fanatiek lid

    13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik heb ook zoiets. Het is heel kort en krachtig, alsof het kindje hard schopt. (Echter kindje is 5 cm. .)
    Ik heb zelf het idee dat er een darm knel zat en weer los springt.
     
  6. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Het zouden ook je darmen kunnen zijn. Heb je last van obstipatie? Ik had dat heeeeel erg in het begin... Geen pretje. Gaat gelukkig over ;)
     
  7. Rebelleflower

    Rebelleflower Fanatiek lid

    26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ellenore: nou idd alsof er iets vast zat en lost springt!! Weet niet hoe schoppjes een voelen dus weet niet of ik het daarmee kan vergelijken haha. Maar leek idd wel alsof er iets los knapte!!

    RachelleNM: Obstipatie heb ik wel last van ja, het valt nog wel mee opzich het is niet zo dat ik er heel veel last van heb. Kan bijna elke dag nog wel naar de wc soms een dagje niet. Maar zou goed ermee te maken kunnen hebben.

    Vannacht nergens last van gehad gelukkig :)
     
  8. Rebelleflower

    Rebelleflower Fanatiek lid

    26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Vannacht weer last gehad.. Nu 2x!
    Vandaag de hele dag last van een zwaar opgebleven gevoel en veel steken in de liezen. Dat laatste heb ik wel vaker gehad maar dan niet de hele dag door een aantal keer. Meer af en toe. Bandenpijn zei de verloskundige.
    Maar dat opgeblazen gevoel herken ik echt niet. Voelt alsof er een ballon wordt opgeblazen in me buik!!!
    Kan dit het groeien van de baarmoeder zijn?
    Vandaar dus ook de banden pijn de hele dag?
     
  9. jezzebel88

    jezzebel88 Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik heb dit ook gehad maar later pas ..ik de k rond de 24 weken en vorige week nog. Hier zijn het banden.
     
  10. Love1990

    Love1990 Niet meer actief

    Waarschijnlijk je banden. Ik heb ook de afgelopen 3 weken, 24 uur per dag, last gehad van mijn banden. Soms felle pijnen, soms zeurend gevoel. Vk geeft aan dat het geen kwaad kan.
     
  11. MissCx

    MissCx Actief lid

    Ook ik herken het.. ook als je dan te snel opstaat een felle steek in je buik of liezen.. het hoort er allemaal bij helaas ;)
     
  12. Rebelleflower

    Rebelleflower Fanatiek lid

    26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ben weer opgelucht hihi bedankt meiden!!
     

Deel Deze Pagina