Hallo Allemaal Ik hoop iet dat ik jullie kwets met deze vraag maar ik denk dat ik hier ervarings deskundigen kan vinden van Utrogestan Omdat ik deze zwangerschap weer veel last heb van harde buiken ben ik weer aan de Utrogestan gezet ( ik moest ze slikken ) Het is de 200 mg 2 x per dag Kan het zijn dat ik daardoor ineens onder de puistjes sta ?? De vorige zwangerschap heb ik ze ook geslikt kan me niet meer herinneren dat ik toen puistjes heb gekregen Alvast bedankt !!
Ik moest ze vaginaal gebruiken en had ook in die tijd veel last van puistjes. Ik zou je trouwens wel willen aanraden om ze niet te slikken, maar om ze ook vaginaal te gaan gebruiken, dan heb je veel minder last van de bijwerkingen als moeheid ed.
Bedankt voor de tip! De gyn heeft hier niks over gezegd maar idd ik wordt niet echt actiever van die bollen pfff
Bij vaginaal gebruik zul je ook wel wat van brakheid merken, maar dat schijnt toch echt minder hevig te zijn dan wanneer je ze slikt. Houd je er wel rekening mee dat je dan wel inlegkruisjes moet gaan gebruiken?!?! De buitenkant van die bollen komt als ranzige plakdrap er weer uit en het zou jammer zijn als je volledig onvoorbereid dat ontdekt als je op je werk bent