@ Tammie: Een kennis van mij heeft ook een Maxi Cosi Mura, met 4 wielen, zij is er ook blij mee. Ik heb eens goed op MP gekeken en denk dat ik tzt voor een 2ehands Teutonia gaan. Voor een scherpe prijs te koop op MP en goede degelijke wagens.
Heerlijk om vast bezig te zijn met kinderwagens ! Wij hebben al best veel weg gedaan. Dus zal marktplaats ook gaan gebruiken haha. We hadden een mutsy, was prima. Nu alleen nog een buggy maar die gebruiken we niet veel. Spannende weekend... sinterklaas komt! Leeft het bij jullie ook zo?
Oh man, Sinterklaas... Vooral de oudste is echt ultra-opgewonden dat het weer zo ver is. Als ze Sinterklaas op tv ziet doet ze haar happydance 😂. Morgen komt ie bij ons in de stad ook aan, maar ik denk dat we maar op tv kijken. De oudste kan slecht tegen teveel drukte en we moeten 's avonds ook nog uit eten. Dat wordt anders wel een beetje teveel voor haar.
Hoi dames, ik zal me even voorstellen had net ook al even bij die andere groep gedaan maar zie dat deze pas net begonnen is...Ik ben mdr van 2 kids een zoon van 3 en een dochter van 1,5. Gaan nu voor de derde. Net de eerste ronde achter de rug. Ben heel benieuwd! Bij mijn zoon ruim 9 mnd over gedaan en bij mij dochter de eerste keer. Daarom durfde we nu niet eerder te beginnen omdat het anders wel heel druk werd (ivm de eerste nog niet naar school) ja nu hoop ik alleen wel dat het snel lukt anders zit er weer zon verschil tussen haha. Maar ja we hebben het niet in de hand dus zullen het wel zien... Mag ik hier gewoon gezellig meekletsen? __________________
Welkom Kers87! Gezellig dat je mee komt kletsen! Hopelijk mag het snel raak zijn 😊😊 @sinterklaas, mn dochter was er vorig jaar nog te klein voor en kreeg het nauwelijks mee maar nu, ze vind het geweldig. Idd op tv gekeken zaterdag en schoentje gezet, helemaal leuk! Is het nog rustig verlopen in Maassluis Tegeirian? Ik heb gisteren mijn eisprong goed gevoeld. Ben blij dat het allemaal weer wat normaal gaat/voelt. Door al die kwaaltjes was ik zelfs bang dat ik misschien in de overgang zou zijn ofzo 🙈 We hebben nog netjes condoom gebruikt. Na vandaag kan die weg hihi ✂✂
Welkom Kers! Ik woon niet in Maassluis Chant. Woon in de provincie Utrecht. Waar ik woon kwam de Sint ook afgelopen zaterdag aan. We hebben op tv gekeken en zijn in de middag nog even naar de stad geweest. Nog 2 echte pieten gezien dus mijn dochters dag kon niet meer stuk 😁. Zo schattig als ze zo enthousiast zijn ❤️.
Gezellig dat je ook mee komt kletsen Kers! Ook al een zoon en dochter ! Als het meteen raak is hoeveel zou er dan tussen je jongste zitten? Spannend! Chant, laatste keer beschermd! Fijn dat je ook weer goed in je cyclus zit. Je hebt er zin in volgens mij. Heel leuk he dat enthousiasme rondom sinterklaas. Ze zingen hele dag liedjes hier. Nouja, vooral dochter en zoon roept heel hard: PIETEN!!
Dan zal er 2 jaar en 3 mnd tussen zitten. Dus dat is een iets groter gat als bij de eerste twee. Ben heel benieuwd ! En bij jou kara?
Oh haha Tegeirian.. wat leuk dat ze nog pieten hebben gezien! En leuk dat ze er allemaal zo in opgaan he. Hoe doen jullie dat als ze er naar vragen of sinterklaas echt is? Mn dochter begint volgende week op school maar ze zullen op school vast horen van kindjes dat sinterklaas niet bestaat?! Kara wanneer is jouw nod? Kers89, hadden jullie twijfels bij de 3e of was het al vrij duidelijk dat jullie er voor wilden gaan?
Ik heb vandaag een twijfel dag.. doe ik er echt wel goed aan om voor een 3e te gaan? Hoe gaat dat dan met vakanties en uitjes etc. Hoe makkelijk is het nu dat je als ouder je beide kan ontfermen om 1 kind.. als je straks naar een pretpark gaat ofzo is er altijd 1 over.. Nu hebben onze kids alleen elkaar dus spelen ze toch wel samen. Straks is er met 3 steeds 1 over en mag niet mee spelen.. Is 3 wel een handig aantal? Volgens mij niet 🙈
Ashley rose, lees je nog mee hier? Ik zie dat je 5 dagen over tijd bent.. is het geluk, ben je zwanger? 😀
Is een 3e handig? Mwah, dat durf ik te betwijfelen. Veel dingen zijn toch gericht op 4 personen. Maar ik denk maar zo: alle onhandigheden zijn maar tijdelijk. Wij zijn thuis met 3 kinderen en ik vond dat vroeger altijd hartstikke gezellig. Ook nu we ouder zijn en allemaal kinderen hebben. Zo'n lekkere grote, gezellige bende als we allemaal bij elkaar zijn. Mijn ervaring is dat je een hele andere (gezins)dynamiek hebt als je met 3 kinderen bent.
Hallo dames! Ik ben 28 jaar en moeder van 2 jongens (4 jaar en 20 maanden) Wij gaan in februari voor de 3e.. als het goed is.. 2 maanden terug waren we er (eindelijk) over uit om voor de 3e te gaan.. en toen ik toch ongesteld werd, was ik eigenlijk een beetje opgelucht. Twijfelde eigenlijk nog steeds! Indd vooral over de praktische dingen; slaapkamers, financieel, oppas (2 kinderen breng je toch makkelijker weg dan 3) de drukte en indd bang dat er straks 1 buiten gesloten word. Maar ik vond mn jongste eigenlijk ook nog te jong. In februari wordt hij 2. Dus besloten om er dan voor te gaan!! Was beide keren de 1x gelijk raak.. dus ben benieuwd hoe het nu gaat! Lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen!
Tegeirian, ja dat is waar, het is allemaal maar tijdelijk natuurlijk🤔 Leuk dat je mee komt kletsen loveXx! Lastig he die twijfels!
het wordt steeds gezelliger hier, leuk! Welkom LoveXx! kers, dat is een mooi leeftijdsverschil dan toch?! alle leeftijdsverschillen hebben natuurlijk wel voor- en nadelen. hier zal er meer tussen komen te zitten dan nu bij mijn dochter en zoon zit (namelijk 2 jaar en 2 maanden). dat vind ik ook prima. tegeirian, leuk dat je zelf ook uit een gezin met 3 komt! dan heb je een mooi voorbeeld. Die dynamiek vind ik altijd wel interessant hoe dat anders is als je met andere gezinsleden samen bent. Ik vind het verschil nu al groot nu mijn dochter naar school is. Terwijl ze tot nog toe erg goed met elkaar overweg kunnen. Tammie, houd jij het nog vol op de wachtbank?? had je nou al getest (zag ik elders op forum)? Hoop nog niet vervlogen? Chant, twijfeldagen!!! waah. fijn he. ik had het er toevallig met mijn man over hoe vaak hij nou denkt: ' waar beginnen we aan'. conclusie: regelmatig haha. Het blijft een beetje wikken en wegen he. Ik probeer maar te denken dat als het duidelijk een NEE zou zijn, het dan wel duidelijk was. en zolang het praktische bezwaren zijn die wel oplosbaar zijn zal dat vast wel goed komen. Maar het blijft wel spannend he. oja, en tot nu toe heb ik mijn dochter nog niet gehoord over dat kinderen zeggen dat sinterklaas niet zou bestaan. Valt hopelijk dus wel mee! En als ze het wel vraagt, vraag je haar gewoon wat ze zelf denkt. En dan gewoon meegaan in haar fantasie. Mijn NOD duurt nog zo lang! Pas ergens in december, krijg je met een cyclus van 6 weken. Nog een portie geduld in de aanbieding toevallig?
Welkom kers en loverxx! Ja handig is anders maar inderdaad de gezelligheid en het komt vast wel goed met de onpraktisch dingen. Ik denk dat je later eerder spijt hebt dat je 't niet gedaan hebben t dan wel.
Oh ja, wij (= mijn man en ik) hadden het pas ook nog over hoe hij het nou ervaart dat we voor een 3e gaan. Hij ziet toch nog wel wat beren op de weg. Dus daar hebben we het gewoon weer eens rustig over gehad, besproken hoe we dingen zien en ik heb geprobeerd zijn zorgen weg te nemen. Dat is wel aardig gelukt geloof ik 😉.
Iets heeeel anders: ik had vanavond een nieuw gerecht gekookt, kipstoofpot met witte wijn en laurierblaadjes. Ik dacht toen het klaar was en ik het proefte dat de kinderen het echt niet zouden lusten, best een wat apartere smaak. Maar tot mijn verbazing vonden ze het allebei heerlijk. Nou ja zeg?! Soms snap ik niks van die kinderen 😂. Dit gerecht ga ik dus vaker maken.
Ja hier ook wel twijfel. Ik niet echt. Nja dat is niet helemaal waar. Ik zou graag 4 kids hebben. Mijn man 2 dus gulden middenweg word 3. Haha alleen ben ik met 3 bang dat er 1 buiten de boot valt...maar goed. Mijn man vind het eigenlijk wel echt genoeg zo. Maar hij gaat akkoord met 3 als het mij nog gelukkiger maakt en het de middenweg is. Qua praktische bezwaren heb ik niet echt. Ik heb nog 2 lege kamer. En ook in de auto past het. Tegeirian vind het leuk om te lezen dat je uit een gezin andere 3 komt en dat dit heel goed ging!! Kara een cyclus van 6 weken is wel kak ja. Nja maar weer veel geduld hebben dan! Ik kan over dik een week testen ben heel benieuwd. Denk niet dat het deze keer raak was!