Utrogestan 200 mg -> puistjes ??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wilma06, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Hallo Allemaal

Ik hoop iet dat ik jullie kwets met deze vraag maar ik denk dat ik hier ervarings deskundigen kan vinden van Utrogestan
    Omdat ik deze zwangerschap weer veel last heb van harde buiken ben ik weer aan de Utrogestan gezet ( ik moest ze slikken ) Het is de 200 mg 2 x per dag
    Kan het zijn dat ik daardoor ineens onder de puistjes sta ??

De vorige zwangerschap heb ik ze ook geslikt kan me niet meer herinneren dat ik toen puistjes heb gekregen

Alvast bedankt !!

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik moest ze vaginaal gebruiken en had ook in die tijd veel last van puistjes.
    Ik zou je trouwens wel willen aanraden om ze niet te slikken, maar om ze ook vaginaal te gaan gebruiken, dan heb je veel minder last van de bijwerkingen als moeheid ed.

3. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor de tip!
    De gyn heeft hier niks over gezegd maar idd ik wordt niet echt actiever van die bollen pfff

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bij vaginaal gebruik zul je ook wel wat van brakheid merken, maar dat schijnt toch echt minder hevig te zijn dan wanneer je ze slikt.

Houd je er wel rekening mee dat je dan wel inlegkruisjes moet gaan gebruiken?!?! De buitenkant van die bollen komt als ranzige plakdrap er weer uit en het zou jammer zijn als je volledig onvoorbereid dat ontdekt als je op je werk bent ;)

5. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Hihi alweer een goede tip :D

Ontzettend bedankt!!

Deel Deze Pagina