Getsie Kers! Balen.. zeker je wel wat symptomen had. Op naar de volgende ronde dus. Wat balen sunny. Flinke tegenvallers. Hoewel ik je herstel ook wel echt heel snel vond. Ergens misschien niet gek zo'n terugslag. Leuk is alleen anders Mijn zoontje gaat weer beter! begin zelf nu te sniffen. Het virus waait hier rond dus was te verwachten Maar mijn temperatuur stijgt langzaam dus volgens mij zit ik echt op de wachtbank. Ik vind het maar weer spannend!!
Gelukkig geen pijn meer na een dag rustig aan doen. Vandaag hebben mijn man en ik samen de wc, badkamermeubels e.d. uitgezocht + de wand en vloertegels voor de badkamer en wc in ons nieuwe huis. Maandag gaan ze de fundering leggen zodat deze er voor de kerst er nog in zit. Dan willen ze eind januari met het houtskelet gaan beginnen. Ik vind het allemaal zo leuk en spannend!
@ SunnyQueen: Jeetje zeg dat is flink balen wat er op je werk gebeurde. Hoe is het nu? Ah ik lees het al. Fijn dat het weer goed gaat. @ Kers: Jammer zeg 😔. @ Kara: Gelukkig dat je zoontje weer wat is opgeknapt. Hopen dat je nu zelf niet echt ziek wordt. Ik was vanavond even met mijn dochter in de stad. We zouden kijken voor een leuke kerstjurk. Ze vond alles stom 😏 en uiteindelijk zijn we huiswaarts gekeerd met een paar eenhoorn-sloffen 😂.
tegeirian Heerlijk dat ze zo haar eigen mening heeft Ik zie het al helemaal voor me die eenhoornsloffen! 17.30 moet ik weer werken na 2 dagen vrij. Tot 21.30. Maar wel met een hele leuke fijne collega en nog een stagiaire dus ik denk dat dat helemaal goed gaat komen. Vanochtend zijn we met de kinderen in beachclub Lemmer geweest want daar hadden ze Sinterklaasfeest van mijn man zijn werk. Hij werkt daar vlakbij. Heel leuk, alleen wat langdradig waardoor veel kinderen hun geduld verloren, maar goed verwend zijn ze weer. Nog een week dan hebben we dit weer gehad. Ik vind het altijd erg gezellig hoor, maar vooral onze oudste is er erg mee bezig en vind het toch ook wel spannend. Dus dan heeft het straks ook weer lang genoeg geduurd. En dan op naar de kerst. December is voorbij voordat ik er erg in heb en dan gaan we voor ons 3e wondertje!!! Fijn weekend iedereen!
Dankjulliewel! Vooralsnog niet ziek en vooral zin dat de dagen snel voorbij gaan. Hopelijk heeft Sint een mooi cadeau voor ons Leuk Teigerian om zo met je dochter op pad te gaan. Heerlijk zo'n eigen willetje. Je kan het nog zo goed bedenken he.. Sunny, gezellig al die feesten, helpt de maand snel voorbij laten gaan! Chant, hoe gaat het met je twijfels?
Sunnyqueen, wat leuk allemaal zeg! Wanneer verwachten jullie dat het huis klaar is? En idd we gaan alweer bijna december in, gaat zooo snel! Tegeirian, zo zou mijn dochter ook zijn haha.. ik kocht eigenlijk altijd wat ik leuk vond voor haar maar daar gaat mevrouw nu niet meer mee akkoord. Er zitten heel wat eisen aan tegenwoordig. Het moet vooral roze, roze en nog eens roze zijn! Liefst met glitters en allemaal poespas 😏 Kara, het wisselt nogal. Er zijn dagen dat ik nog steeds twijfel en dagen dat ik niet twijfel.. ik twijfel nu meer over wat het juiste moment is of ik niet beter nog wat langer kan wachten.. Maar dat komt vooral omdat deze keuze me heel wat zwaarder ligt dan bij de 1e twee. Toen dacht ik er niet eens over na. Toen de kriebels kwamen was het man overhalen en er voor gaan haha Maar goed ik ben nu ongi en ik kijk wel hoe het voelt op moment van eisprong.. als ik nog zo twijfel wacht ik nog wel een ronde kan ik er nog even over nadenken.. maar ik ben bang dat ik die twijfels toch wel hou en dat dat helemaal niet nodig is..
@chant26 voor de bouw staat 20 weken ongeveer dus als alles meezit hopen we dat de oplevering in juni zal zijn. Wat kun je jezelf toch gek maken met al die twijfels... Ik twijfel zelf ook nog elke dag tussen gevoel en verstand. Hopelijk hebben we gewoon allemaal eind 2017 een 3e wonder op de wereld gezet of in verwachting van de 3e
Dat zou een heel mooi resultaat van 2017 zijn! Die twijfels zullen misschien wel voor een deel blijven. Ik denk dat het soms ook gaat over hoeveel risico je kan/durft/wil nemen. De een voelt zich fijner bij voorspelbaarheid en zoveel mogelijk controle en de ander bij tegenovergestelde. Ik zit daar eegebs tussenin maar merk dat onze avontuurlijke kant (beetje groot uitgedrukt misschien hihi) juist doorslag heeft gegeven. Als ik hier alles zo hoor zal het iig niet aan de liefde en ruimte in het hart liggen. En zal het ook wel goed komen denk ik. Hier 6dpo, nog paar daagjes wachten..!
Dat denk ik dus ook dat die twijfels wel blijven het is idd je controle wat los laten.. Oehh spannend! Voel je al iets? Sunnyqueen gaaf hoor!! Hoe is het met derest?
@ Kara, wat spannend altijd weer. Nog even geduld.... wat is dat moeilijk @ Chant26, ja inderdaad controle loslaten blijft lastig. Ik ben nu lekker 3 dagen vrij. Kan ik weer even bijkomen van het weekend. Hier geen nieuws! Liefs
@ Chant: Oh ja, die twijfels houd ik ook elke keer hoor. Vooral als 's morgens om 06.00 uur mijn wekker weer eens gaat. Of zoon en dochter allebei strontvervelend zijn 😉 @ Sunnyqueen: Heerlijk een paar daagjes vrij. Ik ben vanmorgen met de klas van dochter naar het Huis van Sinterklaas in Utrecht geweest. Was echt zó leuk! Daarna dochter gelijk mee naar huis genomen.
Oke ik moet dit toch even delen met jullie... 5 weken gelden op maandag is bij mij de mirena spiraal geplaatst. 3 dagen daarvoor op een vrijdag begon mijn menstruatie(onttrekkingsbloeding na gebruik van de nuvaring). Zonder de nuvaring is mijn cyclus onvoorspelbaar door mijn gewicht i.c.m. de pcos. Nu is mij verteld door de gyn maar ook door de bijsluiter van de spiraal dat je tijdens het gebruik van een spiraal wel gewoon een eisprong kunt hebben. En dat je daardoor dus ook gewoon ongesteld kunt worden. Toen ik de spiraal 2 weken in had (nu 3 weken terug) dacht ik nog als ik een normale cyclus zou hebben zou ik rond die periode een eisprong moeten hebben en dan zou ik dus een week geleden ongesteld moeten worden. Echter had ik toen ik de spiraal 3 weken in had een aantal steken rechts onderin mijn buik... heb zelfs gedacht zou dat van een naderende eisprong zijn.... Dat is nu ongeveer 2 weken geleden. En vanochtend was ik ongesteld. Dat zou dus kunnen betekenen dat die steken die ik heb gevoeld een eisprong waren, en dat ik dus een cyclus van 38 dagen heb. Dat is natuurlijk wel wat te lang, maar ik heb wel langere cyclussen gehad. Maar wat ik vooral apart vind is dat ik dus waarschijnlijk mijn eisprong gevoeld heb. Toen we voor onze 2e kindje gingen had ik ook 1 cyclus van ongeveer 5 weken en ronde daarna was ik zwanger, dus ik hoop dat als ik in januari die spiraal er uit laat halen dat mijn cyclus weer zo snel op regel is, maar ik heb goede hoop hierdoor! Misschien dat jullie denken waar gaat dit over, maar ik vind het toch wel grappig om het zo wat in de gaten te houden.
Haha sunnyqueen, vind ik niet gek hoor! Dan kun je heel blij zijn hé dat je voelt dat je lichaam goed werkt!! Kara wanneer ga je testen??? 😆
Gisteren al een testje gewaagd (opgeblazen buik, veeg roze en had een dip in mijn temp kaart): een heeeel licht tuurstreepje te zien! Veel te onduidelijk om te zeggen dat ik zwanger ben maar voor 8dpo wel erg hoopvol alles bij elkaar!!
Ooh dat opgeblazen gevoel in de buik, daardoor wist ik toen zeker dat ik zwanger was.. Heb je foto?? Ik ben heel goed in turen hihi
Ik lijk toch wel iets te zien hoor Kara, maar goed je bent dan ook nog erg vroeg natuurlijk! SPANNEND!!!