Knetter wetter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier ook mensen last van Knetter wetter?

Mysterie: fluitende en knetterende waterkokers
    Gepubliceerd op 08 november 2010, 18:23 Laatst bijgewerkt op 08 november 2010, 19:27

LEEUWARDEN - Waterkokers en koffiezetapparaten in het westelijk deel van de provincie hebben last van geknetter en gefluit.

Waterbedrijf Vitens onderzoekt of deze geluiden worden veroorzaakt door water dat door het bedrijf wordt geleverd. Vitens heeft zelfs een speciaal team samengesteld dat het ,,mysterie'' moet oplossen, zegt woordvoerster Layana Mokoginta.

Het gefluit en geknetter zou zich voordoen sinds Vitens in september het water op de locatie Spannenburg ontkleurt. Het is nu niet meer gelig, wat het voorheen wel was. Ook is het water minder humusrijk.

Wij dus wel. Ik dacht dat onze Senseo stuk was. De vaatwasser doet ook raar. :(

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Huh

mijn waterkoker sloeg eerder deze avond niet af en bleef doorkoken.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Woon je in Friesland?

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja hier ook. Bar irritant. Mijn ouders hun waterkoker fluit een liedje en hier klinkt het alsof de waterkoker flink aan de schijt is.

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ieuw... ik zou even geen water uit de kraan durven drinken als ik jullie was ;)

6. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

hier geen knetter wetter of blauw wetter. Wenje boppe ljouwert.

7. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Wij hebben er ook last van!
    Ik dacht dat de waterkoker kapot was (hij begint gewoon te knetteren als je 'm aan zet), maar toen ik het las, wist ik ineens zeker dat dat hetzelfde was :D

Waar ik me over verbaas is dat er mensen zijn die dus niet de waterkoker de schuld geven, maar het doorgeven aan het waterbedrijf :) daar had ik echt nooit aan gedacht :)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hi hi.

Nee ik dacht ook dat het aan mijn Senseo lag.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat vaag ofniet!
    Dan hoop ik niet voor jullie dat straks alles naar de kloten is door dit grapje.
    Wel gezellig al die fluitjes.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik woon in het midden van Friesland onder Leeuwarden en hier geen last van "knetterwetter". Typisch hoor, wat zou er met het water zijn??

Deel Deze Pagina