Ik weet dat er nog geen enkele positief is. Vanavond ook nog getest naar hartstikke negatief. Tegelijkertijd slijm wat echt rekbaar doorzichtig is,houdt dut in dat mijn eisprong er aan komt? Volgens berekening zou morgen mijn ovulatie zijn. Wordt hij dan nog wel positief? Geklust op de 10de,14de en 16de juni. Klussen natuurlijk nog gezellig door ondertussen. Maar vroeg het me af
Bij mij duurde het nog 2 dagen voor ik positief testte terwijl ik ook al het rekbare slijm en gevoelige tempels had. Even door testen nog. En probeer consequenter te zijn in het tijdstip. Dat geeft een duidelijker beeld.
Ik probeer zoveel mogelijk tussen 10.00/10.30 te testen en savonds tussen 18.15/18.45 die van 08.45 was ivm werk. We gaan vrolijk verder hihi. Maar dat slijm zegt wel iets toch? Dat je in je vruchtbare periode zit of? Dit is voor mij de eerste keer dat ik er meer op let. Vorige Zwangerschappen niet gedaan.
Ik ben er van overtuigd dat dat zeker een teken is dat hij in aantocht is. Er is toch ook een methode die volledig gericht is op je afscheiding. De billingsmethode dacht ik. Pin me er niet op vast
Rekbaar slijm kan je al tot 5 dagen voor je daadwerkelijke eisprong hebben. Ik heb het soms al een week van te voren, dus ik zou gewoon even rustig doortesten en in de tussentijd regelmatig seks hebben. Als je om de 1 à 2 dagen seks hebt, dan kun je je eisprong vrijwel niet missen.