Binnenkort voor 3e (of meer) kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chant26, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Wat is het hier stil! Iedereen in afwachting van de eisprong?

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hahaha zeilbootje eigenlijk wel ;)
    Ik ben druk met werken en andere verplichtingen de afgelopen dagen dus heb ook niet veel tijd gehad, maar heb ook niet veel te vertellen. Inderdaad in afwachting van een eisprong zal wel ergens in de loop van volgende week zijn.

3. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Hahah hier ook aan het wachten..duurt altijd zo lang

4. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik zit in afwachting van mijn nod. Nog vijf dagen. Niet veel geklust. Ineens de bibbers gekregen. Dus misschien lassen wij een pause in als t niet raak is.

5. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Ja ik ben ook aan het wachten. Duurt inderdaad lang en daarna kan je weer gaan wachten op je nod ;). Ik hoop dit weekend mn eisprong te hebben!

6. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Doen jullie allemaal testjes om de eisprong te vinden?

Ik reageer best heftig op hormonen. Ook de pil ed. En mijn lichaam heeft er gewoon meer zin in op de dagen dat ik vruchtbaar ben. Ook zijn dat de dagen dat ik het beste in mijn vel zit.

7. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Ik test niet nee. Meestal krijg ik flinke pijn in mijn zij en dan weet ik wel dat het zo ver is.

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ga voor het eerst in mijn leven ovulatietesten gebruiken, maar puur omdat ik wil kijken of mijn gevoel klopt. Voor onze oudste voelde ik nooit iets speciaals, maar nu merk ik het aan van alles. Vruchtbaar slijm daar begint het mee, vaak is mijn baarmoedermond dan ook lager en kan ik die goed voelen, en ik heb dan opeens op een dag een aantal steken ter hoogte van mijn eierstokken (rechts) en dan wordt ik ongeveer 16 dagen later ongesteld. En de laatste 2 x had ik gevoelige tepels rond de eisprong.

9. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ja inderdaad stil hier. Ik ben dit weekend met het hele gezin bij mijn ouders in getrokken...hoop dat het voor 2 weken is maar vrees voor 3 weken haha. Nja voelt weer ouderwets..daarna hoop ik echt dat het ongeveer klaar is. Ben er behoorlijk zat van haha. Maar goed word wel mooi....Ik hoop dat jullie je ei benutten! En victoria ik hoop dat het raak is! Wij hadden het ook maar 1 keer gedaan die week...

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Is er hier al een lijst?
    Met wie wanneer nod heeft?

Zo niet wil ik m wel maken.

11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    er is hier geen lijst ik zit wel bij de NOD lijst van februari in het NOD gedeelte, maar je mag van mij hier ook wel een mooie lijst maken.

NOD 3 februari
    Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1

12. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Leuk!

Zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2

Mijn nod is 31 januari.

13. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Mogen zwangere ook op die lijst?

Kers87- 30 jaar- 3e kindje. 17 januari eerste echo

14. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik heb bij de rijping een tijdje 'ik wil in een hoekje wegkruipen kramp' gehad. Dat is verdwenen. Maar mijn hele beeld van een 3e kindje is zo anders als ik vruchtbaar ben. Dan wil ik het zo intens graag. En een week later sloeg het toch om in angst. Gevoel en verstand zijn inmiddels door elkaar aan het lopen. Vooral als de kinderen en ik een off day hebben. Maar ook de angst voor wat anderen ervan zullen vinden. En of ik met 3 ze wel in het gareel kan houden zonder teveel schaamrood op mijn kaken (al protesteren onze kindjes bijna nooit buiten de deur). De jongste is trouwens wel heel veel aan het veranderen. En dat geeft mij een steeds geruster gevoel. De bevalling was heftig voor hem en hij heeft lang last van pijn gehad. En hij wil alles zooo graag kunnen en zelf doen. 9 maanden en ik mag hem al niet eens meer voeren. Maar goed hij kan steeds meer en dat maakt hem heel gelukkig. Hij lacht veel meer, dat doet mij goed :)

Ik heb het denk ik (niet genoteerd helaas) op dag 7 en 10 van mijn cyclus gedaan. De jongste is ontstaan door klussen op dag 7. Ik had ruim voor nod een knaltest. Ik vind het wel heel spannend. Ook al de twijfel toegeslagen is merk ik dat ik stiekem toch best veel hoop heb. Mocht het raak zijn dan gaan wij er ondanks de twijfel voor de volle 100% voor. Ik heb wel een aantal dingetjes waarvan ik zo iets heb van hmmm. Zoals trekkende onderrug/buik. En ik voel mij ook minder sip dan normaal de laatste dagen van de cyclus. Maar goed de maanden dat je zwanger zou kunnen zijn geraakt kan je echt alles voelen in je lichaam xd

15. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Wanneer ga je testen dan victoria je bent toch een paar dagen voor nod?

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    NOD lijst "3e kindje of meer"

31 Januari (1)
    Zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2

15 februari (1)
    Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1

Zwanger
    Kers87- 30 jaar- 3e kindje. 17 januari eerste echo

Totaal: 3

Wachtbankje (0),Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    :)Wil je erbij geef maar een gil of pas de lijst aan!

18. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik heb net getest maar wel na veel drinken. Dus een totaal verkeerd moment. Maar ik hield het even niet meer xd niks te zien. 16e is nod. Te vroeg zeker om er vanuit te gaan dat het niet raak is? Heb er 2 in de verpakking. Dus morgen ochtend gooi ik er nog 1 tegenaan. Ik weet t ik ben ongeduldig :p

19. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Spannend Victoria! Ik ben benieuwd voor je!

Hier aan het wachten op mijn eisprong.

20. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ow spannend. Hier had ik ook pas heel laat een positieve test

Deel Deze Pagina