Tammie, voel je je ok? Al lekker hormonaal? Ikzelf, mooi rijtje! Dat zijn wel knaltesten ja. Volgende week echo! Dat is ook wel bijtijds dan toch? Hoever ben je precies nu?
Ah fijne fase sterkte! Wanneer heb je echo? Ik merk eigenlijk nog niks eigenlijk. Volgende week vrijdag echo!
@ Kara, ja is een vroege echo omdat ik heel erg onzeker ben. Ik ben dan als het goed is 6,3 weken. Maar jouw echo is een week later en dan ben jij ook ruim 6 weken toch? Spannend hoor😃 @ tammie87, vervelend dat je zo misselijk bent, ik hoop wel dat het een goed teken is!. Ik was het 2 dagen na mijn nod al heel erg maar maar het is een paar dagen geleden afgenomen en nu nog maar heel weinig met vlagen. Vind ik gek en word er onzeker van. Hoe vervelend de misselijkheid ook is, ik denk wel dat het een goed teken is.
@ Aagj, welkom! Spannend op het wachtbankje! Voel je al iets? Wanneer ga je testen? @Tegeirian, lekker vlot die pakjesavond! Wij hebben het zondagmiddag gevierd! Wat een stapel cadeaus ik dacht echt dat gaat lang duren, maar uiteindelijk was het allemaal best snel uitgepakt! @Kara, fijn dat je testen oplopen. Uiteindelijk heb je nooit echt zekerheid natuurlijk. Je leeft van moment naar moment. Van oplopende testen, naar de eerste echo, kloppend hartje, de eerste bewegingen die je voelt, tot het moment dat je je kleintje daadwerkelijk gezond in de armen houd. Er kan zoveel mis gaan (zelf gelukkig niet mee gemaakt maar wel in mijn omgeving)Ik houd me dan vast aan het feit dat het vaker goed gaat dan mis. Nog even dagen aftellen tot de echo! @Ikzelf dat wachten is echt vreselijk! Of het nou op een zwangerschap is, ongesteldheid of op een echo! Fijn dat ook jou testen mooi oplopen. Mooie knaller! @Tammie87, jeetje alweer dik 6 weken zwanger. Gaat toch snel voor mijn idee hahaha. Hopelijk knapt de misselijkheid snel op ook al hoort het er bij. Ik heb het zelf nooit gehad bij beide zwangerschappen. Wij hebben dus zondag Pakjesmiddag gehad. Erg gezellig en daarna lekker gegourmet. Op het werk allemaal hectiek en chaos, roosters en werktijden die constant veranderen. Ik probeer er vooral buiten te staan en me niet gek te laten maken. Ik werk mijn uren en dat is alles wat ik op dit moment kan doen. Gisteren bij de gyn geweest voor de na controle van de spiraal. Hij zit keurig waar hij hoort te zitten. Zo gek om daar te liggen en dan te bedenken dat ik daar hopelijk zeer binnenkort weer lig maar dan voor een echo van ons 3e kindje. Ook toen ze zei hij is nu voor 5 jaar betrouwbaar, kon ik alleen maar denken over een maandje is dat ding er weer uit Gisteren ook een kerstboom gekocht dus die gaan we vanavond neer zetten en optuigen. En dan aftellen tot januari! Liefs
Allemaal een fijne sinterklaas gehad zo te lezen 😊 Ikzelf en Kara leuk binnekort al een echo!! Hopelijk zit het allemaal goed. Wanneer gaan jullie het aan de omgeving vertellen? Sunnyqueen, haha de gyn moest eens weten! Hier is het wachten op de eisprong. Ik verwacht em zaterdag als de cyclus weer precies 28 dagen is zoals de vorige maand. We hebben zondag onveilig seks gehad maar denk dat het derest van de week niet meer lukt. Hij is veel van huis (chauffeur) en weekend ben ik weg. Dus zal deze maand wel niet lukken maar heeft geen haast 😊😊
Lastig die onzekerheden he? Ik ben bang voor bbz, missed abortion en 'gewone' miskraam maar probeer te vertrouwen op dit kindje en dat het goed zit. Mijn zorgen in het verleden hielpen niet het te voorkomen dus het komt hoe het komt. Bewust dus wat andere mindset. Bbz symptomen heb ik absoluut niet dus daar heb ik sowieso weinig zorg over. Van te voren wel trouwens, vooral mijn man. Maar ja, verrotte eileider is weg dus daar kan geen herhaling plaats vinden! Je moet toch wachten op die echo. Precies wat sunny zegt. Gewoon onzekere periode en verdragen dat het zo is. Dat lukt aardig. Ikzelf, kan je vertrouwen hebben in een goede zwangerschap? Of staat de zorg voorop? Tis bij MA zo lastig dat je verder geen aanwijzingen hebt he? Fijn dat december hard voorbij gaat
Ja maar omdat ze zeiden dat je met een bbz in het verleden weer een verhoogde kans hebt op opnieuw een bbz. Dan denk ik als dat me weer gaat overkomen en de andere eileider zal ook weg gehaald worden dan is het voor mij einde verhaal. Maar goed ik laat me daar ook zeker niet door leiden. En gelukkig krijg jij ook snel een echo om te kijken of het goed zit
Dat zijn ook wel spannende risico's ja. Gelukkig hebben we allebei daarna een gezonde zoon gekregen, dus het kan! Kans dat het goed gaat blijft veel groter denk ik maar.
Hoi! Mag ik mij hier ook melden? Ik woon samen met mijn vriend en uit een eerdere relatie heb ik al 2 prachtige jongens Wij willen graag voor een 3e gaan, maar moeten eerst nog ons huis verbouwen en ik ben net met een nieuwe baan begonnen.
Welkom Daphne! Leuk dat jullie samen voor een derde gaan. Kriebelt het al heel erg? Want klinkt of je nog even wil wachten met proberen? Raakte je snel in verwachting van je jongens?
Dankjewel Kara Ja het kriebelt enorm haha! Zeker nu mijn vriend ook steeds enthousiaster wordt Ik wil graag wachten tot na de verbouwing, want dat is dan net wat rustiger. Van de eerste was ik in 3 maanden na een miskraam zwanger. Bij de tweede was het in 1 keer raak
@ Aagj: Ik zag dat je een positieve test hebt. Gefeliciteerd! @ Daphne: Welkom! Wanneer zou de verbouwing klaar moeten zijn? Hier niet zo veel te melden eigenlijk. Januari komt nu voor mijn gevoel echt met rasse schreden dichterbij. Leuk 😁! Maar eerst nog maar even doorbijten tot de kerstvakantie. De kinderen zijn er aan toe zal ik maar zeggen 😉.
Hoi meiden! Leuk dat jullie ernaar vragen! Ik heb inderdaad vandaag, op 12dpo, een tweede streepje op mijn test! Heel spannend en ook nog erg onwerkelijk. Hoe is het met iedereen hier? Bijgekomen van de drukke Sinterklaasdagen? Hier staat sinds vandaag de Kerstboom, heerlijk! Wel grappig. Een jaar geleden stond ik de boom te versieren met een flinke dikke buik, en nu met een klein geheimpje in mijn buik. blijft bijzonder!
Gefeliciteerd Aagj!! Super leuk! En de volgende kerst met hopelijk een gezonde baby in je armen 😊😊
Hoi meiden, Ik wil jullie even zeggen dat ik mee lees en met iedereen meeleef in welke situatie die dan ook zit. Maar omdat ik enkel met mijn telefoon kan reageren ben ik gewoon niet zo goed in het reageren op iedereen zoals jullie dat allemaal heel netjes doen. Ik kan bijna nooit achter de pc zitten omdat ik dit ivm met mijn bekken niet mogelijk is. Ik ben daarom gewoon niet zo goed in het bijhouden van een topic maar ik lees wel met veel belangstelling hoe het steeds met iedereen gaat. Het typt en "forumt" (hmmm nieuwe woord van 2017 ) gewoon heel lastig met een telefoon. Zaterdag heb ik hopelijk de echo als er tijd is tussen de bevallingen door. Ik ben al zo zenuwachtig ervoor. Vind het echt heel erg spannend. Ik moest van de vk gister weer een test doen om te kijken of het hcg was afgenomen omdat mijn kwaaltjes minder werden. Voor het eerst deed ik een test met ochtendurine en ik kreeg de schik van mijn leven, een heel ieniminie streepje. Maar gelukkig werd deze heel langzaam steeds donkerder en na een half uur pas was deze goed donker maar net iets lichter dan de controle streep. Ik schrok hier ontzettend van en besloot om in de middag nog een test te doen, ik heb tot nu toe namelijk alleen maar in de middag getest. Gelukkig werd deze meteen goed donker en netzo donker als de controlestreep. Kortom, afwachten tot zaterdag en als de echo dan niet lukt mag ik waarschijnlijk maandag. Ik ga gewoon weer meelezen en zal af en toe een update plaatsen. En ik zal laten weten hoe de echo was. En gefeliciteerd voor alle meiden die positief hebben getest! Liefs