Wauw Aagj wat fijn om te horen! Gefeliciteerd met je zwangerschap! @Ikzelf, geen probleem hoor reageren is natuurlijk geen verplichting en ik snap heel goed dat dat erg lastig gaat via de telefoon. Wat een schrik zeg dat je dan ineens een licht streepje hebt, maar ik lees inderdaad wel vaker dat sommige met middagurine veel beter testen dan met ochtendurine... Fijn dat je al zo snel een echo hebt. Ik hoop dat het je wat geruststelling zal geven! Ik heb voor het eerst van mijn leven maar eens ovulatietesten besteld. Ik wil die in januari eens uitproberen om te kijken hoe mijn cyclus is. Verder heb ik ook foliumzuur in huis gehaald en gisteren alvast mee begonnen, omdat het een paar weken duurt voordat je lichaam dat goed opneemt. Liefs
Ook hier een telefoongebruiker maar ik ben niet anders gewend haha, we hebben nog een laptop maar gebruik ik bijna nooit. Met je testen zit het vast goed!!
Herkenbaar: korte reacties lukt best maar even uitgebreider vind ik ook lastig via mobiel. Ik ga het dus vooral kort houden Gelukkig dat je al vroeg mag voor een echo! Ook meelevende vk! Test alleen niet zo handig om je hcg aan te willen meten als je al verder bent. Ik weet de paniek nog goed toen ik met mvm heel licht testte.. Gelukkig nog maar een paar nachtjes en dan weet je meer! Ik heb nog nul kwaaltjes btw. Floiumzuur, check! Mooi om mee te beginnen, dat weet je dat het echt gaat beginnen zomereen. Leuk leuk!
Ikzelf, succes vandaag! Hopelijk mooie bevestiging. Hoe gaat het met de rest? Aagj, lopen je testen mooi op?
Lief, Dank jullie wel! Ik had in 13:00 de afspraak staan maar die is verzet maar 14:00 omdat er een bevalling tussendoor kwam. Dus als er nu niks meer tussendoor komt dan heb ik om 14:00 een afspraak. Ik houd jullie op de hoogte!
Hallo meiden, Deze dag ziet er buiten somber uit waar men doorgaans niet heel vrolijk van wordt. Wij trekken ons hier vandaag echter niks van aan want wij zijn super blij! We hebben een prachtige echo gehad met een mooi kloppend hartje!! Ik ben zelfs bijna een week vooruit gezet naar 7,2 weken. Ons geluk kan niet op nu. Ik vond het zoooo spannend. Nu uiteraard afwachten hoe het zich verder zal gaan ontwikkelen maar de eerste hobbels zijn genomen😃. Zal kijken of ik de foto's mee kan sturen
Wow wat goed!! Gefeliciteerd!! Dat is beste geruststelling die je maar krijgen kan. En fijn een week vooruit
Wauw Ikzelf wat super fijn zeg! Jouw weekend kan niet meer stuk! Super gefeliciteerd! Mooie echo. Liefs
Dank jullie wel! Ons weekend kan indd niet meer stuk😃. We moeten natuurlijk wel weer de volgende echo afwachten maar dit is in ieder geval alvast heel goed!
Ow wow dames ikzelf en kara gefeliciteerd! Hier ff drukte al om met deze dagen. Zijn ook hier begonnen met de verbouwing. Haha war zijn we aan begonnen...nja als het eenmaal af is. Eergister geklust. Vandaag mijn eisprong denk ik. Maar ja manlief is ziek dus gaat hem niet worden...hopen dat dat van eergisteren genoeg was...Anders volgende maand weer...
Spannend kers87, zaadcellen kunnen 3-5 dagen overleven toch, dus kan heel goed raak zijn! Ik zit ook op het wachtbankje.. echt killing dit
Leuk! Ik sluit vanaf hier aan dan, alles terug lezen is ook zo wat (a). We zijn afgelopen maand een soort van begonnen, maar vanaf deze maand echt. We willen het niet erg plannen, gewoon hoe het komt (zeg ik nu heel hard, haha).